Jump to content

Manuel Almunia


10000gunners

Recommended Posts

Der kom medspilleren.

Mitt innlegg var mintet på BE sitt første innlegg i denne tråden på lang tid, så er det ikke rart at man blir provosert, når det var ingenting der annet enn det vanlige "hater Almunia" stilen.

 

Hvis innlegget ditt var ment til det forrige innlegget til BE så foreslår jeg at du siterer det forrige innlegget hans eller mener du man skal gjette seg fram til dette?

Link to comment
Share on other sites

Hvis innlegget ditt var ment til det forrige innlegget til BE så foreslår jeg at du siterer det forrige innlegget hans eller mener du man skal gjette seg fram til dette?

 

Beklager!

Fornøyd nå?

 

Siden dette er så viktig, så vil du kanskje ta del i innlegget også?

Synes du BE sitt første innlegg var bra og konstruktivt?

Skjønner du at noen kan reagere?

Er det noe å reagere på?

 

Kjeglen slutter aldri å overraske. Når jeg tror det ikke er mulig å bli dårligere enn det han er så klarer han faen meg å overgå seg selv.

 

Cred til Almunia for at han ikke har lagt opp enda. Det vitner om selvinnsikt

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig; den slakten som blir Almunia til de på dette forumet, er ikke Goonere verdig. Gud jeg er trøtt og lei enkelte av dere. Kan man anbefale Tottenhams venner? Der finner dere likesinnede. Dere vet selv hvem dere er, forøvrig.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig; den slakten som blir Almunia til de på dette forumet, er ikke Goonere verdig. Gud jeg er trøtt og lei enkelte av dere. Kan man anbefale Tottenhams venner? Der finner dere likesinnede. Dere vet selv hvem dere er, forøvrig.

 

Helt ærlig, jeg er grundig lei den ovenfra ned holdning som du (og vieira04) viser. Beskyldningen om at flere harbarka goonere egentlig bør være Tottenhamsupportere er absolutt bånnivå av det jeg leser her på forumet.

 

Det var akkurat slike beskyldninger fra deg som fikk en glitrende debattant som Mee and Bertie til å trekke seg.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig; den slakten som blir Almunia til de på dette forumet, er ikke Goonere verdig. Gud jeg er trøtt og lei enkelte av dere. Kan man anbefale Tottenhams venner? Der finner dere likesinnede. Dere vet selv hvem dere er, forøvrig.

 

Får satse på at det er barn som sitter bak tastetrykkene, slik at man i fremtiden kan se tilbake på det som "barnestreker" ;)

Selv om det er skummelt å tenke på ordbruken, og ikke minst tidspunktet på døgnet når dette kan komme frem........(om det er barn...ehh)

 

Forøvrig holder "tottenhams venner" bedre nivå enn akkurat Almunia-tråden, når det gjelder seriøsitet. Det er pine meg ikke kødd engang.

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig, jeg er grundig lei den ovenfra ned holdning som du (og vieira04) viser. Beskyldningen om at flere harbarka goonere egentlig bør være Tottenhamsupportere er absolutt bånnivå av det jeg leser her på forumet.

 

Det var akkurat slike beskyldninger fra deg som fikk en glitrende debattant som Mee and Bertie til å trekke seg.

 

Hva du er lei betyr fint lite. Jeg forventer at Goonere oppfører seg sivilsert. Hetsen av Almunia er det stikk motsatte. Det er ballspark på ballespark. Og det er ikke "harbarka Goonere" verdig. Hvis du tror det så vet du enten ikke hva hardbarka Goonere står for, ellers så forstår du ikke betydningen av ordet verdig.

 

Det er pine meg ikke kødd engang.

 

Spot on, innertier and amen to that!

Link to comment
Share on other sites

Og det er ikke "harbarka Goonere" verdig. Hvis du tror det så vet du enten ikke hva hardbarka Goonere står for, ellers så forstår du ikke betydningen av ordet verdig.

