Jump to content

2013.23.12 Chelsea H Emirates Stadium


Stefanb

Recommended Posts

Skjeldent jeg er så spent før en kamp, er bare 3-4 kamper i året denne følelsen kommer snikende. Du er alltid spent, men dette er noe helt spesiel. De andre topplagene leverte, Storkampen på Emirates føler jeg kan bli veldig avgjørende for resten av sesongen. Arsenal har virklig noe å bevise mot de aller beste i ligaen, å håper at i morgen er tiden for å klinke til. 9 Dager siden sist match, der vi blei ´´pisset på´´av City. Forveter et Arsenal lag som virklig vil bevise at det var et arbeidsuhell og at de er å reine med i slike topp oppgjør.

 

 

 

WS

Sagna - Mertesacker- Vermaelen - Gibbs

 

Arteta- Ramsey

 

Walcott- Øzil- -Cazorla

 

Podolski.

 

La oss kjøre det kjøpelaget fullstendig. Kun 3 Poeng godt nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Ryktene sier at Kos er klar til kampen mot Chelsea. Å være klar betyr ikke nødvendigvis at han er "100%" så kanskje bør han likevel ta det litt med ro, men hvis han er "fit for fight" så ser jeg gjerne at han er på benken.

Link to comment
Share on other sites

Chelski har vært ujevne på bortebane for å si det forsiktig, mens vi har vært stødige hjemme etter Villa-kampen. Tror desverre at det er på sidelinjen denne kanmpen avgjøres og at det er Mourinho som igjen står igjen enten med ett eller tre poeng.

 

Hadde vel i utgangspunktet vært sånn rimelig fornøyd med ett poeng hjemme mot Chelski, men siden vi har avgitt poeng i de to siste kampene må vi nesten vinne idag. Det kommer desverre ikke til å skje, og med en vanskelig bortekamp i neste kamp så risikerer vi nå å havne skikkelig bakpå.

 

God jul, og måtte mine spådommer bli gjort til skamme i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Ingen Mata (som nesten alltid scorer mot oss) og ingen Oscar. Det er tydelig at Morinho har tenkt å sende ut krigere mer enn finspillere i kveld.

 

Funker sikkert. Glemmer aldri United som stilte med 8 forsvarsspillere og fortsatt spilte oss totalt ut på tross av at vi stilte med vårt beste lag (manglet bare Cesc).

 

Har særdeles lite tro på 3 poeng her. Jævla Chelsea under Mourinho er som United på Old Trafford. Det går sjeldent bra..

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har vel hatt 2-3 rimelig brukbare sjanser nå? Vi har 0. Burde muligens hatt en straffe, men vi skaper ekstremt lite og Chelsea ligger defensivt og har veldig god kontroll generelt sett. Noe som er erketypisk Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...