Jump to content

2016.02.28 Manchester United


Polljen

Recommended Posts

Jeg er faktiske ikke like negativ til Gabriel som det flere andre er. Det er ikke tvil om at han på det andre målet er feilplassert og jeg har ikke problemer med å gi han ansvar der, men på det første målet så er det ikke lett å "styre" ballen når man kaster seg inn i en klarering. Her burde et ha vært noen andre inne i feltet og "passet på" målscorer. Jeg er heller ikke så imponert av det Kos viste vedrørende de to målene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Forskjellen på lagene er at vi har komplett hjerneblødning i midtforsvaret. Få inn Mertesacker i pausen, så slår vi dere bedritne Manchester United laget.

Dette er på ingen måte (fra min side) et forsvar for de to som starter bak i dagens kamp, men var det ikke en annen forsvarer som hadde "hjerneblødning" mot Barcelona?

Link to comment
Share on other sites

Walcott og Giroud har begge vært ræva i det siste. Ingen av de klarer å score lenger. Samme gjelder Alexis.

 

Özil og Welbeck er de eneste offensive spillerene våre som faktisk fungerer om dagen.

 

Hvis Giroud skal inn så håper jeg vi enten dytter han og Welbeck sammen på topp. Eller flytter Welbeck til venstre og Alexis på høyre. Da blir han tvunget til å vende ut og legge innlegg. Pdd. er han dessverre rimelig ubrukelig.

Link to comment
Share on other sites

Ja da ble det som forventa. Tapte mot Barca med en forholdsvis god innsats. Påfølgende kamp gir ringvirkninger i form av tap mot tidenes mest elendige United. Blir til tider utspillt også. Dette er Arsenal slik jeg kjenner de siste år. Man blir bare lei og ønsker seg en ny ledelse med nye tanker. Wenger: spillerne dine er både for dårlige og har for dårlig psyke. Nytter ikke at du selv har trua på de.

Link to comment
Share on other sites

Tidenes dårlegaste United-lag måtte stille med B-laget grunna skader og vi tapte med glans. Well done Wenger. Mentaliteten du elsker å lire av deg er der så absolutt. Jada!

 

Edit: Scenario: Vi rakner, hamner på 4. United vinn Europa League...

Til info: i det scenario får vi også cl

Link to comment
Share on other sites

Man blir bare lei og ønsker seg en ny ledelse med nye tanker. Wenger: spillerne dine er både for dårlige og har for dårlig psyke. Nytter ikke at du selv har trua på de.

I utgangspunktet så mener jeg at de spillerne vi har, "på papiret", burde skapt et betydelig bedre lag enn det vi har sett denne sesongen. Det har selvsagt vært noen gode oppturer (spillemessig) også men nedturene har vært for store og for mange.

 

Jeg gjentar for n'te gang min påstand om at denne sesongens Premier League må være tidenes dårligste, når denne utgaven av Arsenal fremdeles er med i toppstriden.

Det er også fristende å spekulere i hva en annen manager hadde klart med det spillermateriellet Arsenal har til rådighet.

 

Når det gjelder dagens kamp så er det ikke så mye å skryte av bak på banen, men det er det heller ikke i de andre lagdelene. I dag er det laget "kollektivt" som er "syndebukkene", ikke enkeltspillere!!!

Link to comment
Share on other sites

Tidenes dårlegaste United-lag måtte stille med B-laget grunna skader og vi tapte med glans. Well done Wenger. Mentaliteten du elsker å lire av deg er der så absolutt. Jada!

 

Edit: Scenario: Vi rakner, hamner på 4. United vinn Europa League...

Slik Arsenal spiller for dagen så vil jeg påstå at det er ikke umulig at vi ender på femteplass, mens United tar både EL og fjerdeplassen. Kanskje ikke sannsynlig, men heller ikke umulig, det er "bare" syv poeng ned.

Link to comment
Share on other sites

Nå forventer jeg rett og slett at vi vinner samtlige gjenværende PL-kamper eller at Wenger går når sesongen er over.

Hvis laget "sprekker" i Premier League, så mener jeg oppriktig at enda en FA-tittel ikke er godt nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...