Jump to content

2017.03.07 Bayern Munchen (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Hadde jeg vært Wenger hadde jeg seriøst tatt laget av banen etter det der. Faen meg latterlig! Ingenting som tilsvarer et rødt kort der. Straffen er billig som faen. Særlig etter straffesparket vi ble snytt for tidligere, men når dommeren presterer å gi rødt kort for en skulder mot skulder hvor Lewandowski faller utrolig lett? Hva i svarteste helvete?

 

Gjennomsyret korrupt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir faktisk fysisk uvel av å se på spillere som diver, og dommere som er helt ute å kjøre. Det ødelegger fotballen så til de grader.

 

At UEFA setter opp Stakis Konstantianus til en sånn kamp er rett og slett en skandale.

 

Herlig første omgang og den kan vi vøre stolte av!

Link to comment
Share on other sites

Kanonkamp til dommeren ødelegger. Håper han må forklare hvilken paragraf som sier at det der er rødt kort også kan han vise til paragrafen som sier at det er straffespark og samtidig forklare hvorfor Walcott ikke fikk.

 

Nei stemmer min feil dommeren er jo mer skinnhellig enn ei ku midt i India

Link to comment
Share on other sites

Er det noe denne kampen forteller meg så er det at tiden er inne for at Wenger går av. Ikke på grunn av resultatet i kveld, da alt håp var ute etter fadesen i Munchen. Ikke på grunn av tabellposisjonen eller nødvendigvis mangelen på trofeer. Men fordi nettopp kampen i kveld nettopp viser hvor høyt nivå laget faktisk kan prestere på. Det presset og den intensiviteten vi har vist frem til en gresk dommer ville få bilde i avisen har vært eksemplarisk og ikke ulikt det som kjennetegner årets utgave av Chelsea eller tidligere utgaver av Barcelona. Vi stresset motstanderne i filler og med en bedre målscorer enn Giroud kunne/ville dagens utfall atagelig blitt annerledes.

 

Jeg kan bare drømme om hva en trener som Simeone eller Conte ville klart å fått til med litt tid og små tilpasninger av spillermaterialet. Jeg er ikke skuffet over kveldens ydmykende resultat om man ser forbi prestasjonen, Stokke sier selv at disse to kampene på ingen måte tilsvarer en forskjell 7 mål.

 

Hva hadde skjedd om Koscielny hadde fått fullført begge kampene?

Link to comment
Share on other sites

Jada, det blir «stygge» siffer i dag også, men det gjør meg ingen ting. Når en kampleder dømmer så vilkårlig og ødelegger en kamp så blir det slik. Wenger måtte sjanse og ikke sette inn en ny stopper for Kos ved det røde kortet.

 

Ikke et vondt ord fra meg i dag om hverken Wenger eller noen av våre spillere.

 

#stolt arsenalsupporter

 

God natt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...