Jump to content

2016.03.19 Everton


Polljen

Recommended Posts

Welbeck passer oss så jævlig mye bedre enn Giroud gjør.

 

Når det gjelder Elneny så er han enda bedre enn jeg trodde han var. Var rimelig sikker på at han kom til å passe oss som et skudd.. og jaggu gjør han det. Bare litt sterkere i duellspillet så kommer han til å herje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Det er mer aggressivitet i laget i dag. De spiller uten press. Og det er jo kanskje det som er mest frustrerende, vi vet at vi kan. Men når presset kommer, da klarer vi rett og slett ikke spille slik vi vil..

 

 

Edit: iwobi virker å passe Özil ganske bra. De finner hverandre mye.

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske vi kjørte på enda litt mer.

 

Når det gjelder Gabriel så har han noen positive sider, men jeg bare venter på at han skal begå en feil. Som f.eks. selvmål, rødt kort o.l.

 

Helt enig, er faktisk redd når Gabriel er i nærheten av ballen.

Ellers så synes jeg det er veldig stillestående til tider. Özil og Alexis helt opp i hverandre i enkelte situasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Gabriel virker ganske så utrygg til tider. Men jeg tror vi skal gi ham litt fler sjanser. Mener en del av feilene han gjør kan forklares med kommunikasjonsproblemer. Husker jo hvordan Koscielny var i starten av hans Arsenalkarriere.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Gabriel virker ganske så utrygg til tider. Men jeg tror vi skal gi ham litt fler sjanser. Mener en del av feilene han gjør kan forklares med kommunikasjonsproblemer. Husker jo hvordan Koscielny var i starten av hans Arsenalkarriere.

 

Haha, ja. Han var faktisk en tikkende bombe.

Link to comment
Share on other sites

Koscielny sitt toppnivå i starten var uansett vesentlig mye bedre enn det Gabriel har vist. Største problemet jeg har ved Gabriel ved siden av at han tidvis er veldig "shaky" er at han har skikkelig ræva teknikk. Koscielny er så komfortabel på ballen, men når Gabriel har ballen i beina så vet man aldri hva han kan finne på..

 

Som sagt så rangerer jeg Chambers ovenfor brasilianeren. Ser ikke helt det store i Gabriel dessverre

Link to comment
Share on other sites

 

Helt enig, er faktisk redd når Gabriel er i nærheten av ballen.

Ellers så synes jeg det er veldig stillestående til tider. Özil og Alexis helt opp i hverandre i enkelte situasjoner.

Personlig er jeg nervøs når Gabriel og Koscielny er i nærheten av ballen.

Link to comment
Share on other sites

Snytt for straffe btw

 

Jepp. 2 forskjellige taklinger på rekke og rad som begge to var straffe på Alexis der.

 

Elsker nivået på dommerene i PL. Det er så forbanna høyt. Elsker også at de er så konsekvente i dømmingen sin.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...