Jump to content

26.12.20 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, elx said:

 

Ikke faen om du sa det, nå lyver du. Du er nok den MEST negative av alle her inne xD Og spesielt til Xhaka. 

Ja xhaxa vil jeg ikke se i startoppstilligen til høsten. Chelsea har tapt 3 av de 4 siste og det var lite muskler og tempo sentralt så derfor mente jeg at vi skal vinne idag. Xhaxs og ceballos / Elneny sliter når vi møter mer kraft og tempo. Det hjelper med Martinellis returløp. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Ja xhaxa vil jeg ikke se i startoppstilligen til høsten. Chelsea har tapt 3 av de 4 siste og det var lite muskler og tempo sentralt så derfor mente jeg at vi skal vinne idag. Xhaxs og ceballos / Elneny sliter når vi møter mer kraft og tempo. Det hjelper med Martinellis returløp. 

Dette hjelper ikke en dritt hvis vvi ikke slår brighton.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners77 said:

Kjempekamp av gutta, skal jeg være litt kritisk så synes jeg vi tapte mange hodedueller i forsvar. Heldigvis gikk de fleste fra Chelsea over. Tierny banens beste?

Vi var veldig gode til å gå i kroppen på spillerne som fikk heade. Mari og Holding samarbeidet veldig godt når det kommer til det. 

Link to comment
Share on other sites

En ti-tolv strake seiere nå, så begynner det å se skikkelig lyst ut. Jeg håper virkelig Arteta slår ut håret skikkelig nå og satser på ungguttene. Jeg venter fortsatt på å se Nelson slå ut i full blomst. Dagens hyggeligste var å se ESR i Özil-rollen. Vi har jo ikke hatt noen til bekle den rollen, selv om vi betaler lønnen til Özil. 

Link to comment
Share on other sites

Dette var en svært etterlengtet seier for laget og supporterne. Selv om noen i media verden skal ha det til at vi slo et Chelsea lag som var dårlig for anledningen , så var det et godt lag arbeid som bidro til at Chelsea fikk til svært lite. 

Straffen til Laca var viktig. Hadde han bommet der så hadde det blitt blytungt for laget. Lacas straffe tror jeg var med på å gi spillerne troen på at de kunne vinne . 2 perler fra Xhaka og Saka gir forhåpentligvis spillerne troen på at de kan vinne kamper igjen.

Ungdommene gjorde jobben sin i går og fortjener ny tillit mot Brighton. Hele laget fortjener honnør for jobben de la ned i går. 

Nå får vi håpe at de kan gjenta bedriften i går mot Brighton. Uten innsats mot Brighton så kan vi fort tape der nede. 

Link to comment
Share on other sites

Den beste prestasjonen og resultatet på lang, lang tid. Heldigvis varte ikke matchen 10 minutter til, for det røynet på mot slutten. Men de første 80 var solide.

Martinelli er min MoM. Han har gitt oss en helt annen offensiv sprut, og han setter høytlønnede Willian og Pepe i skammekroken. 

De neste kampene blir viktige. Vi kan ikke vente 7-8 kamper på neste seier.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...