Jump to content

2020.07.01 Norwich City (H)


Polljen

Recommended Posts

 

Arsenal    crest   Arsenal   v    Norwich City  Norwich City    crest
Onsdag 1. Juli 2020, kl. 19:00. Emirates Stadium
Premier League, 32. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium  / TV2 Sumo 

Utilgjengelige spillere: Chambers, Leno, Mari, Torreira og Martinelli. Soares bør være tilgjengelig fra og med denne kampen.

Vår motstander Norwich ligger sist på tabellen og har tapt sine to kamper etter Koronapausen. Arsenal ligger som nr 9 og har en seier og to tap etter pausen (dette inkluderer en hengekamp).

Alt annet enn tre poeng til Arsenal i denne kampen vil være uakseptabelt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulig vi får se et innhopp av både Cedric og Özil i denne?

En kamp vi bør vinne lett på papiret, men ingen kamper er egentlig lette i PL.

Martinez

Niles-Mustafi-Luiz-Holding-Tierney

Ceballos-Xhaka

Pepe-Nketiah-Auba

 

Luiz passer bedre som en av tre stoppere og vi vil kunne utnytte Niles mer vandrende sentralt, slik vi gjorde de første kampene til Arteta. Tierney vil få mer frihet til å vandre fremover i en slik formasjon. Evt tar Tierney stopperplass og Kolasinac får vandre fremover. Luiz blir også 'assessed' før kampen etter smellen i kneet sist.

Guendouzi må få beina på jorda og la fotballen han har i kroppen prate for ham. Klarer han det, tror jeg han kan bli en fantastisk fotballspiller for oss. Laca jobbet bra sist, men jeg føler vi trenger Nketiahs bevegelser inne i boksen mer fra start i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Simbad said:

Mulig vi får se et innhopp av både Cedric og Özil i denne?

En kamp vi bør vinne lett på papiret, men ingen kamper er egentlig lette i PL.

Martinez

Niles-Mustafi-Luiz-Holding-Tierney

Ceballos-Xhaka

Pepe-Nketiah-Auba

 

Luiz passer bedre som en av tre stoppere og vi vil kunne utnytte Niles mer vandrende sentralt, slik vi gjorde de første kampene til Arteta. Tierney vil få mer frihet til å vandre fremover i en slik formasjon. Evt tar Tierney stopperplass og Kolasinac får vandre fremover. Luiz blir også 'assessed' før kampen etter smellen i kneet sist.

Guendouzi må få beina på jorda og la fotballen han har i kroppen prate for ham. Klarer han det, tror jeg han kan bli en fantastisk fotballspiller for oss. Laca jobbet bra sist, men jeg føler vi trenger Nketiahs bevegelser inne i boksen mer fra start i denne kampen.

Spørs hvor lenge vi har Matteo i vår stall. Ryktene sier at Arteta vil ofre han i et forsøk på å forsterke stallen. Vi får se om Matteo og Øzil er i stallen i dag ? Matteo kan , som du sier , bli en bra spiller for oss -  hvis han skjerper seg på noen områder. Øzil - ja hva kan vi si om han. Gidder han å spille mer egentlig ? Paul Merson sa det i går : Øzil er verdens dårligste fotball spiller uten ball 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Det går mye rykter. Silly Season er i gang for fullt, og har egentlig vært det siden "lock down'. Jeg velger personlig å unngå å ta artikler for god fisk for tiden (egentlig generelt). Det fins ekstremt mange (nett)aviser som kun er interessert i klikk og som finner opp veldig mye for å 'click baite'. 

Link to comment
Share on other sites

Minus et drømmetreff fra Godfrey og et brukbart frispark så har vi hatt god kontroll. Har også skapt flere sjanser (headingen til Lacazette burde vært mål i mine øyne).

Ceballos har vært veldig god. Når han spiller som dette så ser man hva han kan bringe til bordet.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Huff Mustafi har vært svak. Ellers full kontroll 

Mustafi har hatt to tabber. Utover det har han vært suveren i lufta og duellspillet. Syns han har spilt godt.

Edit: der forsvant han. Enten skade, eller så er Arteta enig med deg 😊

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...