Polljen Posted November 21, 2019 Report Share Posted November 21, 2019 Arsenal v Frankfurt Torsdag 28. november 21:00. Emirates StadiumEuropa League, gruppespill, 5. kampKampen sendes live på TV2 Sport Premium / Sumo Arsenal leder denne gruppen i EL, med 12 poeng. Frankfurt og Standard Liege ligger begge på seks poeng. Arsenal skal møte begge lagene i gruppespillets siste to kamper og trenger i realiteten kun ett poeng på de to kampene for å være garantert å gå videre til cupspillet. For å være garantert gruppeseier så kan Arsenal sannsynligvis klare seg med to poeng på de to kampene (tre poeng vil føre til at målforskjell ikke får noen betydning). Arsenal vant første kamp mot Frankfurt med tre mål på bortebane i september. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 26, 2019 Report Share Posted November 26, 2019 Regner vel med at det kommer til å bli veldig stille på denne siden denne uka. Skal jeg komme med et råtips som er ganske så safe. Det vil garantert komme under 40000 tilskuere på Emirates. Ingen borteseksjon og veldig stille. Blir vel et gjesp igjen og vi vinner knepent og Emery får holde på noen uker til før vi taper mot Norwich. Det kommer til å bli en kjedelig juleferiring for oss goonere er jeg stygt redd for. Det kommer til å bli verre :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 26, 2019 Report Share Posted November 26, 2019 Emery kommer nok med noen smarte trekk i morgen også som får oss ut på glattisen. 40000 syntes jeg hører mye ut på tribunen i morgen 🙂 Tap borte mot Norwich søndag er det stor mulighet for. De vet at med fysisk innsats søndag så kan det bli 3 verdifulle poeng. Norwich har noen å spille for - i motsetning til våre som ser ut som hodeløse høns utpå banen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Kan bli en spesiell kamp i kveld på Emirates hvis det blir en del folk som velger å bli hjemme. Frankfurt fansen er jo nektet adgang til sine to siste kamper så det skal ikke bli så mye lyd fra borte seksjonen heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 2 hours ago, Gunners68 said: Kan bli en spesiell kamp i kveld på Emirates hvis det blir en del folk som velger å bli hjemme. Frankfurt fansen er jo nektet adgang til sine to siste kamper så det skal ikke bli så mye lyd fra borte seksjonen heller. Ja blir spennende å se hva kaos-kameratene kan stelle istand i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 3 hours ago, Ray1955 said: Ja blir spennende å se hva kaos-kameratene kan stelle istand i kveld. 5 bak igjen idag også. Sterkt lag. Snart klar for circus igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Håpar sjølvsagt på at me skal knuse tyskarane sjølv om det er på tide med store endringar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Ser veldig ut som at Luiz spiller DM ved siden av Xhaka i dag. Hm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 tomt på emirates i kveld. Protest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 7 minutes ago, piscator said: tomt på emirates i kveld. Protest? Er vel 30 isj. Folk er lei. Fotball er underholdning det får du ikke med Emery ved roret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Gjesp. Er en stall som er blottet for selvtilitt og en plan. De har ingen anelse hva de skal gjøre utpå der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Skal ikke beskyldes for å være kliniske foran mål.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 merkelig å se laget for tiden. Virker å spille i halvsøvne. Og der ble det 1-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Fjern auba og vi kunne ligget under streken😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Kvifor vart Luiz bytta ut so tidleg? Hermar han etter Mourinho? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Nydelig av Saka som finner Martinelli. Litt heldig at ballen havner hos Auba og også litt heldig at keeper ikke får mer kontakt, men mål er mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Godkjent førsteomgang. Skaper noen få småfarligheter og slipper Frankfurt lite til. Skulle gjerne sett oss skape mer på hjemmebane, men med tanke på hvordan det har gått i det siste vil jeg si det er ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Jeg fikk sett de siste tjue min av omgangen. Til min store forbauselse så Arsenal ut som er lag og ikke bare elleve tullinger som springer rundt på måfå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 det var noen positive tendenser får man vel si. Er laget i ferd med å våkne fra Tornerose-søvnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 5 minutes ago, Tapapa said: Jeg fikk sett de siste tjue min av omgangen. Til min store forbauselse så Arsenal ut som er lag og ikke bare elleve tullinger som springer rundt på måfå. Det var en kjærkommen forandring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Sokratis er søppel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Fortjent utlikning. Vi var ræva, eller som vi normalt spiller, i forkant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 Frankfurt øker intensiteten og vi har ikke noe svar... 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 og etter en utlikning mer eller mindre ut av ingenting faller laget sammen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 28, 2019 Report Share Posted November 28, 2019 HAhahahahahahahahahahahhaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts