Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal injury blow as Laurent Koscielny limps out of training in Japan

The injury is not thought to be serious but it did need Arsenal coach Steve Bould to fill in at centre half so they could continue the session.

 

For å si det sånn. Det haster rimelig greit å få inn en ny midtstopper eller to (da Miquel ikke holder nivået), men det virker ikke akkurat som om vi virker å være spesielt nære noen. Ei heller noen andre spillere for den saks skyld.

 

In other news: Real Madrid og Napoli enig om overgangssum for Higuain

 

£30m for Higuain er så langt jeg mener vi burde strekke oss. Ufattelig kjipt at Higuain nå glipper. Suarez kommer også til å glippe da Real Madrid kommer til å bruke pengene fra Higuain og Callejon på Suarez.

 

Blir meget trolig enda en sesong med Giroud som ubestridt førstevalg på topp. Jippi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

 

Blir meget trolig enda en sesong med Giroud som ubestridt førstevalg på topp. Jippi.

At ledelsen går ut og skryter av at de har så masse penger å bruke blir bare en stor vits så lenge de ikke er villige til å bruke de... Er så utrolig gniene at de skal ha alt og alle på billigsalg. Så får man se om det er noen som helst igjen å bruke penger på når overgangsvinduets siste dag er her... da er det kun smuler igjen.

Link to comment
Share on other sites

Dette er forøvrig hvorfor jeg ønsker Higuain som "the main man" fremfor Suarez.

 

Orbinho @Orbinho 2h

Higuain v Suarez last two seasons: Goals 38-34, Mins/goal 91-162, Conversion 38%- 14%, Assists 12-8, Mins/assist 288-689. Mins 3451-5511

Dødelig som bare fy, men "så godt som klar" for Napoli.

Link to comment
Share on other sites

Det har vært raportert at Higuainavtalen har vært så godt som i boks. Hvis dette nå skjer "for en neve dollar" så er det ufattelig, men også helt i tråd med slik det alltid er. Hvis £30M for Higuain er umulig mens £40 for Suarez er mulig (fra vår side), ja da er det pinadø bare å ringe legen med det samme. En skal ikke tro på alt en leser, men pressen har nok snusen i det meste som foregår når det kommer til stykket.

 

Det skal bli spennende å se hva vi sitter igjen med til slutt, jeg håper inderlig Knoll og Tott har kontroll bak kulissene.

Link to comment
Share on other sites

Det har vært raportert at Higuainavtalen har vært så godt som i boks. Hvis dette nå skjer "for en neve dollar" så er det ufattelig, men også helt i tråd med slik det alltid er. Hvis £30M for Higuain er umulig mens £40 for Suarez er mulig (fra vår side), ja da er det pinadø bare å ringe legen med det samme. En skal ikke tro på alt en leser, men pressen har nok snusen i det meste som foregår når det kommer til stykket.

 

Det skal bli spennende å se hva vi sitter igjen med til slutt, jeg håper inderlig Knoll og Tott har kontroll bak kulissene.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Akkurat dette skjønner ikke jeg heller. At Wenger og co skulle være villige til å legge £40 mill på bordet for Suarez, og dermed både verdsette ham til nær det dobbelte av Higuain OG smadre egen overgangsrekord med rundt £25 mill virker ubegripelig.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt bekymret angående Cesc nå, svært mye snakk om han til scum.

Drar han dit så tror jeg at jeg blir fysisk og psykisk syk i flere måneder. Det blir å svi mye hardere enn overgangen til den henglsete judasen tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Om Cesc drar til United så blir han det største sviket i Verdens historie innen fotball. Det vil være uspiselig, jeg kommer til å gråte regnbuer, pisse stein og drite elefanter!

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli litt bekymret angående Cesc nå, svært mye snakk om han til scum.

Drar han dit så tror jeg at jeg blir fysisk og psykisk syk i flere måneder. Det blir å svi mye hardere enn overgangen til den henglsete judasen tidligere.

 

Barcelona, Fabregas og Wenger har alle sagt at han ikke forsvinner fra Barcelona i sommer. Cesc har også uttalt (senest for 3-4 dager siden) at det kun er Arsenal som frister i England.

 

En annen ting folk glemmer: Fabregas hater virkelig Manchester United. Hvem kasta pizza i trynet til Ferguson i en alder av 17? Hvem har feidet med Evra både av og på banen? Ditto det samme med Rio og Rooney? Jo det er Fabregas.

Glemmer aldri heller når han pælma drakta til Rooney på gresset etter at de byttet drakter. Ikke mye kjærlighet der for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

 

Barcelona, Fabregas og Wenger har alle sagt at han ikke forsvinner fra Barcelona i sommer. Cesc har også uttalt (senest for 3-4 dager siden) at det kun er Arsenal som frister i England.

