Jump to content

Wigan Athletic N 12.04.14


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Wigan mistet sitt største aktivum offensivt da McManaman gikk ut. Det eneste måten Arsenal kan bli slått ut på er at forsvaret gir en gavepakke eller at det blir straffekonk. Wigan virker slitne så det skal ikke være mulig å tape dette, men så er jo Arsenal eksperter på det umulige (negativt tenkt)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en jævla pøbb i Marrakech som viser denne kampen ergo har jeg bare fulgt med på nettaviser. I følge Guardian har Sanogoo vært ræva, stemmer det?

 

Slik jeg har sett kampen har Sanogo vært helt ok. Noe dårlige førstetoucher og en del brente sjanser, men han kommer seg til sjanser selv om han har hatt lite støtte på topp. Når vi nå endret til 4-4-2 mot slutten ble han med ett litt friskere, og vi skapte mer generelt... 4-4-2 resten av sesongen, ja takk sier jeg!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en jævla pøbb i Marrakech som viser denne kampen ergo har jeg bare fulgt med på nettaviser. I følge Guardian har Sanogoo vært ræva, stemmer det?

ja og nei. Lite synlig til han fikk selskap av Giroud på topp, går en del bedre for han når han har selskap der framme

Link to comment
Share on other sites

End of 90 minutes: Wigan 1-1 Arsenal

 

 

90+5 mins: Ramsey pumps the ball forwards, and Giroud races Boyce for it and then collapses. Was it a foul, or a horrible dive? The referee decides the easier decision would be to blow for full time, a few seconds early.

 

skulle det være straffe?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...