Jump to content

2012.12.08 West Bromvich Albion


Stefanb

  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Virker som om det er en ryggskade. Klarte jo ikke engang å hoppe etterhvert.. kommer han ut i andreomgang så spiller vi med en halv spiss i så fall.

 

Vi får vel håpe de har såpass kontroll i det medisinske apparatet at om han kommer ut er det fordi de regner med at han kan prestere ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

 

Vi får vel håpe de har såpass kontroll i det medisinske apparatet at om han kommer ut er det fordi de regner med at han kan prestere ;)

 

Virker ikke slik gitt. Ser jo helt tydelig at han sliter stort..

 

Hva faen? Giroud kan jo ikke løpe? Hvorfor er han på banen ffs

 

Skjønner ikke en dritt. Wenger er hvertfall sta. Nekter å bytte før 65-70 min!

Link to comment
Share on other sites

Skulle tro at Gervinho med den panna skulle være fantastisk på hodet, men dengang ei! :P

 

Gervinho er greit frusterende for å si det slik. Briljant til tider, men som oftest når det kommer til det så feiler han dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Børs her: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dFY3ZjlmM2E2Y19jeXNpTUpMT2lJWmc#gid=0

 

Har kun fått sett siste 40 minutter så jeg venter med dommen, men det jeg har sett er slett ikke så galt.

Vi mangler mål på åpent spill og sløser sjanser, men likevel. Vi kommer i det minste til sjanser og det er første bud!!

Bra og viktige poeng.

Link to comment
Share on other sites

 

Har sakna Rosicky, punktum! Han tilfører laget noko direkte som vi har mangla..

 

Han har ikke akkurat vært direkte i dag da, men han tilfører tempo i spillet vårt. Åpner rom for medspillere osv.

 

En av mine favoritter, men dessverre er han så altfor ofte skadet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...