Jump to content

2016.02.28 Manchester United


Polljen

Recommended Posts



Manchester United manchesterunited.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal


Søndag 28. februar 2016, kl. 15:05, Old Trafford


Premier League, 27. serierunde


Kampen vises direkte på TV2 Premium / Sumo



Unitedlaget pr dato er vel sannynligvis den svakeste versjonen som har eksistert så lenge Wenger har ledet Arsenal, og det burde selvsagt være god nok grunn til å si at denne kampen bør vi vinne. Hadde det bare vert så enkelt. Det første bud for å vinne denne kampen er å få hull på den målvegringen som har rammet Arsenal og selvsagt at vi er disiplinerte bakover.



Jeg antar at skadesituasjonen er uendret, med utgangspunkt i de signalene som kom før Hullkampen så antar jeg at det er lite sannsynlig at Gabriel er klar til denne kampen.


Oppdatert skadesituasjon: Gabriel er tilbake i tropen i morgen og kan bli tilgjengelig for kampen på søndag. OX gjennomgår en scanning i dag, etter en skade på tirsdag, og er ikke aktuell på søndag, Om det blir et kortvarig eller lenger skadeavbrekk får vi vel indikasjoner på etter denne sjekken. Oppdatering: Sjekken viser at OX har en leddbåndsskade og prognosene sier at han er ute i fem uker (detter er foreløpig ikke bekreftet fra Arsenal)



Jeg antar at vi i hovedsak starter med det samme laget/troppen som vi hadde til Barcelonakampen, men det er to endringer jeg ønsker å foreta. På benken så bør Elneny erstatte Flamini og jeg vil ha med Welbeck fra start mot United. Spørsmålet her er om han skal starte på kant eller på topp og her er jeg svært usikker. Alternativene er Welbeck på topp med Walcott på kant eller hvis Welbeck starter på kant så står spissplassen mellom Giroud eller Walcott. Jeg er som sagt svært usikker.





Cech


Bellerin - Per - Kos - Monreal


Ramsey - Coq


Sanchez - Özil - Welbeck/Walcott


Giroud/Welbeck/Walcott




Jeg sjanser til med Walcott på kant og Welbeck på topp, men er fremdeles usikker.



Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Ja spennande framover, like spennande er formen til Coq og Gabriel bakover dersom disse har dagen er det opp til ein angrepstrio uten alt for mykje erfaring i lag. Alt mindre enn 3 poeng vil være ein nedtur i dag. Lat oss skåre på sjansene og avslutte med 11 mann.

Link to comment
Share on other sites

Walcott, Sanchez, Ramsey og Gabriel har vært veldig svake. Mest skuffende er selvsagt Sanchez, men forventer bedre av Walcott og Ramsey også enn det her.

 

Gabriel syntes jeg ikke er noe sjokk at gjør som han gjør. Aldri syntes han har sett spesielt god ut annet enn at han har noen herlige taklinger.

 

Få av Walcott til pause Wenger. Potensielt også Gabriel.

Link to comment
Share on other sites

Hadde forøvrig tatt av Walcott (vært ræva) og puttet Ramsey på høyre med Elneny i midten sammen med Coq. Dat Guy på topp.

Fullstendig enig. Walcott har bortimot vært usynlig.

----------

 

Jeg er også litt "bekymret" over hvor offensive vår midtbane (defensive) er. Når både Coq og Ramsey er med fremover mot motstanders sekstenmeter så overlates det litt for mye til de to bak.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...