Jump to content

2016.03.19 Everton


Polljen

Recommended Posts

Det er så herlig å se at vi fortsatt er i stand til å utvikle egne spillere. Kudos til Wenger som dropper etablerte stjerner ute av form og lar neste generasjon få vise seg frem.

Amen to that. I dag er det gøy å se gutta spille ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Det er så herlig å se at vi fortsatt er i stand til å utvikle egne spillere. Kudos til Wenger som dropper etablerte stjerner ute av form og lar neste generasjon få vise seg frem.

 

Han skal absolutt ha kudos for det. Hadde likevel sett at han gjorde dette tidligere med tanke på hvor dårlig form flere av de etablerte har vært i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er uenig med gutta i studio. Mener det er soleklart straffe uansett akkurat det der. 2 ganger kunne dommer dømt mener jeg. Besic sin hekting av foten til Sanchez og Moris kroppstakling av Sanchez. Ingen av dem er interessert i ball.

Link to comment
Share on other sites

Jeg presiserte at Clattenburg var en Cunt... Hvorfor sier du ikke takk til meg? :(

 

Fordi Teddy er en cunt av aller høyeste grad. Cunt Teddy er og blir en førstesklasses cunt.

 

Clattenburg er ikke i nærheten. Selv om han selvfølgelig også har gjort seg fortjent til tittelen cunt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...