Simbad Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Vi spiller rett og slett ræva.. akkurat som på andre juledag. Hadde vi spilt mot et bedre lag enn Castle i dag hadde vi ligget under 3 eller 4 null. Vi skaper jo nesten ingen ting! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 La oss håpe at Joel Campbell kan tilføre laget noe i dag! Oxlade har ikke gjort mye :/ Monreal har slitt skikkelig med Sissokko.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 ENDELIG!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 JADDA. Kan alltid stole på Koscielny mot Newcastle :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Takk! Viktig på ræva dager som denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Legger merke til walcott spares siste 10-20hver kamp. Det liker jeg om det er ett ledd i fitness Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Sånn Walcott spiller for tiden kan vi rett og slett ikke bruke ham på kanten. Han bidrar altfor lite i spillet vårt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Er jo et defensivt bytte, men kanskje det er en 2 in 1 pack ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Ser forsåvidt ut som Leicester "taper" 2 poeng mot Bournemouth som har rødt kort. Misset på straffe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Det er så ego av ramsey.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 I dag takker jeg Cech for 3 poeng, Fyfaen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Lyspunktene er tre poeng og Cech (MoM) og forsåvidt også starten av første omgang, ellers var det særdeles mye rusk i Arsenal-maskineriet i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 God seier, burde vært mer(hadde Ramsey spilt der..). Kunne gått andre veien. Deilig med en skikkelig matchvinner i mål. Løfter oss i andre, elendig første. Men 3 poeng og Leicester faller fra. Nå er vi Watford og Ighalosupportere i kveld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Ja dette er jævli..... Noe av det jævligste jeg har sett på lenge... Vi spiller værre enn vi gjorde mot Southampton... På mange måter er jeg enig. Vi var ræva mot Southampton, men der møtte vi et lag som hadde en klar strategi som fungerte. VI ble nedkjempet av et bedre lag. I dag så kunne det virke som at det var Arsenals strategi å invitere Newcastle inn i kampen. Vi kunne ha tapt mot et dårlig lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Sjekk Per på målet. Heilt tiltaksløs på den lause ballen Giroud vinner til Koscielny. Berre labbar bakover. Ei heller spor av glede når dette ebber ut i goal! Meget merkverdig, han var og meget fjern i et par markeringssituasjoner med blant anna Wijnaldum i fyste omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted January 2, 2016 Report Share Posted January 2, 2016 Vi får trøste oss med at et topplag vinner også på slike dager... Jeg skjønner at Wenger ønsker å få igang Ox, men Campbell må få starte neste kamp. Eventuelt kan Ox ta plassen til Walcott på den ene kanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted January 2, 2016 Author Report Share Posted January 2, 2016 Vi får trøste oss med at et topplag vinner også på slike dager... Jeg skjønner at Wenger ønsker å få igang Ox, men Campbell må få starte neste kamp. Eventuelt kan Ox ta plassen til Walcott på den ene kanten. Neste kamp er mot Sunderland i FA-cupen (hjemme) og er en ypperlig kamp til å la Sanchez få litt spilletid (ikke nødvendigvis en hel kamp) slik at han har litt kamp i beina før vi påfølgende onsdag skal spille PL-kamp mot Liverpool (borte). Kanskje har vi fått inn en spiller eller to (tidlig i januarvinduet) som kan være med på å gi mulighet til litt rotasjon i kampen mot Sunderland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Takk Gud for Cech Kan ikke forventer festfotball hver kamp, men det var urovekkende hvor mye vi slapp til bakover.. Jeg tror dette har mye med midtbanekonstellasjonen vår å gjøre. Hverken Ox eller Walcott er spesielt gode bakover, i tillegg har vi en i overkant målkåt Rambo som er med i hvert bidige angrep, samtidig som hans defensive og taktiske evner etter mitt syn ikke er allverdens. Som betyr at Flamster blir farlig & sørgelig alene... Håper Arteta er klar mot Pool. Kunne gjerne tenkt meg Arteta og Flam på midten og Ramsey ut på kant for Ox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Enig angående vingene Bergkamp. Walcott spesielt står å klør seg i rævva i 80% av kampen, det er helt utrolig hvor passiv og lite aggressiv det er mulig å være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innbytterbenken Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Deilig å vinne sånne slitekamper, en utrolig lettelse når Koscielny stakk fram foten inne i feltet der... Skulle gjerne sett at vi hadde litt mer kontroll enn det vi hadde, men heldigvis har vi Cech bak der som ryddet opp det som kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Nå er det heldigvis et lite opphold før neste seriekamp. I mellomtiden skal vi spille mot Sunderland hjemme i FA-cupen. Der bør vi nok hvile spillere som Øzil og Ramsey. Det spørs om Wenger tørr å hvile disse nøkkelspillerne nå, men i min verden er serien så uendelig mye viktigere enn cup'en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Bør absolutt hviles, kanskje Alexis kan få spille et par minutter hvis han er klar?:=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 FA cupen henger høyt iår igjen for Arsenal. Sjansen for tredje på rad finnes, og her spares det nok minimalt. Leste at Özil knapt trener om dagen, og på meg virker det som at det fungerer fint nå. Alexis burde nok få noen minutter og spilles gradvis igang igjen slik at vi ikke får ennå ett tilbakeslag der.. Sunderland hjemme skal slås uansett, så det gjelder bare at vi er påslått og leverer. Gjør vi det går dette smertefritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Nå er det heldigvis et lite opphold før neste seriekamp. I mellomtiden skal vi spille mot Sunderland hjemme i FA-cupen. Der bør vi nok hvile spillere som Øzil og Ramsey. Det spørs om Wenger tørr å hvile disse nøkkelspillerne nå, men i min verden er serien så uendelig mye viktigere enn cup'en. Hva skjedde med The Double Tapapa? Har du mistet troen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 Hva skjedde med The Double Tapapa? Har du mistet troen? Du mener serien og CL? Den er fortsatt on! I tillegg kan vi så absolutt slå Sunderland på hjemmebane selvom vi hviler en del spillere. Jeg leser at Wenger skal gi en hel bråte spillere en liten ferie. Det er tøft gjort av Wenger. Her viser han skikkelig ledelse! http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/12079316/.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.