Jump to content

26.12.20 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Chelsea   Chelsea  crest
Lørdag 26. desember 2020, kl. 18:30. Emirates Stadium
Premier League, 15. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sport Premium 2 / TV2 Sumo 

Leno

Niles - Holding - Gabriel - Tierney

Elneny - Ceballos

Pepe/Saka - Smith-Rowe - Saka/GM

Auba/Laca

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tviler på at dette er kampen hvor vi snur den elendige trenden vi er inne i. Nå er vi i fullstendig oppløsning. Et lag uten selvtillit , elendig forsvarsspill og nesten ute av stand til å score. En manager som gang på gang stoler på at de mest erfarne spillerne skal gjøre jobben for ham , men som blir sviktet gang på gang. Akkurat som de foregående managerne. Nå får vi mer en noen gang svi på pungen for de middelmådige spillerne vi har mer en nok av. 

Men , Arsenal overrasket på Old Trafford. Der var vi meget bra - vi har gjerne 1 - 2 sånne prestasjoner pr sesong. Kan vi overraske på boxing day - slå Chelsea - og så tryner vi mot Brighton. Hadde  vært typisk Arsenal.

 

Link to comment
Share on other sites

Mustafi gjør de samme feilene gang på gang. Evner ikke til å se hva som skjer rundt ham. Lærer faen meg aldri. Deretter vifter han med armene for å finne en eller annen å skylde på. Dagen hvor vi blir kvitt sånne som han kan ikke komme fort nok. Han har glimtvis spilt godt , var gode tendenser etter at Arteta overtok - men de tendensene forsvant fort igjen. 

 

Link to comment
Share on other sites

Vi har for mange spillere som ikke holder mål, å leie ut Toreia skjønte jeg ikke, Sokratis er vel ikke med i troppen, det og er feil. Synes disse 2 er bedre enn flere av de vi har. Øzil en saga for seg selv. Klippekort på enkelte uansett hvordan de spiller. Ett angrep og midtbane som er blitt ræva.

Synes Arteta gjør noen valg som jeg ikke forstår og trur nå at han ikke klarer å snu dette. Har fredet ham i lang tid men begynner nå og tvile sterkt.

Beklager at jeg ikke klarer å se noe positivt foruten de 4-5 spillerne som jeg synes holder mål.
 

Edited by Gunners77
Link to comment
Share on other sites

Problemet er at Arteta har fjernet konsekvenser. Han mener at Mustafi med sin rutine vil hjelpe den yngre garde , men gang på gang så svikter Mustafi og Chambers og Saliba bare lurer på hvor mange tabber skal til før de får sin sjanse.

Maint.Niles hadde en treffprpsent på 67% i går. Er nok ikke materiale sentralt i banen og har ikke evner heller. Bedre å satse på høyreback der blir ikke balltap så mye straffet .

Tenker en makker til Partey og en Aouar type  må signeres nå i januar. Vi skaper ingen ting.

Link to comment
Share on other sites

  • Simbad changed the title to 26.12.20 Chelsea (H)

Så the kick off på youtube i går. Tema ledere . Rob Holding ble valgt som kaptein sist. Holding ville ikke vært kaptein for Leeds, Fulham eller Burnley hvis han spilte der men hos oss. I god arsenal ånd så slår vi sikkert fat Frank men taper mot mr Potter kampen etter.

 

Helt ærlig så trur jeg Brendan Rodgers ville klart å få mer ut av det spillermaterialet vi har nå. Jeg begynner å tvile på Arteta og det er litt tidlig.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sas2002 said:

Så the kick off på youtube i går. Tema ledere . Rob Holding ble valgt som kaptein sist. Holding ville ikke vært kaptein for Leeds, Fulham eller Burnley hvis han spilte der men hos oss. I god arsenal ånd så slår vi sikkert fat Frank men taper mot mr Potter kampen etter.

 

Helt ærlig så trur jeg Brendan Rodgers ville klart å få mer ut av det spillermaterialet vi har nå. Jeg begynner å tvile på Arteta og det er litt tidlig.

Arteta har muligens gått seg vill når det gjelder å få skuten på rett kjøl. Fotball historien renner over av tilfeller hvor manager bytte gir positive resultater.  Tror hvem som helst vil få noe ut av vårt spille materiale - på kort sikt - og så kommer nok hverdagen - uansett hvem som overtar. Vi må få inn nye og bedre spillere etter hvert. 

Det begynner også å haste med våre unge og lovende talenter. De må ta steget opp nå. 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Gunners68 said:

Arteta har muligens gått seg vill når det gjelder å få skuten på rett kjøl. Fotball historien renner over av tilfeller hvor manager bytte gir positive resultater.  Tror hvem som helst vil få noe ut av vårt spille materiale - på kort sikt - og så kommer nok hverdagen - uansett hvem som overtar. Vi må få inn nye og bedre spillere etter hvert. 

Det begynner også å haste med våre unge og lovende talenter. De må ta steget opp nå. 

Og derfor velger jeg å stå bak Arteta og håper han klarer å rydde opp sammen med Edu. Håper og tror begge de to som tidligere Arsenalspillere ønsker det beste for klubben og har ferdighetene til å føre oss tilbake dit vi bør være på sikt. 

Link to comment
Share on other sites

The truth behind William Saliba's exile from Arsenal:

- Saliba has never been told why he's not been picked
- He's 'frustrated' & 'desperate' to play first team football
- Edu in regular contact with his reps
- PSV among clubs who want him 

 

Neida Mustafi nu kør vi!

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, sas2002 said:

The truth behind William Saliba's exile from Arsenal:

- Saliba has never been told why he's not been picked
- He's 'frustrated' & 'desperate' to play first team football
- Edu in regular contact with his reps
- PSV among clubs who want him 

 

Neida Mustafi nu kør vi!

Og hvem skriver dette? Slutt å tro på alt du leser på nettet. Spesielt fotballmedier er noen av de verste når det kommer til fake news. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Simbad said:

Og hvem skriver dette? Slutt å tro på alt du leser på nettet. Spesielt fotballmedier er noen av de verste når det kommer til fake news. 

Ornstein sitt team. Jeg poster kun fra de mest troverdige kildene. Ikke John Cross piss her i gården.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

God jul til alle. Spesielt til de mest naive optimistene som alltid ser noe positivt. 

Vi slår fat Frank på lørdag hvis Gunnersaurus får være tilstede 

Akkurat nå hadde jeg vært for at Gunnersaurus hadde blitt satt inn i førsteelleveren! 

Link to comment
Share on other sites

Ønsket lag etter litt tenking:

Leno

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney

Elneny - Niles

Nelson - Saka - Martinelli

Laca

Jeg ønsker å se Niles som sentral midt ved siden av Elneny og Saka foran dem for å prøve å linke angrep og midtbane. Auba ser ut til å være ute, Partey er fortsatt ute men Martinelli kan klare å rekke kampen. Mye ungt, men jeg ønsker rett og slett ikke å se verken Willian eller Xhaka i en kamp som denne. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...