Jump to content

Wigan Athletic N 12.04.14


49 unbeaten

Recommended Posts

 

Slik jeg har sett kampen har Sanogo vært helt ok. Noe dårlige førstetoucher og en del brente sjanser, men han kommer seg til sjanser selv om han har hatt lite støtte på topp. Når vi nå endret til 4-4-2 mot slutten ble han med ett litt friskere, og vi skapte mer generelt... 4-4-2 resten av sesongen, ja takk sier jeg!

I alle fall i neste kamp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

End of 90 minutes: Wigan 1-1 Arsenal

 

 

90+5 mins: Ramsey pumps the ball forwards, and Giroud races Boyce for it and then collapses. Was it a foul, or a horrible dive? The referee decides the easier decision would be to blow for full time, a few seconds early.

 

skulle det være straffe?

NEI! var langt unna straffefeltet

Link to comment
Share on other sites

End of 90 minutes: Wigan 1-1 Arsenal

 

 

90+5 mins: Ramsey pumps the ball forwards, and Giroud races Boyce for it and then collapses. Was it a foul, or a horrible dive? The referee decides the easier decision would be to blow for full time, a few seconds early.

 

skulle det være straffe?

 

Nei det var ute på kanten, men Boyce så ut til å rive ned Giroud kynisk slik at han ikke nådde frem til ballen. Var 2 Wigan spillere på egen banehalvdel og hvis Giroud hadde fått ballen der kunne han muligens ha spilt en annen Arsenalspiller til en stor sjanse, men usikker på om han ble rivd ned eller ikke da den ikke kom i reprise for meg her.

Link to comment
Share on other sites

Han viser iallefall at han har noe talenter/ferdigheter inne som kanskje kan bli til noe stort med tiden.

 

Tror aldri han vil bli en klassespiss, men han kan bli en god spiller. Er hevet over enhver tvil om at vi mangler kvalitet på spissplass hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...