 

Kan det selverklærte geni komme med sin "fasitdefinisjon" av hardbarka gooner da? Jeg har lest dine innlegg i årevis, stort sett bare mye selvhøytidlig vas.

Link to comment
Share on other sites

Da kan du ikke ha lest mye. Tufs.

 

Det innlegget her gir vel ikke akkurat så mye bedre inntrykk av deg Chaz.

 

 

Kan en moderator gripe inn og fjerne en del av de siste innleggene her? Det gikk i en fornuftig diskusjon til de siste innleggene kom.

Link to comment
Share on other sites

Da kan du ikke ha lest mye. Tufs.

 

Jeg leser absolutt alt som skrives her på forumet og gjorde det i flere år på det gamle forumet også. Voksen avslutning på ditt innlegg og det fra mannen som skal belære andre til stadighet.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 16 2010, 11:29 PM) 203812[/snapback]

Det gikk i en fornuftig diskusjon til de siste innleggene kom.

 

Måten Almunia blir beskrevet i denne, og andre tråder, kan defintivt ikke kaakteriseres som "fornuftig diskusjon". Moderatorene må gjerne slette innlegg, meg forventer også at det tas et oppgjør med lavmålsdebatantene som tror de kan skrive AKKURAT hva de vil om Almunia. Et snev av anstendighetsnivå bør kunne forlanges!

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 16 2010, 11:29 PM) 203812[/snapback]

Det innlegget her gir vel ikke akkurat så mye bedre inntrykk av deg Chaz.

Kan en moderator gripe inn og fjerne en del av de siste innleggene her? Det gikk i en fornuftig diskusjon til de siste innleggene kom.

 

Nei, nei! Innleggene må få bli stående. Først nå denne tråden er blitt skikkelig underholdende. Begge parter har gode argumenter, og jeg er veldig spent på fortsettelsen!

Link to comment
Share on other sites

Vel vel, da er en ny sesong i gang og utskjellingen/hudflettingen av våre egne er i full gang ser jeg.

Er det ikke Almunia så er det nok noen andre som får det glatte lag her inne, jeg venter personlig på at Wenger skal ballesparkes egentlig....da lover jeg å gå i krigen igjen ;)

Jeg klarer faktisk ikke å forstå disse Almunia-haterne som går til korstog mot vår keeper.

Når det er sagt håper jeg på Shay Given i disse dager, uansett kommer jeg ALDRI til å akseptere denne hetsen og utskjellingen forskjellige aktører på mitt elskede Arsenal blir til del, så lenge de er spillere eller ledere i the Gunners.

Forkastelig og skammelig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leser absolutt alt som skrives her på forumet og gjorde det i flere år på det gamle forumet også. Voksen avslutning på ditt innlegg og det fra mannen som skal belære andre til stadighet.

 

Enkelte nytter det ikke snakke til med normal norsk høflighet. Sorry, men sånn er det. Det beviser du også til gangs i din "debatt" med vieira04.

Link to comment
Share on other sites

Vel vel, da er en ny sesong i gang og utskjellingen/hudflettingen av våre egne er i full gang ser jeg.

Er det ikke Almunia så er det nok noen andre som får det glatte lag her inne, jeg venter personlig på at Wenger skal ballesparkes egentlig....da lover jeg å gå i krigen igjen ;)

Jeg klarer faktisk ikke å forstå disse Almunia-haterne som går til korstog mot vår keeper.

Når det er sagt håper jeg på Shay Given i disse dager, uansett kommer jeg ALDRI til å akseptere denne hetsen og utskjellingen forskjellige aktører på mitt elskede Arsenal blir til del, så lenge de er spillere eller ledere i the Gunners.

Forkastelig og skammelig!!!!

 

Hahaha! Var bare det som manglet nå, at du kom og blandet deg inn!

