Jump to content

2015.04.26 Chelsea


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Skjønner virkelig ikke at noen ikke kan ta grep og si at vi må få ballen hurtigere ut på kant og prøve på tidlige harde innlegg inn i boks. Det er slik vi skaper farligheter mot et slikt forsvar. Likevel gjør vi dette altfor sjeldent idag...

Link to comment
Share on other sites

Hvis man overhodet kan snakke om stålkontroll i fotball, så har Mourinho det på Arsenal, spesielt i åpent spill. På et eller annet tidspunkt må vi begynne å fyre litt fra distanse og trekke noen flakslodd i disse kampene. Å spille ut Chelski under portugiseren har Wenger nå forsøkt 13 ganger, og har 0 seire å vise til.

 

Jaja. Everton gjorde dagen fin. 2-3 plass og direkte CL-spill bør være oppnåelig!

Korrekt, det at vi ender en slik kamp med ett skudd på mål viser hvem som vinner den taktiske duellen. Chelsea hadde kampens desidert største sjanse, de hadde flest skudd på mål, og hadde nesten ballen like mye.

 

Jeg føler ikke det verken vare noe ran eller heldig poeng Chelsea fikk. Det hjelper lite med pent spill 30-40 m fra målet deres.

 

Mourinho trengte 1p. Wenger trengte 3p.

1-0 igjen til Mourinho.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat som forventet, 1 poeng. Det er ikke så ille det. Vi er á poeng med City, med en kamp til gode. Vi bør klare 2.plassen. United med to strake tap bedrer vår mulighet. Villa gikk på ett bittert tap mo City, noe som forhåpentligvis vil svekke den økte selvtilliten deres frem mot finalen i FA-cupen. 2.plass og bøtte, og jeg er meget fornøyd med sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Korrekt, det at vi ender en slik kamp med ett skudd på mål viser hvem som vinner den taktiske duellen. Chelsea hadde kampens desidert største sjanse, de hadde flest skudd på mål, og hadde nesten ballen like mye.

 

 

Tja, den var ikke liten den sjansen vi hadde på overtid, da. Men helhetsinntrykket er som du sier. Ifølge Opta er det over 8 timer siden vår forrige scoring mot Chelskea.

 

8h2m - Arsenal have now gone eight hours and two minutes without a goal against Chelsea. Grind.

 

 

Akkurat som forventet, 1 poeng. Det er ikke så ille det. Vi er á poeng med City, med en kamp til gode. Vi bør klare 2.plassen. United med to strake tap bedrer vår mulighet. Villa gikk på ett bittert tap mo City, noe som forhåpentligvis vil svekke den økte selvtilliten deres frem mot finalen i FA-cupen. 2.plass og bøtte, og jeg er meget fornøyd med sesongen.

 

Villa ser ut som et helt nytt fotballag under ny manager. Jeg synes de var bedre enn City i store deler av kampen i går. Jeg tror det blir en veldig tøff finale.

Link to comment
Share on other sites

Nei, innbytterbenken. Jeg sier vi burde ha vunnet med minst to mål

 

BE

 

Mener du i den kampen som gikk på søndag? hva betyr burde i denne sammenhengen?

 

Vi har jo knapt skudd på mål, men klart vi BURDE hatt det... Per sto med ballen på 12 meter og BURDE fått den på mål, men klarte det ikke.... Vi BURDE ha klart å score to mål, men så er det et annet lag på banen som forsvarer seg rimelig bra og som vel har et par sjanser som er vesentlig større enn våre og som BURDE ha scoret de også...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...