Jump to content

06.02.21 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Gunners68 said:

Det er jo det vi trenger nå. Partey ut igjen . Willian inn.

Tap her. Tap m9

 

5 minutes ago, Ray1955 said:

Nei, det toget er nok gått, heldigvis.

Tap her. Tap mot Leeds og City så er vi med igjen

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Mhm! Vist du ikke skjønner hvorfor folk har fått nokk av dette , så er det på tide å våkne.

Hvis folk ikke skjønner at vi holder på å bygge opp et nytt lag. Det vil ta tid. Hvis dere ikke skjønner det er det på tide å våkne.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Rosicky07 said:

Folk har kjørt det argumentet i 2 år nå! Luiz, holding , bellerin , cedric! Her skal det bygges!  

Kanskje ta med i beregningen at oppbygning kun startet skikkelig da Arteta tok over desember 2019??? Og har blitt noe utsatt pga korona??? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Kanskje ta med i beregningen at oppbygning kun startet skikkelig da Arteta tok over desember 2019??? Og har blitt noe utsatt pga korona??? 

Bygger nytt lag med Luiz og Willian i spissen? Nei du den kjøper jeg ikke. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Kanskje ta med i beregningen at oppbygning kun startet skikkelig da Arteta tok over desember 2019??? Og har blitt noe utsatt pga korona??? 

Vi e steindrit! God i perioder, og når det begynner å se bra ut ,så spenner vi bein på oss selv gang på gang.  Begynner å gå tom for argumenter å peke fingen på. Ikke vet jeg, men det snur vell av seg selv dette her....

Edited by Rosicky07
Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Bygger nytt lag med Luiz og Willian i spissen? Nei du den kjøper jeg ikke. 

De er da absolutt ikke i spissen??? Willian er tredje-, kanskje fjerdevalg. Luiz har kun spilt mye nå fordi han har gjort det bra og både Mari og Gabriel har vært ute. 

Hvis du ikke ser at vi prøver å bygge rundt Tierney, Saka, ESR bør du få opp øynene. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...