Link to comment
Share on other sites

Synes det meste av kritikken mot Almunia er på sin plass, men som nevnt, har vi rett og slett ikke en bedre keeper i stallen og egentlig er det Wenger som må stå til ansvar for at vi mister så mye poeng på grunn av keeperprestasjoner. Bare så vanvittig synd at Almunia er god på trening og Mr Sta (AKA Wenger) gir han kamp etter kamp etter kamp, år etter år, på å bevise at han duger også der ... Men gledelig er det at det kan virke som Wenger OMSIDER har fått nok og uttaler seg litt hemmelighetsfullt angående keepersituasjon. Noe, etter man ha lært å kjenne Wenger til en viss grad, virker å være positivt (for oss som vil ha ny keeper til klubben).

 

Selv om det meste av kritikken er på sin plass, i mine øyne, er jeg enig i at det blir i overkant av og til, hvor "alt" er Almunias feil.

 

Det har hvertfall vært mye action og temperament i denne tråden ;) og selv om det har gått over streken til tider, har det vært morsomt å følge denne diskusjonen, og den nærmer seg altså 80 sider. Skal nok ikke se bort ifra at antall innlegg pr dag på gunners.no går ned den dagen Almunia ikke befinner seg mellom stolpene lengre !! ;)

Og det virker jo som om det nærmer seg slutten...

Link to comment
Share on other sites

Dette eksemplet underbygger IKKE poenget ditt. Ngog ble hudflettet når han spilte dårlig, når han begynte å prestere så ble han elsket.

 

Almunia får kritikk (han hudflettes ikke) nå som han spiller dårlig. Hvis han mot formodning skulle begynne å prestere så blir han nok elsket av fansen.

Du burde tatt en titt på det du selv skriver. BE har i hvertfall et argument (Almunia slipper inn mål i keeperhjørnet igjen, ingen forbedring der. Du derimot har ingen arguement, bare et sjofelt personangrep.

 

 

Nei greit nok, men uansett - Ngog blir hudflettet når han spiller dårlig. Når han begynner å prestere så blir han elsket. Hva med å støtte spillerne selv når de sliter og ikke presterer på sitt beste? Hvorfor først når han begynner å prestere? Hadde han fått støtte hele veien så kunne det gjort det lettere å prestere og hjulpet han med å bygge opp selvtilliten. Det samme gjelder for Almunia.

 

Vi supportere krever det ene og det andre av spillerne, men hva gir vi dem i retur? Kallenavn som kjegle, klovn og sopp. Almunia får beskjed om å stå i mål, og han gjør den jobben så godt han kan. Hvis vi supportere er misfornøyd med det, så er det Wenger kritikken skal rettes mot, ikke spilleren selv. Han gjør jo sitt beste i kamp etter kamp - selv om det ikke alltid er godt nok.

 

Når man ser hvilke svar som kommer på dette forumet til tider så er det rett og slett på et nivå som jeg ikke kan forstå. Dette er våre egne spillere det dreier seg om. At man kaller egne spillere for kjegle, klovn og sopp - er det virkelig saklig og er det å støtte spillerne og laget?

 

Det har vært så mye rart på dette forumet i mange år nå, og jeg ser det fortsetter på samme måte. Jeg tok en delvis pause fra forumet i løpet av sommeren, for å håpe at det skulle bli bedre nå i høst, men jeg ser det fortsetter i samme stilen og da frister det ikke lenger å holde på med dette. Jeg ønsker å lese om Arsenal som lag og klubb på en saklig og grei måte. Og når disse tullete debattene dukker opp både her og der med den ene usakligheten etter den andre så blir det lite interessant.

Link to comment
Share on other sites

Almunia får kritikk (han hudflettes ikke) nå som han spiller dårlig. Hvis han mot formodning skulle begynne å prestere så blir han nok elsket av fansen.

