Jump to content

VM chit chat


Ben Elfen

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Med unntak av Thomas Müller himlet vel de fleste med øynene? Forøvrig er det beklagelig at 10 gode motiverte tyskere måtte ha med seg denne døde frosken. Synes ærlig talt det blir litt vel mye av dette ensidige fjaset. Forøvrig sikret VAR et resultat som ellers ikke ville kommet. Meget beklagelig det også.

Link to comment
Share on other sites

Med unntak av Thomas Müller himlet vel de fleste med øynene? Forøvrig er det beklagelig at 10 gode motiverte tyskere måtte ha med seg denne døde frosken. Synes ærlig talt det blir litt vel mye av dette ensidige fjaset. Forøvrig sikret VAR et resultat som ellers ikke ville kommet. Meget beklagelig det også.

Jeg skjønte ærlig talt fint lite av dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg burde vel egentlig sett Sveits mot Costa Rica da vi har noen av våre gutter der, men det blir nok Serbia mot Brasil.

 

Jeg tipper Brasil kommer til finalen og taper for Argentina, som har spilt ræva hele veien.

Link to comment
Share on other sites

England trenger å sette innpå Welbeck nå. Han er i stand til å avslutte på en måte som ingen kan forutsi og England trenger noe uforutsigbart for å score.

Han avsluttet uforutsigbart ja. Langt utenfor og over mål...

Link to comment
Share on other sites

Han avsluttet uforutsigbart ja. Langt utenfor og over mål...

 

Haha! Hørtes ut som welbeck det ja! Uansett fint han er på det engelske landslaget. Da kan vi få noen kroner når han forhåpentligvis snart selges

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...