Jump to content

2016.03.19 Everton


Polljen

Recommended Posts

Skjønner virkelig ikke hva Wenger tenker på.

 

Macey burde kommet på for Ospina (er generelt ikke smart å la åpenbart skadde spillere spille videre. Særlig ikke keepere) og Campbell for Özil. Gibbs for enten Welbeck, Iwobi eller Sanchez.

Giroud er den siste spilleren jeg ville se komme på her. Motstanderen kan bare flytte forsvarslinja 20 meter lenger opp da han har absolutt null fart. Noe som fører til større press på midtbanen og forsvaret vårt.. pluss selvfølgelig keeperen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Noen burde ta med Clattenburg bak låven og gi han et nakkeskudd. Skal faen ikke være lov å være så forbanna inkompentent som det han og dommerteamet hans har vært i dag.

 

 

 

Han ser faen meg ikke den på Giroud, klar "Hykkas". Men den lille duellen mellom Jagielka og Giroud, den tar han faen meg. Jævla klovn.

Link to comment
Share on other sites

"Gamle" Giroud ville kanskje gått i klinsj med Everton-spelararen som mot blant anna QPR. Bra han har lært å styre temperamentet litt i hvert fall.

 

Ellers viser dommerne i PL at de suger hardere enn Pamela

 

Er av den oppfatning av at Pamela sugde ganske sloppy jeg(?)

Link to comment
Share on other sites

Jepp Giroud ødelegger mer enn han skaper. Vil ha han inn når vi stanger mot 16-meteren i desperasjon for å score.

 

Jepp. Når vi ligger i høyt press og dytter motstanderen helt inn i deres banehalvdel så er han god å ha på banen da han er god inne i boksen og i lufta, men sånn ellers? Vanvittig ødeleggene for oss.

Link to comment
Share on other sites

Clattenburg prøvde å gi Everton mulighet i denne kampen, heldigvis var de fryktelig dårlige i dag. Mye bedre balanse på midten med Coq og Elneny, og Iwobi fortsetter å imponere. Welbeck er vår beste spiss. Uten tvil. Vi har to fantastisk gode keepere!

Link to comment
Share on other sites

Eg har ikkje studert det sååååå nøye! ;-)

 

Coquelin hadde 16 taklinger og brudd. Nestemann Jagielka hadde 9. Ufatteleg god i dag lè Coq

 

Coquelin var tilbake der han var praktisk talt hele 2015 i dag.

 

Elneny kler han veldig bra.

Link to comment
Share on other sites

Ikke tilfeldig. Ramsey har over de siste sesongene gått fra å være boks-til-boks til å være en mer offensiv midtbanespiller.

 

Så ved siden av Coquelin og Flamini så har den defensive balansen vært helt feil. Vi har i majoriteten av kampene dessverre nesten spilt uten en midtbane i det hele tatt.

 

Nå er balansen der heldigvis tilbake. Og jeg er veldig fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...