 

En annen ting folk glemmer: Fabregas hater virkelig Manchester United. Hvem kasta pizza i trynet til Ferguson i en alder av 17? Hvem har feidet med Evra både av og på banen? Ditto det samme med Rio og Rooney? Jo det er Fabregas.

Glemmer aldri heller når han pælma drakta til Rooney på gresset etter at de byttet drakter. Ikke mye kjærlighet der for å si det slik.

 

Husker såklart alt dette, og vet at han er en gooner av rang.

Men som sagt, INGENTING overrasker meg i fotballverden i dag, absolutt ingenting. Og jeg er en sånn som ser for meg worst case scenario uansett faen hvor usannsynlig det er.. haha

Link to comment
Share on other sites

Suarez virker veldig nære. Er ikke spesielt fan av fyren, men så lenge han gjør united- og spursfansen forbanna i en Arsenaldrakt får han vel bli akseptert.

 

 

Q4T!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med det som blir sagt her. Hvis Fabregas trer på seg djeveldrakta, vil det være det største sviket i Arsenals historie!

 

Helt ærlig, jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere..

 

Helt utenkelig at nok en tidligere kaptein blir man u spiller. Det skal jo egentlig aldri skje, og forhåpentligvis blir det aldri en overgang...

Link to comment
Share on other sites

Sies at Spurs og Liverpool har lagt inn et bud på over £20m på Soldado. Får Tottenham Soldado og beholder Bale så klarer jeg ikke å se at det finnes en sjanse i havet for at vi klarer 4. plass engang kommende sesong.

 

Ian Abrahams @BroadcastMoose 58m

Respected sources in Spain confirms Liverpool and Spurs make an offer for Saldado

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/luis-suarez-transfer-arsenal-set-2078833

 

Iflg John Cross er vi klare til å legge inn bud nummer to, og Higuain-avtalen er ikke død heller, da Napoligreine ikke var sant.

 

Kan også legge til at Wenger uttalte at det ikke var sant at vi var nære ved å skaffe oss Bernard - så da har vi forhåpentligvis den signeringen i boks før helgen er omme :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lov til å drømme seg vekk, men realiteten er at vi snart er i august. Og det har ikke kommet inn en neste forsterkning i laget.

Mange ord, lite handling som det pleier å være.

 

Nå har Wenger selv sagt i intervjuer at vi er litt for få i troppen, og jeg er veldig spennt på hva han fyller opp. Blir det endelig noen stjernespillere eller blir det fransk-afrikansk stallfyll?

 

Suarez inn? En del av meg sier at dette er typen vi har skreket etter lenge, han ville scoret hauger av mål i Arsenal. Den andre delen vet alt som følger med Suarez. Jeg missliker suttringa til dommere, filmingen og den konstante ropinga på hands inne i feltet. For ikke å snakke om alle de tåpelige situasjonene han dukker opp i.

 

Higuain inn? Ja, hvis han koster rundt 30mil euro så mener jeg han er en bedre kandidat. Fort vekk 150-200 mill billigere enn Suarez og ikke med den historikken han besetter.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lov til å drømme seg vekk, men realiteten er at vi snart er i august. Og det har ikke kommet inn en neste forsterkning i laget.

Mange ord, lite handling som det pleier å være.

 

Nå har Wenger selv sagt i intervjuer at vi er litt for få i troppen, og jeg er veldig spennt på hva han fyller opp. Blir det endelig noen stjernespillere eller blir det fransk-afrikansk stallfyll?

 

Suarez inn? En del av meg sier at dette er typen vi har skreket etter lenge, han ville scoret hauger av mål i Arsenal. Den andre delen vet alt som følger med Suarez. Jeg missliker suttringa til dommere, filmingen og den konstante ropinga på hands inne i feltet. For ikke å snakke om alle de tåpelige situasjonene han dukker opp i.

 

Higuain inn? Ja, hvis han koster rundt 30mil euro så mener jeg han er en bedre kandidat. Fort vekk 150-200 mill billigere enn Suarez og ikke med den historikken han besetter.

 

Han kostet 30 millioner Euro inntil RM snudde på flisa og ville ha 40 millioner Euro

Link to comment
Share on other sites

 

 

Higuain inn? Ja, hvis han koster rundt 30mil euro så mener jeg han er en bedre kandidat. Fort vekk 150-200 mill billigere enn Suarez og ikke med den historikken han besetter.

 

Han kostet 30 millioner Euro inntil RM snudde på flisa og ville ha 40 millioner Euro

 

-------------------------------

Hvis Marca ryktene om bale nå stemmer vil jeg tro RM må fire på kravene...

 

Dessuten er det vel bare på tide å betale det man forlanger for en spiller snart. Jeg tenker ikke spessielt på Higuain her, men å skulle nekte å betale feks 50mill ekstra og heller da klare seg med troppen som den er kan fort bli MYE dyrere på sikt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...