Jump to content

2016.02.28 Manchester United


Polljen

Recommended Posts

I utgangspunktet så mener jeg at de spillerne vi har, "på papiret", burde skapt et betydelig bedre lag enn det vi har sett denne sesongen. Det har selvsagt vært noen gode oppturer (spillemessig) også men nedturene har vært for store og for mange.

 

Jeg gjentar for n'te gang min påstand om at denne sesongens Premier League må være tidenes dårligste, når denne utgaven av Arsenal fremdeles er med i toppstriden.

Det er også fristende å spekulere i hva en annen manager hadde klart med det spillermateriellet Arsenal har til rådighet.

 

Når det gjelder dagens kamp så er det ikke så mye å skryte av bak på banen, men det er det heller ikke i de andre lagdelene. I dag er det laget "kollektivt" som er "syndebukkene", ikke enkeltspillere!!!

I fare for å MOTSI meg selv. Det kan godt hende en annen manager hadde fått ut mer av spillerne ja. Men under Wenger er iallfall ikke spillerne tøffe/erfarene/solide nok. Jeg tror vi må bytte ut enkelte spillere i tillegg til ny ledelse. Det virker ikke som vi henger sammen. Og det er som sagt hakk i plata hvert år mtp prestasjoner i ligaen og cl. (Der det er reell konkurranse)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

I fare for å MOTSI meg selv. Det kan godt hende en annen manager hadde fått ut mer av spillerne ja. Men under Wenger er iallfall ikke spillerne tøffe/erfarene/solide nok. Jeg tror vi må bytte ut enkelte spillere i tillegg til ny ledelse. Det virker ikke som vi henger sammen. Og det er som sagt hakk i plata hvert år mtp prestasjoner i ligaen og cl. (Der det er reell konkurranse)

Selvsagt er det behov for å forsterke stallen og jeg begynner å tro at det også er enkeltspillere, som de fleste av oss har ansett som "solide" i flere sesonger fremover, som rett kanskje må byttes ut. Nå er det ikke en "kjøpefest" jeg er ute etter men vi trenger noen nøkkelspillere av klasse.

 

Men som sagt jeg mener at det er flere spillere som pr dato skuffer, som har et potensiale, og derfor lurer jeg på om ikke en ny ledelse kunne fått noe bedre ut av det materialet laget allerede har.

 

PS!! jeg har de siste to tre sesongene "bedt" Wenger om å trekke seg når jeg har oppsummert når det nærmer seg slutten av sesongen. Denne sesongen hadde jeg egentlig lovt meg for å ikke ytre noen mening om den saken siden han i neste sesong feirer 20-års jubileum og vel da er inne i sitt siste år av inneværende kontrakt (tror jeg). Det skal bli vanskelig for meg å holde det løftet!

Link to comment
Share on other sites

Midtbanen var totalt fraværende idag, ramsey helt katastrofe..burde benkes, sammen med Walcott.

Egentlig burde halve laget benkes ut i fra det som ble vist i dag, men så var det alternativene da! Men Walcott er den største skuffelsen i dag, han bør ikke engang være på benken i neste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Midtbanen var totalt fraværende idag, ramsey helt katastrofe..burde benkes, sammen med Walcott.

Helt enig. Ramsey var god mot Barca men totalt elendig idag. Jeg er enig i at det var en kollektiv kollaps idag der mange feilet, men særlig ramsey var fryktelig elendig idag sammen med ett par til.

 

Feks: sikker mange som mener Özil ikke leverte heller til tross for assist og mål.

Link to comment
Share on other sites

At en trener sitter i 20 år er ikke uten videre positivt. Det får være grenser på kontinuitet. Nå har vi fullstendig stagnert er min påstand. Vi trenger noe nytt inn nå, avslutte en epoke, takke Wenger og fortsette. Men Wenger får aldri sparken i klubben, så får vi se om han innser at det snart over og trekker seg. Nå er jeg lei hele mannen iallefall.

Link to comment
Share on other sites

Sjølvmål, snytt for straffe og ein guttunge med dagen senka eit Arsenal lag som ikkje var all verden. Det er mange spelarar her i dag som ikkje viser premier league vinner takter. Sesongen er trolig over med tanke på liga og Cl, kan hende borte mot Hull blir viktig med tanke på å avslutte sesongen med litt stil.

Link to comment
Share on other sites

At en trener sitter i 20 år er ikke uten videre positivt. Det får være grenser på kontinuitet. Nå har vi fullstendig stagnert er min påstand. Vi trenger noe nytt inn nå, avslutte en epoke, takke Wenger og fortsette. Men Wenger får aldri sparken i klubben, så får vi se om han innser at det snart over og trekker seg. Nå er jeg lei hele mannen iallefall.

Jeg skal vel ikke si at jeg er lei av Wenger, men jeg har sagt lenge at jeg sliter med å se at han klarer å tilføre klubben det den trenger fra sin posisjon. Jeg har bedt Wenger tre tilbake nå i flere sesonger, og jeg blir ikke lei meg om han gjør det, for det vil være tragisk hvis han tid i Arsenal ender med å bli "sparket" ut av klubben.

 

Jeg ser ingen grunn til å skifte manager før sesongslutt, men jeg hadde ikke hatt noe i mot at Wenger klargjorte sin posisjon i god tid slik at en erstatter kunne ta fatt i planleggingen i god tid før sesongstart (uansett om det blir i år eller neste år). Men kjenner jeg Wenger rett så skal ikke noe avgjøres/avklares før det er absolutt nødvendig (tidsmessig)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...