Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor skal Suarez velge Spudz framfor Arsenal er for meg en gåte. Er jo CL spill han er mest ute etter, og i tillegg vil han mest av alt ut av landet:P Så tviiiler;p

 

Men som det sier, det hadde passa godt inn i et rævva overgangs vindu.

Link to comment
Share on other sites

Snart kommer ryktene om Lewandowsi for fullt. Bare vent å se.

 

Har inngått pre-contract med Bayern.. så det kan godt ryktes.

 

Forøvrig: Soldado ryktene til Tottenham er fortsatt sterke. Ligger ann til at han blir Tottenham spiller i løpet av de kommende dagene..

Link to comment
Share on other sites

Nå som vi trolig kommer til å selge geevinho til as roma( rundt 8- 10), så ser jeg ikke bort fra at Wenger kommer med et nytt på rundt 50 m pund.

Det er ekstremt mye, men jeg håper faktisk ikke Wenger trodde at Liverpool ville akseptere budet på 40 m pund. Men det er noe jeg frykter at ha gjorde.

 

Det er nesten en garanti at suarez vil putte rundt 25 mål for oss. Dersom ting ikke funker, så har vi en meget god backup i giroud som kan støtte suarez.

Link to comment
Share on other sites

Ben Smith (BBC)

"Liverpool waiting for another (3rd) bid from #AFC for Suarez which hasn't come yet. Arsenal playing the waiting game." ->

#lfc sources confirmed that Suarez won't hand in a transfer request cause it will not make any difference to confirm he WANTS to leave."

 

Hvorfor slenger vi ikke "bare" £30-40m på bordet for Marco Reus istedet? I mine øyne en spiller som ikke er langt unna nivået til Suarez. Er også 3 år yngre og kan som Suarez spille nærmest overalt i den offensive linja.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor prøver vi ikke å få en avtale med Eric Lamela, når vi allerede er i forhandlinger ang. Gervinho? Bytte+ noen mill £.

God spiss som også har et enormt talent?

Har ikke noe tro på at vi får suarez, så det er ikke mange andre alternativer på spissplass.

Hvem andre er tilgjengelige for Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Stefan, jeg tviler på Reus er tilgjengelig, nå etter de har solgt Gøtze, og muligens selger lewandowski/Mister Lewandowski.

 

 

Erik Lamela er ikke spiss...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler på at vi kjøper en ny spiss. Og det er en akseptabel grunn. Det er ikke vårt største behov!

 

Selv om vi har lagt inn bud på Suarez (bekreftet), betyr ikke det at sjefen ser etter andre alternativ om kjøpet skulle gå i vasken. Wenger er åpen for å handle om det er spillere som kan forsterke laget. Vi har svært gode spillere, og kjøper med andre ord bare om Wenger mener at en spiller vil forsterke oss. Det er med andre ord en krevende jobb, og det er ikke sikkert disse spillerne ønsker eller er tilgjengelige for oss.

 

Men med den innspurten vi hadde i fjor, kan jeg godt klare meg uten forsterkninger. Den mest sårbare posisjonen vår nå er vel midtstopperplassen. Og det er mitt eneste "krav", at vi kjøper en defensiv spiller. Jeg ønsker meg Fellaini!

 

Jeg tipper vi starter med følgende lagoppstilling i serieåpningen:

 

Szczesny

Sagna - Per - Kos - Gibbs

Arteta - Ramsey

Walcott - Wilshere - Cazorla

Giroud

 

Vi har en bra benk!

Sub: Fab, Jenkinson, Miquel, Diaby, Rosicky, Ox, A-ha

Link to comment
Share on other sites

Der var Soldado klar for scum. Wenger, har du tenkt å gjøre noe eller skal du bare sitte å se på at Tottenham passerer oss???

Wenger gir faen så lenge han får sin feite lønningspose hvert år.

Link to comment
Share on other sites

Der var Soldado klar for scum. Wenger, har du tenkt å gjøre noe eller skal du bare sitte å se på at Tottenham passerer oss???

 

Det ble spekulert i at Bale skulle selges til RM og at Tott da kunne slenge seg inn i kampen om Suarez. Sannsynligheten for at det skal skje er minimal nå og det må da være bra for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg trodde virkelig dette var sommeren der man brettet opp ermene og fikk gjort noen gode kjøp, pr nå ser det meget skuffende ut! jeg skjønner ikke at man prøver å få til handlingen slik at spillerne kan være med på det meste av sesongoppkjøringen, men det er sikkert mange parter osv som skal bli enige. ser at være hvite naboer gjør unna noen kjøp godt før sesongstart ihvertfall.....

Link to comment
Share on other sites

hadde vært mer spent på Soldado enn å se om Sanogo gjør det samme, for å si det sånn! (jada, prisen er helt forskjellig....)

 

Når Napoli klarer å hente Pepe Reina, Higuain, José Callejón og Raúl Albiol, da mener jeg Arsenal kunne og burde vært med i kampen om noen av de samme spillerne!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at dere er så fortvilet over at Tottenham skaffer seg Soldado for 28 mill £. Jeg ser frem til å se om han er kvalifisert for spill i premier league :proud: En ting er å skore masse mål i la liga. En annen ting er å gjøre det samme i premier league!

Ikke min favorittspiller og utrolig overpriset IMO, men dersom han slår til blir Spurs farlige. Velger å tro at vi har en del gjenstående mtp. alt bånnslammet som har gått ut.

Link to comment
Share on other sites

enig at prisen er stiv (hvis 26/28 mill) er riktig. Vi får håpe at luringen Wenger driver og forhandler med noen uten at vi vet det, men det er allerede endel spillere jeg kunne likt og sett i rødt som allerede har bytta klubb i sommer. Og foreløpig har ikke Arsenal vært med i den dansen! Eller ihveretfall ikke nådd opp, skulle likt og visst hva som egentlig er gjort i sommer. Skulle jo tro at Higuain var ganske nærme! (nå ser jeg at Daily mail gjør narr av klubben for å ikke kjøpe også...)

Link to comment
Share on other sites

Og der var sommerens lavmål på plass - godt gjort. Eller var det igjen humor/ironi? Ikke alltid lett å oppdage.

Rett og slett frustrasjon. Dog stiller jeg spørsmålstegn ved Wengers ledelse, motivasjon og ambisjoner.

 

Det virker virkelig ikke som om han vil føre Arsenal til toppen på tross av at han sier det hvert bidige år. Han kaller 4. plass et "trofe" og er knallfornøyd så lenge vi bare kvalifiserer oss til CL spill.

 

Forrige sommer var egentlig den sommeren hvor jeg følte Wenger burde gått, men med spillerkjøp som Podolski, Giroud og Cazorla så hadde jeg en ørliten tid tro på at Wenger fortsatt "hadde det". Helt til både Song og van Persie ble solgt og vi igjen tok et par steg tilbake. Dette er sommeren hvor det var make and break for Wenger, men allikevel har han hoppet fra spiller til spiller og ikke klart annet enn å svekke stallen underveis.

 

Så igjen.. jeg er ekstremt frustrert over Wengers nøling og mangel på handling..

Link to comment
Share on other sites

Wenger stiller seg selv på kanten av stupet overfor majoriteten av supporterne, og han må vite det selv. Han er tilnærmet allmektig i klubben, og har ingen steder å gjemme seg hvis han nå går inn i sesongen uten vesentlige forsterkninger for så å mislykkes på så godt som alle fronter igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...