Jump to content

2017.03.07 Bayern Munchen (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Marius, Stefan, Polljen m. fl. Er det ikke herlig å ha Ramsey tilbake?

 

Elsket Ramsey som B2B i 13/14 sesongen. Etter det derimot har han ikke vært den samme. Som offensiv midtbane synes jeg han er rimelig middelmådig..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har intet å kritisere Wenger og Arsenal for så langt, min eneste kritiske kommentarer er: Hvorfor i helvete har vi sett så lite av dette spillet fra laget denne sesongen?

 

Amen. Jeg tar det for gitt at vi blir slått ut, men fotballen vi viser nå er sånn vi skal spille. Dette er gøy.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har intet å kritisere Wenger og Arsenal for så langt, min eneste kritiske kommentarer er: Hvorfor i helvete har vi sett så lite av dette spillet fra laget denne sesongen?

 

Fordi dette laget klarer ikke å spille når de har noe press på seg. I en kamp hvor de ikke har noe å tape viser de seg frem, men ellers så sitter det i hodet deres. Dette har vi sett gjentatte ganger.. vi er soleklart best som underdogs.

Link to comment
Share on other sites

Eh, neppe.

 

Tipper Lucas hadde scora på sjansen Giroud hadde i stad. Men, ja selvfølgelig drøy påstand. Ramsey sine bevegelser er gode, men han er helt latterlig ræva i siste fasen av spillet for tiden. Drøyt mtp. at han var helt latterlig god foran mål for noen år tilbake.

 

Ellers må jeg si at det er drøyt at vi får en dommer som dømmer sin første kamp på dette nivået i CL. Han har vært ræva i dag for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

Eneste spillerene jeg virkelig synes har vært skikkelig dårlige i dag er Giroud og Alexis. De har fått til absolutt null og niks. Burde stå frem mer i en kamp som dette i mine øyne. I stedet så er det Chamberlain, Xhaka og Walcott som står frem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke kommenterer enkeltspillere så langt, med ett unntak. Jeg må få trekke fra vårt "salgsobjekt" Oxelade-Chamberlain som har fått en ny vår etter at han ble flyttet inn sentralt. I dag spiller han ett hakk lenger framme enn vanlig, men gjør også der en god jobb. I en dårlig Arsenal.periode nå i vinter så er OX ett av få lyspunkt, og en spiller som jeg ved nyttår gjerne så solgt kommende sommer har nå blitt en av de jeg gjerne vil beholde (pr dato)

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva som skjer de siste 45 så viser Arsenal at det bor noe i laget, så igjen er spørsmålet hvorfor vi ikke har sett mer av denne innsatsviljen, denne aggressiviteten og så relativt få balltap gjennom sesongen (og ikke minst i vinter). Jeg har en teori og de fleste vet hva jeg mener, så jeg skal holde kjeft ;D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...