Jump to content

26.12.20 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Bekkern said:

Fordi han er begrenset taktisk. Ligger under med tre så ville jeg med mange andre ha pumpet høyt mot Giroud. 

Giroud har scoret en del i det siste så jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke får spille. Enn så begrenset han er så scorer han mål i motsetning til de andre, men som sagt bra for oss. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Både Holding, Mari, Xhaka og Elneny har hatt en god kamp så langt. Elneny startet slurvete men har spilt seg opp. Mari hadde et øyeblikks nøling som førte til gult, men har vært veldig god, spesielt i duellspillet i ettertid. 

Det er de utskjeltes aften, så langt. Bellerin har også vært solid.

Link to comment
Share on other sites

Fullt fortjent til slutt. Gjør det fryktelig spennende på slutten, men i dag er vi gode. Og dette er et lite glimt av fotballen Arteta ønsker at vi skal spille. Håper vi ikke får se Willian igjen før han har skjerpet seg ekstremt.

Nå må vi bygge videre. ESR, Saka og Martinelli kan bli ekstremt gode sammen. Om noen sesonger er kanskje de tre og Balogun stjernene våre? 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Etter lagoppstiillgen så så jeg at dette chelsea laget skal vi slå. Full fortjent. Nå må vi slå brighton. Den kampen er viktigere.

 

Ikke faen om du sa det, nå lyver du. Du er nok den MEST negative av alle her inne xD Og spesielt til Xhaka. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...