Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

La oss håpe Arshavin får en liten selvtillitsboost av dette. Har fortsatt tro på at han kan bidra resten av sesongen.

 

Ellers er det ingen overraskelse at Gibbs fikk en liten smell på trening, og må stå over. Eisfeld har også startet Arsenal-karrieren oppskriftsmessig. En liten smell som gjør at han ikke spiller i kveld. Lovende for fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

4-0 arshavin (Litt etterlengtet selvtillit for den lille russeren)

 

GOAL FOR ARSENAL! Arshavin fires into the bottom corner after more superb work from the impressive Benayoun (65) 4-0

 

GOAL FOR ARSENAL! Ozyakup sends Benayoun through and the Israeli dinks it over the keeper (87) 5-0

 

Edit: Sorry for dobbeltpost, får ikke sletta posten desverre.

Edited by Skolten
Link to comment
Share on other sites

Noen som har den ringeste ide om hvordan rollefordelingen er i denne kampen?

Startet med en 4-4-2 med Benyaoun og Arshavin på kantene og Chamakh og Park på topp. Tipper Afobe gikk ut til høyre da Chamakh kom inn, Benayoun inn sentralt og Park ble enslig spiss.

Link to comment
Share on other sites

5-0 Bønna. Virker som han har hatt en fenomenal kamp, hadde vært spennende å se han i den offensive rollen på midten til helgen.

 

For min del hørtes det ut som Arshavin har hatt en langt bedre kamp.

 

Noen som har den ringeste ide om hvordan rollefordelingen er i denne kampen?

 

No idea. Var snakk om at det var 4-4-2 før avspark så hvis det stemmer så må lagoppstillingen ha vært slik:

Shea

Jenkinson - Angha - Miquel - Yennaris

Meade - Benayoun - Ozyakup - Arshavin

Chamakh - Park

Ellers scoret alle våre senior spillere i dag bortsett fra Chamakh. Dog spilte marokkaneren bare 29 minutter, men selv om han hadde spilt 90 minutter så stiller jeg meg tvilende til at han ville scoret uansett :P

Link to comment
Share on other sites

Startet med en 4-4-2 med Benyaoun og Arshavin på kantene og Chamakh og Park på topp. Tipper Afobe gikk ut til høyre da Chamakh kom inn, Benayoun inn sentralt og Park ble enslig spiss.

 

Ifølge Jamie Sanderson var det 4-4-2 hele kampen. Ergo spilte Afobe på topp med Park mens Benayoun og Arshavin på hver sin kant (eller Meade på kanten med Benayoun sentralt).

 

YoungGunsBlog #NCFC very youthful, but #AFC players seem to suit 4-4-2. Park energised and lively, Benayoun majestic, Arshavin clinical.

 

YoungGunsBlog Chamakh uninterested even at this level. Not settled in England and replaced with toe injury on 30 min mark. Afobe better.

 

Ikke noe sjokk at Afobe er bedre enn Chamakh. Som sagt før så tror jeg Afobe hadde vært andrevalg bak van Persie hvis han ikke hadde blitt skadet i høst..

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Et nytt talent klar for Arsenal - Tarum Dawkins, 16 år fra Luton Town. En totalt ukjent spiller for mitt fotballhode, men regner med han er brukbar siden 14 Premier Leauge klubber har forhørt seg om han og at forhandlingene har vart i 9 måneder før de ble enige med Arsenal.

 

Velkommen til klubben er du, og lykke til i årene som kommer!

 

http://www1.skysports.com/football/news/11670/7559939/Gunners-land-young-Hatter og http://www.lutontown.co.uk/page/NewsDetail/0,,10372~2630730,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jenkinson, Djourou, Santos, Park og Chamack starter for reservene i dag.

 

Ikke sånn for å være ekkel eller noe, men Chamakh******

 

Er veldig påpasselig mtp. navn og jeg sliter virkelig med å ikke korrigere feilstavede navn :P

 

Ellers håper jeg Santos har en knallkamp. Gleder meg til han danker ut Gibbs.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange ting som er irriterende

 

Offansiv Deffansiv er jo gjengangere...

Ramsay dukker jo opp...

 

Szczesny skal jeg ikke ta opp - da det er ett håpløst navn i utgangspunktet...

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

Det er mange ting som er irriterende

 

Offansiv Deffansiv er jo gjengangere...

Ramsey dukker jo opp...

 

Szczesny skal jeg ikke ta opp - da det er ett håpløst navn i utgangspunktet...

 

Det er kjedelig når folk skriver navnet hans riktig ja! :P

 

Regner med du mente "Ramsay" :P

Link to comment
Share on other sites

 

Det er kjedelig når folk skriver navnet hans riktig ja! :P

 

Regner med du mente "Ramsay" :P

 

Nettopp... var så opptatt av å skrive riktig at jeg gjorde det uten å tenke meg om. Så logisk er det at navnet er Ramsey.

 

Men skal også innrømme at Offensiv/Defensiv er noe som er litt sånn... ja... du veit..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...