Jump to content

26.01.21 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Simbad said:

Det gir liksom ingen mening at han legger seg der om det ikke er kontakt/han blir stoppet ulovlig... Han er så å si alene mot keeper hvis han ikke blir stoppet. 

Og selv om han rettvender seg MED ballen og Soton spilleren har både en arm og et bein rundt han, så er det liksom "greit" ifølge Friend og VAR. Jeg skjønner ikke hvordan det ikke er straffespark. Hvor mange ganger ser vi ikke lignende situasjon hvor det er et lite kakk på hælen, og vi alle kan ikke si annet enn at det er straffe selv om det ikke var med vilje.. når man derimot har både en arm og et bein rundt motstanderen så er det liksom greit fordi det er med vilje, men ikke nok? 

United, Tottenham, Chelsea og Liverpool får straffe der hver bidige gang. City er vel et av de få lagene som dommerne virker å hate like mye som oss.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Simbad said:

Cedric hatt en mye bedre kamp på venstrebacken så langt i dag. Virker generelt som at han har ganske grei forståelse med Pepe. Tør å ta løpene på overlapp, noe vi dessverre ser Bellerin gjøre litt for sjelden. Men vi vet at han kan, han har vist det flere ganger før. Er det selvtilliten det går på? 

Jeg vet at det er populært å kritisere Bellerin på dette forumet. I denne kanpen har Bellerin truffet på ett innlegg, Soares 0 

I tillegg var Soares feilplassert med 15 meter etter ca 10 min spilt, da ballen falt til Walcott  heldigvis ble det ufarlig   
sist kamp traff Soares på 0 innlegg - ingen komme terte det her på forumet

 

det er greit å være kritisk, men også fint å være rettferdig  

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stigobert said:

Jeg tror nesten det er frykt for skader evt også såfall, han hadde jo høyest fart av samtlige i PL en stund, så kom det et par skader og etter det ser det nesten litt ut som han ikke tør ta ut de siste prosentene ved en full spurt

Det er mulig, men da gir det liksom lite mening å gå inn i sklitaklinger slik han gjorde da han fikk gult tidligere i omgangen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg vet at det er populært å kritisere Bellerin på dette forumet. I denne kanpen har Bellerin truffet på ett innlegg, Soares 0 

I tillegg var Soares feilplassert med 15 meter etter ca 10 min spilt, da ballen falt til Walcott  heldigvis ble det ufarlig   
sist kamp traff Soares på 0 innlegg - ingen komme terte det her på forumet

 

det er greit å være kritisk, men også fint å være rettferdig  

 

 

 

 

Det går nok mye på at vi har sett Bellerin så veldig mye bedre for oss, spesielt offensivt tidligere, så vi vet hva han kan/har kunnet. Cedric er relativt ny/vi har sett mindre av ham i Arsenaldrakt så det skal mindre til for å være fornøyd med prestasjonene hans. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stigobert said:

Kommer vel litt ann på hva slags skade han har i hodet da evt, ikke vet jeg

Jeg synes bare det er rart. Han har aldri vært ekstremt god defensivt, men offensivt var han på vei til å bli en av verdens beste før skader ødela mye for ham. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg vet at det er populært å kritisere Bellerin på dette forumet. I denne kanpen har Bellerin truffet på ett innlegg, Soares 0 

I tillegg var Soares feilplassert med 15 meter etter ca 10 min spilt, da ballen falt til Walcott  heldigvis ble det ufarlig   
sist kamp traff Soares på 0 innlegg - ingen komme terte det her på forumet

 

det er greit å være kritisk, men også fint å være rettferdig  

 

 

 

 

+1

Det går sport i å kritisere Bellerin for absolutt alt. Cedric var god for et par kamper siden. Det skal han ha. Bellerin har hatt noen mindre gode kamper, men han har også hatt noen veldig veldig gode for oss denne sesongen. Allikevel blir det sjeldent anerkjent. Som blant annet mot Chelsea, Manchester United etc etc.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Polljen said:

Jeg har ikke så mye å utsette på Bellerin, men det er ingen tvil om at Cedric er mer med offensivt. Det er ikke bare innlegg som teller i denne vurderingen, men hele samspillet med andre spillere på ens side. 

Det er jeg forsåvidt 100% enig i. Bellerin sitt samspill med kantspillerne sine er ikke bra. Cedric er milevis foran der.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Jeg er skuffet over Partey i dag. Ser ut som han har fått beskjed om å gjøre den usynlige jobben, men gjør den ikke noe særlig bra i kveld.

Helt enig. Vi må få bedre kontroll sentralt på banen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Jeg er skuffet over Partey i dag. Ser ut som han har fått beskjed om å gjøre den usynlige jobben, men gjør den ikke noe særlig bra i kveld.

I dag er du unormalt kritisk til deg å være. I første omgang kritiserte du Xhaka. Han har en, men burde ha hatt to assist, etter snaue ti minutter. 
jeg synes Partey klarer seg fint

Link to comment
Share on other sites

Syns Partey gjør akkurat det han er satt til. Har vunnet ballen et par ganger og man kan se han er en klassespiller når han har ballen i beina. Han trenger enda litt tid til å bli vant til tempoet i PL, samt han har vært ute en stund. Ofte er det 'lettere' å spille mot bedre lag, siden man får et mer 'europeisk' tempo over kampen.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

I dag er du unormalt kritisk til deg å være. I første omgang kritiserte du Xhaka. Han har en, men burde ha hatt to assist, etter snaue ti minutter. 
jeg synes Partey klarer seg fint

Jeg forventer at vi skal kontrollere sentral midtbane. Syns du vi klarer det i dag? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

I dag er du unormalt kritisk til deg å være. I første omgang kritiserte du Xhaka. Han har en, men burde ha hatt to assist, etter snaue ti minutter. 
jeg synes Partey klarer seg fint

Det kan hende jeg var vel kritisk til Xhaka. Mitt ankepunkt var manglende kontroll på midtbanen. De har vist et svært høyt nivå sammen. Da heves forventningene. På tiden jeg har brukt på å skrive dette, har Partey hatt to viktige inngripner. Mer av det! Edit: tre viktige inngripner.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...