 

For å gjenta for ørtende gang; problemet med diskusjonen rundt Almunia er ikke at man mener at han ikke er god nok. Det er det vel ganske så stor enighet om. Problemet er HVORDAN denne kritikken målføres. Det mange av oss begynner å bli lei er denne ENSIDIGHETEN, der (nesten) ALT Almunia gjør er galt, og hvis han mot formodning skulle gjøre noe bra, sopes det enten under teppet, eller det bagatelliseres. Ja, noen klarer å finne noe negativt da også! Det er rett og slett en fullstendig ubalansert fremstilling, som står i den sterkeste kontrast til hvordan alle de andre spillerne blir vurdert. På godt norsk er dette en heksejakt, og selv om jeg kanskje ikke er enig i måten Chaz og andre reagerer på, jeg forstår godt at det reageres. Og ja jeg er enig at dette er en oppførsel som ikke er oss goonere verdig. Dette er slik atferd vi snarere forbinder med Tottenham. Og vi bør vel legge lista litt høyere enn det?

Link to comment
Share on other sites

 

Noe, etter man ha lært å kjenne Wenger til en viss grad, virker å være positivt (for oss som vil ha ny keeper til klubben).

 

 

Jeg tror alle her inne syntes vi kunne vært sterkere på keeperfronten.

Rent fotballfaglig er det nok ikke tvil om at Arsenal trenger styrking på denne plassen.

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke rette mann til å snakke om at andre skriver vrøvel, da du stort sett serverer vrøvel i hvert eneste innlegg her på forumet. Så mye negativitet som du presterer å servere gang på gang, er helt utrolig. Utifra dine skriverier, skulle man nesten tro laget vårt var en nedrykkskandidat.

 

Hvis du skal kritisere noen for keepersituasjonen, så får du kritisere Wenger. Det er Wenger som plukker ut keeperen foran hver kamp. Pr. dags dato er Almunia den beste keeperen vi har. Inntil vi får en ny og bedre keeper på plass, så velger jeg å gjøre det en supporter skal gjøre, nemmelig stille seg bak de 11 som er ute på banen til enhver tid. Det ligger faktisk i ordet support.

 

Så nå er jeg spent på hva slags vrøvel du har tenkt å svare med. Det blir vel det vanlige surmaga oppgulpet du alltid kommer med

 

nesten i det taket jeg tror det er noe som feiler deg kim. les en gang til det jeg har skrevet, så ser du at jeg mener at vi skal støtte almunia. du er en forbannet bedreviter og en kverrulant som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg. ser på deg som en som tror han kjenner klubben bedre enn alle andre, og du gir uttrykk for at du forstår fotball bedre ennn de fleste her inne. du er mildt sagt en latterlig fyr.

Link to comment
Share on other sites

Synes mesteparten av kritikken mot Almunia er på sin plass jeg.Han er ikke en top-half keeper i Premier Leauge en gang og vi som bruker tid og penger på Arsenal Fc fortjener bedre Vi krever titler og uten keeper blir det ikke noe av noe..Hadde vi hatt en klassekeeper mellom stengene på søndag har vi hatt 3 poeng..Synes egentlig ikke det er så mye mere å si om Almunia som keeper,ja! han har hatt noen gode kamper og spillt bra,men kvaliteten til å være en stabil klassekeeper er der bare ikke og den kommer aldri heller..Jeg hater ikke Almunia som spiller og person fordi,han gjør som sagt sitt beste og til syvende og sist er det jo selvfølgelig Wenger sitt ansvar!

Link to comment
Share on other sites

nesten i det taket jeg tror det er noe som feiler deg kim. les en gang til det jeg har skrevet, så ser du at jeg mener at vi skal støtte almunia. du er en forbannet bedreviter og en kverrulant som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg. ser på deg som en som tror han kjenner klubben bedre enn alle andre, og du gir uttrykk for at du forstår fotball bedre ennn de fleste her inne. du er mildt sagt en latterlig fyr.

 

Lurer på om Kim kun leste den siste linjen av innlegget ditt. Ellers så er det et nydelig diskusjon dere har på gang! ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...