Jump to content

2013.22.09 Stoke City H


49 unbeaten

Recommended Posts

Arsenal - Stoke City


Barclays Premier League, Emirates Stadium


Søndag, 22. september, 2013, 14:30


Kampen sendes på TV2 Sport Premium/TV2 Sumo




Haster inn en kamptråd her, selv om aktiviteten generelt er veldig lav for tiden. Siden forrige Premier League runde har Marseille blitt beseiret i vår første Champions League kamp. Aaron Ramsey fortsatte scoringsrekken da han ga oss 2-0, mens Walcott fikk forhåpentligvis bedre selvtillit etter sin volleyscoring. På pressekonferansen så kunne Wenger gledelig fortelle at vi ikke hadde noen nye skader, og at Arteta var tilbake i full trening og mest sannsynlig ville bli involvert i morgendagens kamp. Om Wenger velger å bruke han fra start eller ikke vil tiden vise, og kanskje får Gnabry endelig en ny sjanse etter sine to mål i Marseille for U-19 laget.


Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Tipper Wenger velger å kjøre med det sterkeste laget i denne kampen og heller hvile noen/roterer i neste kamp mot West Brom. i ligacupen. Derfor er jeg ganske sikker på at det laget Pshyco la frem også er de 11 som blir ropt opp i morgen og får sjansen fra start. Arteta er en såpass viktig spiller, og har bare vært i full trening siden fredag, at jeg håper han starter på benken. La han få et innhopp mot slutten og starte onsdag i stedet, sammen med Monreal, Vermaelen, Jenkinson, Gnabry, Bendtner og Miyaichi. Viktig å holde "benkesliterne" i form, og da kan den minst viktige turneringen brukes til det samt teste evt. unggutter som er på nippet til førstelaget.

 

Ellers gleder jeg meg utrolig nok til å se hvordan Stoke vil legge opp kampen. Skal de fortsette å forsøke og spille ballen, slik som i sesonginnledningen, eller vil de gå litt tilbake til "gamle synder" ved å parkere bussen og bruke Crouch til det eneste han kan - ta imot lange baller og håpe noen på laget skal få tak i den. Får vi en tidlig scoring slik at de må fremover vil jeg tro N'Zonzi vil få det travelt på midten ved og holde Ramsey, Wilshere og Özil unna mellomrommet på kontringer. Kamptips: 4-1.

Link to comment
Share on other sites

Players involved in first-team training today: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ozil, Ramsey, Walcott, Giroud, Wilshere, Fabianski, Flamini, Ryo, Monreal, Jenkinson, Vermaelen, Akpom, Hayden, Olsson, Bendtner, Gnabry.

 

22 mann på siste trening. 18 (11+7) skal være med mot Stoke. Det betyr at 4 skal ut. Jeg tipper på Bendtner, Ryo, Olsson og Hayden.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Stoke entrer matta i dag i den tro om at de skal spille ball, så tror jeg de får en tung dag. Vi er milevis foran dem ferdighetsmessig og da tror jeg vi vinner lett på våre premisser. Dersom Stoke fremtrer med sin gode gamle steinalderfotball får vi en litt tyngre dag, men jeg tipper vi vinner da og. Det er lenge siden Stoke har klart å "bølle" oss ut av en kamp.

Jeg tror også Wenger sender ut det laget som Psycho tipper på. Vil matche Arteta forsiktig. Nå gleder jeg meg til kamp!

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner 6-0.

 

BE

 

Tror du hadde fått litt i odds på det, men håper jo selfølgelig du får rett.

 

La inn et ønske om 3 strake seire i kampene mot Sunderland - Stoke - Swansea og regnet med at det ville gi oss tabelltopp, nå kan vi få det allerede i dag! Håper virkelig ønske om tabelltopp veier opp for en hard kamp i midtuken og at vi unngår en CL hangover.. Satser stort på at BE får rett og at det blir en walkover uten nerver

Link to comment
Share on other sites

Tror også at Stoke sliter om de skal prøve å spille fotball. Om de derimot parkerer bussen og spiller som Stoke pleier så kan det fort bli vanskelig. Ett av laga jeg misliker mest i PL. Nå kan de rette opp endel ved å prøve å spille fotball, og ikke ødelegge fotballen med grisetaklinger og 15min tidsforbruk på lange innkast.

Link to comment
Share on other sites

Hovedønsket i dag er selvsagt at Tottene taper når vi vinner, men skulle de nå likevel vinne sin kamp så MÅ vi ha en større seier enn hva de eventuelt måtte klare. Å "avslutte" kvelden med Tottene på tabelltopp blir en ørliten nedtur.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...