Jump to content

2012.12.08 West Bromvich Albion


Stefanb

  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Giroud.

 

Arsenal subs: Martinez, Jenkinson, Squillaci, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Podolski

 

Ingen Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Arsenal team: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Gervinho, Giroud.

 

Arsenal subs: Martinez, Jenkinson, Squillaci, Coquelin, Ramsey, Rosicky, Podolski

 

Ingen Arshavin.

 

Med tanke på at Rosicky så og si var det eneste lyspunktet mot Olympiakos er det nok best at han ikke spiller så mye i dag...jeezes.

C'mon, Gervinho, prove us wrong!

Link to comment
Share on other sites

Velger naiv tro idag. Dropper skepsisen og satser på at laget viser styrke og vilje.

Det blir spennende å se om dette laget har kvalitetene til å valse opp med en festforestilling idag.

Vi trenger det.

Come on Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor i helsike starter ikke Rosicky? Gervinho på kant igjen etter en forferdelig midtuke kamp. Wenger gjør mye rart om dagen. Håper virkelig jeg må spise i meg ordene etter kampslutt, men Gervinho fra start??

 

Typisk Wenger. Tar av Rosicky etter 45 minutter mot Olympiakos ser laget sitt rakne uten han. Ser Gervinho og Chamberlain være 100% elendige, men allkevel så starter de to sistnevnte og ikke førstnevnte.

 

Håper også jeg må spise ordene mine, men dessverre tror jeg dette blir nok et tap.

Link to comment
Share on other sites

 

Typisk Wenger. Tar av Rosicky etter 45 minutter mot Olympiakos ser laget sitt rakne uten han. Ser Gervinho og Chamberlain være 100% elendige, men allkevel så starter de to sistnevnte og ikke førstnevnte.

 

Håper også jeg må spise ordene mine, men dessverre tror jeg dette blir nok et tap.

Kjenner jeg er irritert før kampen starter. Rosicky var det ene spillermessige lyspunktet på lang tid. Blir dette nok en kamp der vi ikke skaper noe så kommer mye av det lille håpet jeg har om at Wenger skal snu dette til å forsvinne

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg er irritert før kampen starter. Rosicky var det ene spillermessige lyspunktet på lang tid. Blir dette nok en kamp der vi ikke skaper noe så kommer mye av det lille håpet jeg har om at Wenger skal snu dette til å forsvinne

 

Som Wenger så har spillerene de samme jobbkriteriene. Man trenger ikke å prestere for å ha klippekort virker det som.

Link to comment
Share on other sites

Hadde virkelig troen på at Rosicky skulle starte sentralt og Cazorla på kanten. Endelig en kantspiller som kunne slå innleggene Giroud trenger. Så får man samme lagoppstilling som har stanget og stanget uten å skape noe i de siste kampene. Er ikke religiøs, men nå skal jeg ta et par fadervår og for sikkerhets skyld, hvilken retning er Mekka? Tror sannelig jeg skal slenge en bønn den veien også

Link to comment
Share on other sites

Skjønner lite av hetsen mot Gervinho. Jeg sunes han er knallgod og har det lille ekstra. Ja, han er ute av form men det kommer tilbake, forhåpentligvis i dag.

 

BE

 

Hetsen mot Gervinho kommer i den form av at han er jævlig svak i mer enn 2-3 kamper på rad og allikevel starter. Pluss at han klarer å sinke spillet vårt enda mer. Noe som i seg selv er litt av en oppgave. Som spiss så syntes jeg han er OK, men pdd. så syntes jeg han som kantspiller under Wenger ikke fungerer. Massiv fan av Gervinho fra Lille, men Gervinho i Arsenal syntes jeg er en Championship spiller 90% av tida.

 

Chamberlain derimot er generelt sett bare en Championship spiller denne sesongen. Virker langt langt utenfor sitt naturlige element.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...