Jump to content

2012.12.08 West Bromvich Albion


Stefanb

  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

 

Faktisk ja. De få gangene han faktisk gjør det riktig så gjør han det veldig riktig. Dessverre gikk den uten for fra Wilshere som forøvrig har vært veldig veldig god i dag syntes jeg.

Synes Gervinho skal slå på Giroud tidligere

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG kontrer vi med fart! Dette har vært en avgjørende faktor for at 1.omgangen har vært såpass positiv. I de foregående kampene skulle vi hele tiden spille oss tilbake. Vi bruker også vingene mer som bakromspillere, som har betalt seg.

COMAN ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Positivt syns jeg 1 omgangen er. Er en del flotte kombinasjoner og Cazorla-Gervinho-Wilshere kombinerer

bra.

Straffen ser tvilsom ut. Arsenal er definitivt en klasse bedre enn WBA. Få et skikkelig mål i 2 omgang så vi

punkterer denne.

Link to comment
Share on other sites

Til og med Almunia hadde sine gode stunder, så jubler ikke riktig enda over hva Gervinho gjør ute på matten der.

 

Haha huff. Måtte trekke på smilebåndet der. En Almunia metafor i et innlegg rettet mot BE er jo bare gull.

 

Men, Gervinho har vært god i dag. Syntes dog verken han eller Chamberlain (som også har vært god) burde startet kampen utifra tidligere prestasjoner. Og når det kommer til Gervinho så har han driti seg ut en del på feilvalg i dag også.

Link to comment
Share on other sites

Ut fra det laget har levert den siste tiden, så er alternativene for fremtiden status quo eller en forbedring. I dag har vi sett en forbedring, som gjør meg til forsiktig optimist (akkurat i dag).

 

Straffe eller ikke straffe? Det er uansett ikke dommerfeil. Men jeg klarer ikke ut fra reprisene å si straffe eller ikke straffe. Men slik jeg tolker situasjonen så tror jeg at der W.B.A. spilleren treffer Cazorla med knottene. Det er en meget subjektiv tolking fra min side, men fallet til Cazorla virker ikke som "skuespill" og jeg vil ikke tro at Cazorla er en "diver".

Link to comment
Share on other sites

Veldig positiv førsteomgang (bortsett fra filminga!). For første gang på lenge er det skikkelig intensitet i spillet, og vi velger oftere å søke framover istedenfor å slå på tvers og bakover.

 

Her må vi bare fortsette å holde intensiteten oppe, så går dette veien :)

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Giroud spilte omtrent halve omgangen med skade. Lurer på om han blir byttet ut i det 70 minuttet jeg? :P

 

Håper litt massasje og behandling i pausen får ham på bena igjen. Vi har rett nok Podolski på benken, men han er vel også småskada etter det som er blitt rapportert.

Link to comment
Share on other sites

Straffe eller ikke straffe? Det er uansett ikke dommerfeil. Men jeg klarer ikke ut fra reprisene å si straffe eller ikke straffe. Men slik jeg tolker situasjonen så tror jeg at der W.B.A. spilleren treffer Cazorla med knottene. Det er en meget subjektiv tolking fra min side, men fallet til Cazorla virker ikke som "skuespill" og jeg vil ikke tro at Cazorla er en "diver".

 

Skal ha rimelig feite/brede/tykke Arsenal-briller for å påstå at det der ikke var en dive fra får kjære Santi

Link to comment
Share on other sites

 

Håper litt massasje og behandling i pausen får ham på bena igjen. Vi har rett nok Podolski på benken, men han er vel også småskada etter det som er blitt rapportert.

 

Virker som om det er en ryggskade. Klarte jo ikke engang å hoppe etterhvert.. kommer han ut i andreomgang så spiller vi med en halv spiss i så fall.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...