Jump to content

2019.09.30 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

Manchester United          crest  Manchester United   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Mandag 30. september 2019, kl 21:00, Old Trafford
Premier League, 7. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo
 

Lacazette blir sannsynligvis ikke klar til denne kampen. Uten om det så er de fleste av de spillerne som har vært langtiddskadde mer eller mindre nær ved å bli klare for spill i PL.
Holding har fått bra med matchtrening gjennom U23 og ligacup, kanskje er han i troppen mot United. Bellerin og Tierney har også fått spilletid, men de trenger sannsynligvis litt mer spilletid utenfor PL før de er klare mot de "store".
AMN sonte straffen, for sitt røde kort mot Villa, på tirsdag da Arsenal møtte Forrest i ligacupen.

Hverken Arsenal eller United har hatt en god start på sesongen, så det er to lag i en viss "krise" som møtes på mandag.
United har (nr 8 i PL) åtte poeng på seks kamper. To seire, to uavgjorte og to tap. Arsenal (nr 4 i PL) har elleve poeng på seks kamper. Tre seire, to uavgjorte og ett tap.

Normalt så bruker jeg å sette opp et forslag til hvilke elleve som jeg mener bør starte kampen for Arsenal, denne gangen gjør jeg det ikke. Som regel når jeg velger å ikke komme med forslag til hvem som skal starte så bunner det i frustrasjon over laget fra min side. Så er det ikke denne gangen, derimot så er jeg så jævla usikker på hvem jeg skal velge å ta med i mitt forslag at jeg heller velger å "feige ut".

Hvem skal spille i backrekka? Hvem skal starte som stoppere? Skal Xhaka virkelig få en ny sjanse? Hvem skal styre vår offensive midtbane.
Leno, Kolasinac, Håret, Pepe og Auba er jeg sikker på at jeg ville ha tatt med i et eventuelt forslag til de elleve som bør starte, men resten??

AMN har vært mye opp og ned på høyre back, men det er nok for tidlig å starte med Bellerin. Chambers er et relevant alternativ, men burde han heller starte i midtforsvaret?
Jeg har ikke tillit til hverken Sokratis eller Luiz i midtforsvaret, men er Holding klar til PL spill og blir det for tynt med Holding og Chambers som stopperpar? Skal Mustafi få en ny sjanse?
Xhaka burde etter min mening ikke få starte, knapt nok få sitte på benken, men er jordfresen på samme nivå som har var på sitt beste sist sesong og vil han fungere sammen med Håret?
Özil virker på meg ganske bortkommen, men skal han få en ny sjanse? Hvis ikke, skal Ceballos eller Willock styre vår offensive midtbane?
På venstre kant så må det nesten bli en unggutt, men skal det være Nelson eller Saka?

Jeg har mange spørsmål, men jeg klarer ikke å finne svarene!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Håper: Leno, Chambers, Luiz, Sokratis, Tierney, Torreira, Matteo, Willock, Pepe, Auba og Ceballos.

Men dessverre spiller nok Xhaxa for Torreira igjen. Mannen er så lite mobil og bevegelig og hemmer oss grusomt i måten Emery vil spille på. Spill som i går med Torreira som def ballvinner.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Verminator5 said:

Vi har et Old Trafford-kompleks. Har liten tro på seier. Vi dro dit som favoritter i fjor, og klarte å slippe inn to tabbemål. Tipper Greenwood gjør en kjempekamp.

Han spiller nå, så da er han vel klar mot oss også. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Da forsvinner han til sommeren heldigvis. En kaptein som sier man ble redd. Grøss

-----

ja, kanskje det er metoden, å utnevne folk til roller som de åpenbart ikke er i stand til å betjene, sånn at de blir "avslørt"? Men manageren burde jo ha sett dette for lenge siden... og det koster vel mye for laget...

Link to comment
Share on other sites

Ordentlige sjefer blir kjøpt opp av andre klubber . Arsenal har siden Adams og Vieira sine dager ikke klart å finne en skikkelig general. De typene gror ikke  opp over alt og når det finnes en så får vi ikke fingeren ut.  Wenger var like ved hver gang og få til en signering. Problemet var bare at han bød halvparten av forlangende. 

Nå er Xhaka vår kaptein - en tikkende bombe på banen. Når han er lederen vår så sier det det meste. Frank Mclintock , Pat Rice , Kenny Sansom , Tony Adams, Patrick Vieira   og Xhaka. Redd Xhaka ikke når de til anklene en gang.

Før i tiden hadde vi en kaptein og han spilte alle kampene . Det var første bud. Gå foran og led an laget. Var vel ikke en lagkaptein i gamle dager som ba om å få hvile. I dag har vi en gruppe med 5 kaptein alternativer. Fuck me 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Det står i den hellige skrift at vi ikke skal vinne på Old Trafford. Det har vært et par tilfeller de senere år hvor United har hatt så mange skadede spillere at vi har hatt stor tro på seier. Men , den gang ei. Det er en forbannelse med Old Trafford. Har ikke glemt at vi tok tittelen der oppe på begynnelsen av 2000 tallet  , men har heller ikke glemt alle stjerne smellende siden den gang. Kan fort bli 3 -0  bergkampje 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

Vår gamle store tysker per har latt seg intervjue. Hans fortelling etter 8-2 tapet er skrekkelig lesning. Der var null konsekvens. Det var en rolig økt og rett i garderoben, ingen konfronteringer eller konsekvenser. Det ligger igjen i veggene våre, hvordan Wenger kunne tillate ett slikt resultat uten en skikkelig oppvask er ufattelig å forstå. 

Link to comment
Share on other sites

F

48 minutes ago, Marius- said:

Vår gamle store tysker per har latt seg intervjue. Hans fortelling etter 8-2 tapet er skrekkelig lesning. Der var null konsekvens. Det var en rolig økt og rett i garderoben, ingen konfronteringer eller konsekvenser. Det ligger igjen i veggene våre, hvordan Wenger kunne tillate ett slikt resultat uten en skikkelig oppvask er ufattelig å forstå. 

Forklaringen på hvorfor det ikke fikk konsekvenser for noen var vel ganske enkel Marius. Wenger var jo selv  den som hadde ansvaret for det som skjedde 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Slapp helt av. VI har ikke slått UTD i serien på Old Trafford siden 2006 så selv om UTD skulle spille med en 17 åring på topp så klarer vi nok å tulle bort dette i år også. Har null tru på 3 poeng. Vi er kjent for å bootle slike kamper. Det ligger i kulturen. Håper ja men realistisk nei.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...