Jump to content

Juniorlaget og reservene


Rocky

Recommended Posts

Så fint at gutta lærer tidlig! I Arsenal skal vi ikke ha noe vinnerkultur lenger i hvert fall :) (Skrevet under 1. omgang av Bayern kampen)

 

Det viste seg å være riktig i dag også. Tapte 4-2 mot Tottenham.

 

En positiv ting dog: Akpom scoret 2 mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Skjønte ikke hvorfor Angha ble prioritert ovenfor Bellerin i Capital One Cupen denne sesongen da jeg syntes Bellerin ser ut som et fantastisk talent. Det jeg dog frykter er at han slår gjennom i Arsenal også kommer Barcelona på banen og snapper han opp. Han har jo tross alt "Barca DNA".

Link to comment
Share on other sites

Han var vel skadet? Er ikke sikker.

 

Syns Bellerin har bedre teknikk enn Jenkinson. Han er raskere, farligere offensivt, bedre pasningsfot, og virker som en herlig fotballspiller. Han kan slå i gjennom i Arsenal, men alt kommer an på holdningen hans. Carl Jenkinson har en utmerket holdning og kommer til å gi alt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Den ene har "alt" og den andre hadde ved første øyekast tilsynelatende "ingenting". At Bellerin har bedre teknikk enn Jenkinson, er mer eksplosiv rask etc. stemmer veldig bra, men Jenkinson er fantastisk defensivt, har fysikk som særdeles få andre fotballspillere har og gir alt i hver eneste kamp og man vet at han kommer til å kjempe til siste sekund for Arsenal F.C.

 

Som jeg skrev i en annen tråd: Det er nettopp to slike backtyper jeg vil se i klubben. En solid defensiv back og en offensiv jævel. Pdd. så mangler vi det på høyresiden. På venstresiden har vi egentlig to meget balanserte venstrebacker så der skal jeg ikke klage på annet enn Gibbs sine skadeplager :P

Link to comment
Share on other sites

Da er Arsenal videre etter en 1-0 seier mot CSKA Moskva. Gnabry med målet og nærmest samtlige av Arsenals spillere var meget imponerende, men særlig Angha, Bellerin, Iliev, Yennaris, Gnabry og Eisfeld var de som skilte seg mest ut.

 

Da er Chelsea neste i rekken!

Link to comment
Share on other sites

"This weekend, a tournament that is gaining traction will also attract eyeballs, with both semi-finals and the final, on Easter Monday, screened live on Eurosport. But a predator is lurking. Next season, Uefa will launch a rival under-19 tournament for the 32 clubs in the Champions League. How it will play out is unclear, but it surely doesn't augur well for NextGen – no matter how much Justin Andrews, one of its founders, insists otherwise."

 

Jøss. I morra blir det altså semifinale på Eurosport. Og muligens finale på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Måtte du fortsette å bowle i renna din kødd. Missa 1. Omgang pga deg.

BE

Sjekket ikke Eurosport desverre, gav bare et tidspunkt for når kampen foregikk på eneren. Var uansett stort sett bare stilingskrig i første omgang. Du kunne jo alltids sjekket selv så har ikke særlig dårlig samvittighet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...