Jump to content

Wigan Athletic N 12.04.14


49 unbeaten

Recommended Posts

"Når enden er god så er all ting godt" heter det. Selv om spillet i lange perioder var begredelig, så skal jeg ta med meg det lyspunktet Fabianski og våre straffeskyttere gav meg og ta fotballfri resten av kvelden.

På syttende mai blir dress, sløyfe og folketog glemt, da blir det godstolen foran skjermen,

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Til dere som bruker energi på å klage nå:

 

Jeg klager utrolig mye selv i løpet av en sesong. Det ligger i min natur. Den siste tiden har jeg nesten ikke gjort annet.

 

Men NÅ må dere nyte tilværelsen. Uansett hvor ufattelig svake dere mener Arsenal var i dag. Dette er et fantastisk øyeblikk for oss. Vi skal spille cupfinale på selveste 17. mai. Vi har en gulerot som holder oss i live i over en måned. Sesongen vår handler om mer enn fjerdeplass helt frem til sesongslutt. Når skjedde det sist?

 

Jeg er ekstatisk akkurat nå, og gleder meg vilt over en Mertesacker skliende på knærne og en Arsene som gir Ramsey en bamseklem. Sånn øyeblikk får vi ikke mange av. Forhåpentligvis får vi et enda større øyeblikk på nasjonaldagen.

 

Og jeg må gi honnør til straffeskytterne, og ikke minst Super-Fab! Den mannen har ost av vinnervilje hver gang han har voktet buret de siste årene. Det er alltid gledelig å se ham juble etter en god redning eller et godt resultat. Jeg liker fyren godt, og unner ham hell og lykke hos ny arbeidsgiver til høsten. Men først skal han en ny tur på Wembley!

 

Skål, folkens!

Link to comment
Share on other sites

Skulle ønske Fabianski skrev ny kontrakt!

 

 

BE

 

Hadde han fått lov og stå i mål i alle kamper han fortjener hadde han sannsynligvis gjort det. Er Wenger litt smart nå så står Fabianski resten av kampene denne sesongen...

Link to comment
Share on other sites

 

Hadde han fått lov og stå i mål i alle kamper han fortjener hadde han sannsynligvis gjort det. Er Wenger litt smart nå så står Fabianski resten av kampene denne sesongen...

Det skjer ikke desverre, men faen så glad jeg hadde blitt om han ble førstekeeper og forlenget.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Han har sine utfordringer Fabianski også. Meget god på straffene, men i 2 omgang løper han helt ut til kortlinja i en duell med spillere. Kunne blitt utrolig klønete. Ellers ble han knapt satt på prøve. Hadde han mer enn en reddning i ordinært spill?

Link to comment
Share on other sites

Syns konken igår alene er nok til å gi han ny kontrakt. Szczesny bør ikke føle seg for trygg, jeg er ikke lenger sikker på at han er så mye bedre enn Fab. Fabianski har hvertfall vært meget god de gangene han har stått for oss i år.

Link to comment
Share on other sites

Syns konken igår alene er nok til å gi han ny kontrakt.

Arsenal vil nok gi han ny kontrakt, men jeg tviler sterkt på at Fabianski blir i klubben så lenge han sannsynligvis forsatt vil være nr 2. Det er ingen tegn (fra ledelsen) til at han skulle forvente noe mer en å være et andre valg.

Fabianski forsvinner ganske sikkert til en (mindre?) klubb der han kan forvente å være førstevalg.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken polakk som er best er jeg på ingen måte sikker på, men jeg er egentlig ganske sikker på at ingen av de er gode/stabile nok til å være en "perfekt" nr 1 for oss i fremtiden.

 

Jeg er ganske sikker på at Fabianski hadde vært ansett som topp 3 i Premier League dersom han hadde spilt hver uke. Den klubben som får han gratis på utgående kontrakt gjør et jæ... kupp...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er ganske sikker på at Fabianski hadde vært ansett som topp 3 i Premier League dersom han hadde spilt hver uke. Den klubben som får han gratis på utgående kontrakt gjør et jæ... kupp...

Jeg er ikke dessverre like overbevist. Det er mulig at han nå er mer "stabil" enn tidligere, men det var ikke uten grunn at han for noen sesonger siden fikk kallenavnet "flabbianski". Ustabilitet er noe som ikke er ukjent for noen av våre to polakker og om han hadde vært topp 3 hvis han hadde vært fast? Kanskje, men jeg tviler!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...