Jump to content

Asia-turné


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Fælt å si det, men jeg syntes vi spiller dårligere hver gang Wilshere er på banen.. tempoet faller hvertfall nærmest bestandig med han som offensiv midtbane.

 

 

 

Dessverre klarer ikke Wilshere holde tempoet oppe når han spiller så langt frem. Han er helt klart best som en box-to-box-spiller.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Dessverre klarer ikke Wilshere holde tempoet oppe når han spiller så langt frem. Han er helt klart best som en box-to-box-spiller.

Enda verre er der at han som boks-til-boks heller ikke kommer til rette. Han er rett og slett litt "lost" pdd.

 

Ellers: Fy faen som det regner nå i Vietnam! :P

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at vi spiller mot svært svak motstand så syns jeg det er godt å se at Giroud har selvtillit og banker inn mål. Jeg håper virkelig han tar med seg den gode formen inn mot Emirates Cup og PL. Jeg får mindre og mindre tro på at det kommer en ny superspiss inn i sommer, og da må vi bare krysse fingrene for at de vi har forbedrer seg. Go Giroud!

Link to comment
Share on other sites

Spørs om ikke Giroud sin gode form også kommer av alle ryktene rundt en ny spiss? Konkurranse er som sagt sunt. Er stygt redd for at vi ender opp med å droppe et kjøp av en ny spiss og at Giroud deretter dabber av grunnet null konkurranse.

 

Sånn ellers var Sagna meget god på stopperplass. Chambo vokste mer og mer i midtbanerollen og Zelalem var igjen emminent. Akpom var også imponerende. Veldig Henry-esque avslutning på 5-0 målet! Syntes også Eisfeld som alltid virker som klasse.

Link to comment
Share on other sites

14-1 på to kamper. Svake motstandere eller ikke, det scores mål. En ikke uvesentlig egenskap i fotball. Bare ryktene om superkjøp skjerper sansene, ikke uventet. Så Wenger, ikke la deg lure til å lure deg selv nå da.

 

Godt poeng, ang Wenger. Jeg frykter han mener det er godt nok, selv om det ikke er det.

Uansett positivt at man leverer, men jeg påpeker nok engang motstanden som ikke sier oss noenting.

Link to comment
Share on other sites

Sagna har etter min mening, ikke vært god annet enn som midtstopper de to siste kampene. Og med tre kamper i den posisjonen, har han virkelig mulighet til forbedring. Er vel ikke så veldig mye å legge i disse kampene. Giroud scorer sikkert mål på trening også. Det bare blir så vanskelig når han har motstandere av litt kvalitet. Men la oss håpe at han får høyere uttelling. Men en ny spiss trenger Arsenal uansett. Gjerne en back/stopper, dm og ving også :P

Link to comment
Share on other sites

1016930_491042914306809_1472246980_n.jpg

Here's a picture from Galatasary's ''friendly'' tonight against Malaga. Very bad scenes from the crowd. Thoughts on them being invited to play in the Emirates Cup?

 

Blir kos å få besøk av Galatasaray fansen.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig av Theo der. Alene på høyrevingen, tre mann inne i boksen og kun én forsvarer. Likevel makter han å treffe nettopp denne ene forsvareren...

 

Edit: Zelalem har en fantastisk pasningsfot og overblikk. Genial pasning til Theo der. 0-3

Link to comment
Share on other sites

Han er også utrolig flink til å vente ut den første bevegelsen, og slå på andrebevegelser. Sykt av en 16 årig debutant. Har STRØDD pasninger i hele pre-season. Ikke kan vi klage på motstanderen, for det er perfekt match for en 16 åring.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...