Jump to content

2015.08.09 West Ham United


Polljen

Recommended Posts

Arsenal arsenal.png?2012-13 westhamunited.png?2012-13 West Ham United


Søndag 9. august 2015, kl 14:30. Emirates Stadium.


Premier League, 1. serierunde


Kampen vises på TV2 Premium / Sumo (sendestart 13:45)



Det er ikke noe som tyder på at skadesituasjonen har endret seg siden CC-kampen mot Chelsea. Wilshere og Welbeck er forsatt ute med skade. Flamini og Rosicky hadde (i forkant av Emirates Cup) kjenning med noen småskader og om noen av de er klare er jeg usikker på, men begge er vel uansett uaktuelle til å starte denne kampen.



Ospina og Sanchez er nå i trening etter sine forlengede ferier og kanskje får vi se de på benken, jeg tviler sterkt på at Sanchez allerede er klar for å være blant de elleve som starter.



Når det gjelder laget som skal starte så ser jeg ingen grunn til å endre på de laget som startet mot Chelsea. Vi har gode alternativer på backene og mot et lag som West Ham så kan det selvsagt være mulig at Giroud får bekle spissplassen fra start.


Uansett så velger jeg samme laguttak som det som startet mot Chelsea i CC.


Cech


Bellerin - Per - Kos - Monreal


Cazorla - Coq


OX - Özil - Ramsey


Walcott

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Enig med laget. Bortsett fra at jeg vil ha giroud inn, ramsey ut. Ox og walcott på hver sin ving. Laget er mye mer dynamisk med han på topp.

Muligens debuchy inn. Svært god begge veier i pre-season,klasseback som Bellerin blir å lære mye av.

Link to comment
Share on other sites

Hører vel ikke helt hjemme her denne her Verminator? Men det hadde vært en fin deal.

 

 

Hvor ser folk kampene? Jeg brukte PLpass.com med hola unblocker, men det funker visstnok ikke lenger:( Noen som har tips? Betaler ikke 3000 i året for sumo...

Link to comment
Share on other sites

Hører vel ikke helt hjemme her denne her Verminator? Men det hadde vært en fin deal.

 

 

Hvor ser folk kampene? Jeg brukte PLpass.com med hola unblocker, men det funker visstnok ikke lenger:( Noen som har tips? Betaler ikke 3000 i året for sumo...

 

Ser som regel via stream.

 

http://www.livefootballol.com/live-football-streaming.html

 

Siden jeg bruker nå som wiziwig.tv ikke lenger er online. :P

Link to comment
Share on other sites

Hører vel ikke helt hjemme her denne her Verminator? Men det hadde vært en fin deal.

 

 

Hvor ser folk kampene? Jeg brukte PLpass.com med hola unblocker, men det funker visstnok ikke lenger:( Noen som har tips? Betaler ikke 3000 i året for sumo...

Kan du ikke se kamp på pub? I prinsippet gratis, men så blir det kanskje en øl, noe som nesten tilsvarer prisen på en kamp på Sumo, men fordelen er jo at du får en øl.
Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke se kamp på pub? I prinsippet gratis, men så blir det kanskje en øl, noe som nesten tilsvarer prisen på en kamp på Sumo, men fordelen er jo at du får en øl.

 

Jeg kan se kamp på pub, men jeg kan ikke se hver kamp på pub;) Nå snakket jeg om når jeg var hjemme, altså ikke hos kompiser, og ikke på pub:)

Link to comment
Share on other sites

Hører vel ikke helt hjemme her denne her Verminator? Men det hadde vært en fin deal.

 

 

Right you are. Den havnet i feil tråd.

 

Her er forøvrig laget som starter. Fornuftig å starte med Giroud, hans statistikk mot West Ham tatt i betraktning. Bellerin er ikke en gang på benken, er han skadet?

 

Full team: Cech, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Cazorla, Giroud

Subs: Ospina, Gibbs, Gabriel, Chambers, Arteta, Walcott, Alexis

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg kan se kamp på pub, men jeg kan ikke se hver kamp på pub;) Nå snakket jeg om når jeg var hjemme, altså ikke hos kompiser, og ikke på pub:)

Stemmer. Kjørte ulovlig stream som student, men nå går det kun i sumo hvis jeg er hjemme. Har etterhvert blitt et lite helvete å finne gode streamer også, var enklere før, også er jo ikke Sumo SÅ dyrt nå som man er i jobb. :)
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...