Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Reservene har tatt ledelsen 1-0 mot Pools reserver. Freeman med målet.

 

Edit; 1-1, Tom Ince... Etter at Arsenal hadde en veldig god førsteomgang har Pool tatt over i 2. og vært nærme utligning flere ganger. I det 88. min scorer de.

 

Edit2; 2-1 Freeman igjen! I det 93. min får han stå alene på en corner og sender Arsenal tilbake i ledelsen. Mot spillets gang i andreomgang...

 

 

Edit3; Dette er laget vårt for kvelden; Arsenals lag: James Shea, Sead Hajrovic, Martin Angha, Conor Henderson, Daniel Boateng, Ignasi Miquel, Joshua Rees, Oguzhan Ozyakup, Rhys Murphy, Roarie Deacon, Luke Freeman.

Reserver: Elton Montelro, Sean McDermott, Jordan Wynter, Kyle Ebecilio, Zak Ansah.

 

Pool stiller med; Liverpools lag: Martin Hansen, Emmanuel Gomis Mendy, Alex Cooper (Suso 57), Stephen Sama, Andre Wisdom (Patrick Poor 68), Conor Thomas, Toni Brito e Silva, Michel Roberts, Nikola Saric (Michael Ngoo 79), Steven Irwin, Thomas Ince.

Reserver: Deale Chamberlain, Nikolaj Køhlert.

 

Ingen registrerte bytter på Arsenal-laget... Følger den live-text på liverpool.no

 

Edit4; Kampen ender 2-1 til Arsenal etter at Pool muligens hadde fortjent ett poeng.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om det er postet her før, så gjør det uansett.

 

http://tv.arsenal.com/default.aspx?p=channels/C4_S1&a=78119

 

James Shea intervju. Et herlig intervju der han forklarer 8 dagers utlånet, hvorfor han trente med Englands landslag, Jens Lehmann etc. Virker som en skikkelig flott fyr, håper han får en fin karriere!

Link to comment
Share on other sites

Svensk midtbanespiller på vei til Arsenal

 

 

528x300.jpg

 

 

Arsenal er antatt å være nær en avtale om den svensk tenåring Kristoffer Olssonn, ifølge agenten hans.

15-åringen har vært på Emirates Stadium å prøvespillt og visstnok imponerte trenerapparatet og manager Arsene Wenger nok til å tilby ham en kontrakt. Olsson er for tiden under kontrakt med IFK Norrköping og Arsenal har tenkt å legge inn et bud på 200.000 kr for å bringe tenåringen til England på permanent basis.

 

"De vil ha ham," sier hans agent, Per Jonsson, til Aftonbladet. "Han har vært over et par ganger og virkelig gjorde inntrykk.

 

"Det er opp til klubbene å bli enige om den personlige kontrakten, men Arsenal har veldig lyst ti at denne avtalen skal gå igjennom - det er 100 prosent sikkert."

 

Norrkoping sportsdirektør Tony Martinsson har innrømmet at Olsson har vært på Emirates for prøvespill, men hevder han har ennå ikke mottatt noe tilbud fra Arsenal.

 

"Han var over en og en halv uke. Der han trente og spilte kamper, sier han. "Nå er han hjemme igjen, og vi har ikke hørt mer fra Arsenal siden da."

Link to comment
Share on other sites

For en opplevelse det må være! 15 år, drar over til London, møter Wenger og snakker med ham, og trener med resten av Arsenal spillerne og når han i tillegg imponerer Wenger så mye at han vil tilby kontrakt. Arsenal fan eller ikke, det må jo være toppen av kransekaka.

Er vel et stykke opp på kaka, men dessverre er jo fotball blitt sånn at toppen på kaka er når du putter signaturen på et papir som sørger for at du og din familie kan leve som konger i generasjoner

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Benik Afobe får mye skryt av Huddelsfield manager Lee Clark

 

"I thought Benik Afobe was outstanding and when you put into the situation he's only just turned 18 I think there's a special talent there.

 

Her er også et intervju med Clark: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...own/9460326.stm

Om man har lyst til å SE litt på hans prestajoner, er det en her: http://www.youtube.com/watch?v=EJAHnqRDVTA

Link to comment
Share on other sites

Chuks Aneke velger Nigeria?

 

Hvis Aneke og Frimpong begge velger henholdsvis Nigeria og Ghana så blir jeg utrolig skuffet. Ikke fordi jeg bryr meg om landslag i det hele tatt, men fordi annenhvert år så mister vi mange spillere i opptil flere måneder midt i sesongen pga. ACN og om et par år kanskje også Ryo Miyaichi for Asia Mesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Enig med deg der Stian, det jeg har sett av han har vært elendig, feilpasninger i hytt og pine og ikke god nok arbeidskapasitet, at han ikke gjorde det bedre på lånet sitt i år enn hva han gjorde sier sitt. Men virket som han var blant Wengers favoritter en god stund, Wenger uttalte jo at han kom til å spille seg inn på førstelaget en gang så sent som i høst.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Følger litt med på U-17 VM. Ikke en eneste spiller fra Arsenal med i troppen på 21 stykk. 6 stk fra Liverpool, som ser ut til å gjort alvor av å satse på unggutter. Jeg klarer å finne kun 1 Arsenalspiller i hele sluttspillet.

Kyle EBECILIO på Nederland. Ellers er jeg blitt mektig imponert over Elfenbenkysten. Fantastisk fotball og en super spiss!!!

Link to comment
Share on other sites

Følger litt med på U-17 VM. Ikke en eneste spiller fra Arsenal med i troppen på 21 stykk. 6 stk fra Liverpool, som ser ut til å gjort alvor av å satse på unggutter. Jeg klarer å finne kun 1 Arsenalspiller i hele sluttspillet.

Kyle EBECILIO på Nederland.

Ikke glem 15 år gamle Alfred Mugabo for Kongo! :P Eneste Arsenalspiller i Englands gruppe....... (Nei, jeg kødder ikke.)

Edited by Daniel
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wigan - Arsenal 1-3

 

Jeorge Bird mener Aneke gnistret - Watt, Aneke og Ryo scoret.

 

Gutta er stort sett født 92-94, og flere av disse skal nok på utlån. Jeg gjetter på at dette laget hadde overlevd i Championship. Blir spennende å se om Aneke og Afobe blir leid ut til samme Championshipklubb.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...