Jump to content

2013.23.12 Chelsea H Emirates Stadium


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Huff. 30 minutter med OK kontroll på kampen (Chelsea med grei defensiv kontroll, dog), så 5 minutter med totalt kaos.

 

Som de sier i viasat studio - Mourinhos kyniske fotball regjerer så langt.

 

Chelsea nærmest mål.

 

Når det gjelder straffesituasjonen klarer jeg ikke helt å bestemme meg. Kontakten er soleklar, men Walcott hopper til så rart at dommeren nok mener han overspiller.

 

Vi MÅ få opp tempo og pasningskvalitet (hakk i plata...) skal dette gå veien.

 

Det mest bekymringsfulle er vel at de individuelle feilene er på vei inn igjen i laget (som de var mot city), noe vi har klart å luke bort ganske bra så langt denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Vi slapp heldigvis ikke inn mål nå før pausa. Så håpet lever. Fryktelig dårlig 1omgang, bortsett fra noen dommertabber så er vi elendige. Knapt ett skudd, intet sluttprodukt offensivt. Vermaelen satser 100% i taklingene, en gang lurer torres han og har er ferdig.

 

Giroud annonym, podolski inn.

Link to comment
Share on other sites

Og en annen ting: Hva har skjedd med Ramsey? Han har så fæle passningsfeil nå i flere kamper på rad...

 

En liten formdupp. Han har jo båret laget i store deler av sesongen og når han spiller dårlig spiller vi dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan Mike Dean fortsatt får lov å dømme er for meg en gåte! Makan til dårlig dommer...

 

Fixed.

 

Forøvrig kanskje på tide med et bytte Wenger? Rosicky og Ramsey har ikke vært mye å skryte av? Ditto det samme med Giroud og Walcott har jo vært helt nøytralisert..

Link to comment
Share on other sites

Jose Mourinho er en geni.

 

Et geni? En feig rotte spør du meg, men han er flink til å få uavgjort resultater ja.

 

Ellers er det latterlig svakt angrepsspill vi som regel varter opp med. At Wenger ikke frisker det opp litt når vi har spillere som Cazorla på benken skjønner jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bare trist. Et høyst middelmådig Cfc får poeng mot et lag uten spiss. Og i tillegg, er Wenger fullstendig på jordet når det gjelder å gjøre grep underveis. Ramsey var særdeles svak. Igjen. Giroud leverer ikke i toppkamper. Det bør komme en toppspiss inn farlig fort.

Link to comment
Share on other sites

Da ble det nest beste vi kunne håpe på. Egentlig det som var mest realistisk, selv om vi var en toppspiss fra å vinne kampen. Chelsea happy med dette på bortebane, vi feiler nok engang på hjemmebane mot topplag. Liverpool! leder ligaen, er vel tegn i seg selv på at ligaen er svak iår. Hadde håpet vi kunne ledet med endel poeng nå, men det ser stygt ut :/

Link to comment
Share on other sites

Pokker. Chelsea kommer for å forsvare seg til ett poeng, og vi er ikke gode nok til å forhindre det. Pokker.

 

Jeg så før kampen at jeg kunne leve med ett poeng, og det står jeg på. Men jeg hadde virkelig håpet at vi skulle gi Chelsea større problemer enn det vi klarte.

 

Som flere her savnet jeg også bytter - Walcott var f.eks. aldri inne i kampen. Det hjelper lite at han er målfarlig og kan true bakrom når vi ikke ser ham i det hele tatt...

 

Ellers var det mye på det javne her. Jeg synes ikke vi skal hente fram økser og høygafler og jage spillere og manager ut av byen, det er tross alt dette Mourinho er en mester til, men skuffa må vi få lov til å være.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...