Jump to content

2012.12.22 Wigan Athletic B


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Vi halter eller rettere sagt krabber over målstreken, men laget gjør jobben. Dog som Sir J sier: Ikke akkurat imponerende. Mot et lag som ikke ligger tredjesist så ville dette nok blitt uavgjort eller et tap. Forsåvidt ville uavgjort eller tap i dag ikke akkurat vært ufortjent heller, men det smaker godt med en ufortjent seier iblant!

Link to comment
Share on other sites

Ikke veldig overbevisende. Straffen er litt soft. Og jeg liker ikke de defensive byttene. Denne gangen gikk det bra, men å ri på resultat er ikke noe som kler Arsenal under Wenger.

 

Uansett veldig deilig å vinne 1-0. Det er et resultat vi ikke opplever for ofte!

 

Wilshere bestemann i min bok. Mest skuffende er trioen som imponerte mot Reading: Walcott, Cazorla og Podolski.

Link to comment
Share on other sites

hva skjer med west ham kampen 26.desember, er den avlyst

 

Den er utsatt..

 

Jeg syns det er kjempedeilig med tre poeng i en slik slitekamp. Altfor ofte har jeg sett oss rundspille underdogs uten å få uttelling. Hadde dette vært scenarioet i dag hadde AW fått kritikk for manglende kynisme og mangel på taktiske egenskaper.

 

Tror de fleste av oss ville sett på det som positivt at vi faktisk var i stand til å spille fotball. Tviler på at mange av oss ville klaget på Wenger sine taktiske egenskaper hvis han hadde fått ut et lag på banen som dominerte totalt, men som dessverre ikke klarte å putte ballen i mål. Det ville i det minste vært meget positive takter kontra hva vi ellers har sett denne sesongen.

 

Manglene kynisme så vi i dag også. Til og med i 5-4-1 så slet vi med å holde Wigan borte. Rett og slett et mirakel som gjør at vi ikke slipper inn mål og tapte poeng i dag. Ikke fordi vi er dyktige og kyniske bakover eller fremover.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...