Marius- Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Skadd eller syk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Fy faen Giroud. Der skal du score! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Ellers burde Giroud satt en av hodestøtene nå hvis dette skulle blitt noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Giroud er så lat at Ramsey til og med må presse for han. Han har virkelig vært ubrukelig i dag.. vedder dog på at han scorer nå hvert øyeblikk siden jeg snakker dritt om han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Fyfaen dommer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Nå er jeg spent. Går luften ut av ballongen tro? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Bullshit!! Skulder mot Skulder jo!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Fyfaen dommer. Flaut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Wtf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 KJØPT OG BETALT! FY FAEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Heheh jaja resultatet blir det samme. Men for dumt er det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Jeg blir SÅ JÆVLIG KVALM! HÅPER HAN BLIR RUNDJULT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted March 7, 2017 Author Report Share Posted March 7, 2017 Jeg er stolt over det Arsenal har levert i dag, uansett hva som skjer nå, når dommeren fullstendig ødelegger kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Til dommeren, håper jeg møter deg en dag senere i livet, da skal jeg faen meg rive tarmene ut av ræva di. Godnatt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 det går ikke vinne fotballkamper når du har FA og UEFA i mot deg, det er jo egentlig en skandale at en uerfaren dommer skal dømme disse kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Hadde jeg vært Wenger hadde jeg seriøst tatt laget av banen etter det der. Faen meg latterlig! Ingenting som tilsvarer et rødt kort der. Straffen er billig som faen. Særlig etter straffesparket vi ble snytt for tidligere, men når dommeren presterer å gi rødt kort for en skulder mot skulder hvor Lewandowski faller utrolig lett? Hva i svarteste helvete? Gjennomsyret korrupt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Ox var faen ikke borti Rafinha der en gang!!! Fy faen dommer!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Driter i sluttresultatet nå. Er stolt av gutta. Vi vinner FA-køppen og havner foran Tottenham på tabellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Da gikk lufta ut ja. Skrur av og tar med meg førsteomgangen jeg da. Nå kan det bli skikkelig stygt kjenner jeg Arsenal rett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Stolt over gutta, men blir vanskelig når man har både et av verdens beste fotballag mot seg samt dommerne. Fy faen så latterlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moek Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Jeg blir faktisk fysisk uvel av å se på spillere som diver, og dommere som er helt ute å kjøre. Det ødelegger fotballen så til de grader. At UEFA setter opp Stakis Konstantianus til en sånn kamp er rett og slett en skandale. Herlig første omgang og den kan vi vøre stolte av! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Kanonkamp til dommeren ødelegger. Håper han må forklare hvilken paragraf som sier at det der er rødt kort også kan han vise til paragrafen som sier at det er straffespark og samtidig forklare hvorfor Walcott ikke fikk. Nei stemmer min feil dommeren er jo mer skinnhellig enn ei ku midt i India Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Helt utrolig av UEFA å gi en dommer som aldri har dømt Cl en åttendedelsfinalekamp. Er nesten så jeg håper Wenger klager til UEFA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 Er det noe denne kampen forteller meg så er det at tiden er inne for at Wenger går av. Ikke på grunn av resultatet i kveld, da alt håp var ute etter fadesen i Munchen. Ikke på grunn av tabellposisjonen eller nødvendigvis mangelen på trofeer. Men fordi nettopp kampen i kveld nettopp viser hvor høyt nivå laget faktisk kan prestere på. Det presset og den intensiviteten vi har vist frem til en gresk dommer ville få bilde i avisen har vært eksemplarisk og ikke ulikt det som kjennetegner årets utgave av Chelsea eller tidligere utgaver av Barcelona. Vi stresset motstanderne i filler og med en bedre målscorer enn Giroud kunne/ville dagens utfall atagelig blitt annerledes. Jeg kan bare drømme om hva en trener som Simeone eller Conte ville klart å fått til med litt tid og små tilpasninger av spillermaterialet. Jeg er ikke skuffet over kveldens ydmykende resultat om man ser forbi prestasjonen, Stokke sier selv at disse to kampene på ingen måte tilsvarer en forskjell 7 mål. Hva hadde skjedd om Koscielny hadde fått fullført begge kampene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted March 7, 2017 Author Report Share Posted March 7, 2017 Jada, det blir «stygge» siffer i dag også, men det gjør meg ingen ting. Når en kampleder dømmer så vilkårlig og ødelegger en kamp så blir det slik. Wenger måtte sjanse og ikke sette inn en ny stopper for Kos ved det røde kortet. Ikke et vondt ord fra meg i dag om hverken Wenger eller noen av våre spillere. #stolt arsenalsupporter God natt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.