Jump to content

2016.03.19 Everton


Polljen

Recommended Posts

Kampen i går er så absolutt et steg fremover i forhold til mye av det som har blitt vist i det siste.

 

Midtforsvaret gjøre en bra jobb totalt sett, men det er et stykke frem til jeg mister "frykten" for at en enkel tabbe der bak skal tape oss poeng. Elneny starter å vise at han kan bli det alternativet vi har savnet på midtbanen, i tillegg til å være et bra alternativ til en skadd Cazorla så har jeg tro på at han kan bli det alternativet vi har savnet når Coq er skadd eller må hviles.

Sanchez er ennå ikke i form, og jeg kan forsåvidt forstå de som hadde sett han benket til fordel for f.eks. Campbell, men han er en spiller som jobber og jobber selv om på langt nær alt går som det skal, og i går så var han nest sist og tredje sist på våre to mål. Selv om det har vært mange grunner til å benke han så vil jeg forsvare at han likevel er med fra start.

Welbeck er litt inn og ut av spillet, men akkurat som Sanchez så er han et arbeidsjern som står på. Walcott har noe å lære av disse to spillerne. Welbeck er utvilsomt vårt beste alternativ på topp akkurat nå.

 

Det er heldigvis et par rolige uker nå der noen av spillerne får litt pause og så får vi håpe at vi ikke får noen skader på de av våre spillere som eventuelt skal spille "vennskapskamper" i den perioden.

 

2. april braker det løs igjen og resten av sesongen har på papiret et relativt greit oppsett der vi møter lag som ligger plassert på nedre del av tabellen, med unntak av West Ham (borte) og ManCity (borte) som vi kjemper med om CL-plass.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...