Jump to content

2012.12.08 West Bromvich Albion


Stefanb

  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

gun__1336981900_koscielny_wbaa.jpg

Arsenal v. West Bromvich Albion

Barclays Premier League, Emirates Stadium

Lørdag 8 desember 2012. Avspark: 16:00.

Kampen sendes på TV2 Premier League 1

 

 

Arsenal har følgende spillere ute med skade: Bacary Sagna, Laurent Koscielny, Andre Santos, Theo Walcott og Lukas Podolski.

 

Forventet lagoppstilling:

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Wilshere

Gervinho - Cazorla - Rosicky

Giroud

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Nå er Wenger så forutsigbar at han garantert starter med en Gervinho totalt blottet for kreativitet og selvtillit. Å starte med han på kant og Giroud som spiss vil umulig skape noe trussel mot backfireren til West Brom. siden ivorianeren i sin karriere aldri har slått et innlegg. Jeg har lyst å se det gode, gamle Arsenal som gikk rett i strupen på motstanderne uansett hva de heter og hvilken form de er inne i. Vi behøver spillere som er fremoverrettet i spillestilen og som går foran som godt eksempel. Håper derfor på dette laget, med tanke på de skadene vi har:

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Coquelin - Rosicky

Cazorla - Wilshere - Arshavin

Giroud

 

Hvis Wenger stiller dette laget, så tror jeg seriøst at Mayaene hadde riktig med sin kalender som ender i 2012.

Link to comment
Share on other sites

Tipper/håper:

 

szczesny

jenkinson - mertesacker - vermaelen - gibbs

arteta - wilshere

gervinho - rosicky - cazorla

giroud

 

(Samme laget til Stefan)

 

Frykter Long i denne kampen, er en typisk spiss som kan voldta Vermaelen med de smarte bevegelsene sine. WBA har i tillegg en imponerende midtbaneduo med Yacob og Mulumbu, førstnevnte må sies å være et av de bedre kjøpene i PL i år. Bedre spiller enn Michu etter min mening.

 

Er stygt redd for at dette kan bli en svart ettermiddag på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

WBA har tatt dobbelt så mange poeng som Arsenal på dei siste 6 kampane, 12 mot 6. WBA har imponert dei fleste sjølv om dei har dabba litt av dei siste kampane. Trur neppe dei undervurderer oss sjølv om dei ligg på ein fin 5 plass på tabellen. Det blir ein tøff kamp og eg håpar på desse 11 med tanke på skadesituasjonen.

 

szczesny

jenkinson - mertesacker - vermaelen - gibbs

arteta - wilshere

OX - rosicky - cazorla

giroud

Link to comment
Share on other sites

Lagene dere setter opp ser jeg som ganske sannsynlige, men tragiskt nok starter nok Ramsey på vingen..

 

Sant skal sies til tross for at Ramsey er temmelig håpløs så er han generelt sett en større bidragsyter enn Chamberlain og Gervinho.. vi trenger desperat en kantspiller eller to..

Link to comment
Share on other sites

Dette er tiden for å gå tilbake til 4-4-2. Etter en all time low mot swansea er det på tide med forandring.

 

WS

Jenk - Merte - Verm - Gibbs.

Arteta

Wilshere

Chambo Arshavin

Cazorla

Giroud

 

På tide med den gode gamle blitzfotballen som overkjørte all motstand i the good old days. Skjer det? Neppe....men lov å håpe. Slik sett skulle jeg kanskje ønske å se Cazorla og Arshavin i 10`er rollen sammen.

Link to comment
Share on other sites

Skjer ikke at Arshavin starter. Vi fikk en veldig god pekepinn når vi spilte mot Olympiakos og Arshavin ikke engang startet. Jamie Sanderson har også sagt at han har hørt at Arshavin er ferdig i klubben.

 

Det blir mest sannsynligvis en av Gervinho, Chamberlain eller Ramsey på høyre dessverre..

Link to comment
Share on other sites

Skjer ikke at Arshavin starter. Vi fikk en veldig god pekepinn når vi spilte mot Olympiakos og Arshavin ikke engang startet. Jamie Sanderson har også sagt at han har hørt at Arshavin er ferdig i klubben.

 

Det blir mest sannsynligvis en av Gervinho, Chamberlain eller Ramsey på høyre dessverre..

Det kan jeg leve med, men Rosicky sentralt og Cazorla på kant så tror jeg vi kan skape langt mer enn tidligere

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg leve med, men Rosicky sentralt og Cazorla på kant så tror jeg vi kan skape langt mer enn tidligere

 

Håper bare at det blir Rosicky sentralt og ikke ute på kanten. Er jo erketypisk Wenger å plassere tsjekkeren ute på kant med Cazorla sentralt. Derav den forventede lagoppstillingen i førsteposten. :P

 

Uansett: Rosicky ute på kant sammen med Cazorla sentralt vil uansett skape mer enn Gervinho - Cazorla - Chamberlain.

Link to comment
Share on other sites

 

Håper bare at det blir Rosicky sentralt og ikke ute på kanten. Er jo erketypisk Wenger å plassere tsjekkeren ute på kant med Cazorla sentralt. Derav den forventede lagoppstillingen i førsteposten. :P

 

Uansett: Rosicky ute på kant sammen med Cazorla sentralt vil uansett skape mer enn Gervinho - Cazorla - Chamberlain.

Den sentrale på kant og kantspilleren i midten. Jepp. Noe veldig Wengersk over det

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er det eneste du henger deg opp i rundt denne kampen, så må Wenger ha gjort mye riktig i det siste...

Har jeg på noe vis antydet at Wenger har gjort noe riktig den siste tiden? Nei, ikke på noe vis. Men Mayakalenderen har vist svært mye riktig gjennom flere tusen år ;)

Link to comment
Share on other sites

WBA har tatt dobbelt så mange poeng som Arsenal på dei siste 6 kampane, 12 mot 6. WBA har imponert dei fleste sjølv om dei har dabba litt av dei siste kampane. Trur neppe dei undervurderer oss sjølv om dei ligg på ein fin 5 plass på tabellen.

 

Det er ganske pussig å se at WBA ligger 5 poeng foran oss etter 15 kamper. Vi er altså fremdeles 2 poeng bak selv ved seier. Nå snakker vi riktignok om to lag der det ene har overprestert og det andre underprestert. Jeg regner med at alle ser hvilket som er hvilket.

Link to comment
Share on other sites

Noen mener WBA er favoritter, jeg mener vi er det, og at vi burde vinne. Ikke bare burde vi vinne, vi må selvfølgelig vinne. Med seier er vi i det minste litt der oppe, med tap er vi virkelig ute å kjøre. Kun seier er godt nok og jeg håper Arsenal viser at de vil vinne og ikke minst gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Noen mener WBA er favoritter, jeg mener vi er det, og at vi burde vinne. Ikke bare burde vi vinne, vi må selvfølgelig vinne. Med seier er vi i det minste litt der oppe, med tap er vi virkelig ute å kjøre. Kun seier er godt nok og jeg håper Arsenal viser at de vil vinne og ikke minst gjør det.

 

Som Gunner89 viste til er oddsen ganske klar. Om noen av de som virkelig anser WBA som favoritter sitter på aksjer eller lignende, skal jeg komme med et økonomitips: Selg alt og invester pengene i B på oddsen. En slik mulighet kommer dere neppe til å få igjen. Forutsetningen er at dere har rett i deres vurdering av WBA som favoritter. Om dere fremdeles foretrekker aksjene deres, så tror dere vel ikke helt på favoritt-vurderingen deres selv heller. Og det burde dere i grunnen heller ikke gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...