Jump to content

2012.12.08 West Bromvich Albion


Stefanb

  

21 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Han er skadet hele tiden :P Har akkurat vært ute i seks måneder, så en skadeplaget spiller som Rosicky må åpenbart matches forsiktig i starten, eller så blir det vel seks nye måneder på sidelinjen.

 

Han har vært tilbake i full førstelagstrening i omtrent 2 uker nå. Satt på benken mot Everton (noe som tydet på at han allerede da ville vært i stand til å spille), spilte omtrent et kvarter mot Swansea og startet mot Olympiakos 3 dager senere og spilte 45 minutter.

 

Syntes ikke det ville virket spesielt risikabelt om han startet her i dag etter nesten 4 dagers hvile og hjemmekamp, men skjønner tildels poenget ditt, men utifra Olympiakos kampen hvor han ikke virket spesielt preget mtp. matchfitness så syntes jeg det er et veldig rart valg av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Var ikke det filming av Cazorla? :ohno:

 

Det er kontakt fra Reid, men det er minimalt. Måten han faller på er teatralsk og ikke i nærheten av den reaksjonen sparket til Reid burde gitt. Tror ikke kontakten ville vært nok til at han gikk ned for å si det slik.

Link to comment
Share on other sites

Santi pleier jo å løpe å løpe til han faktisk blir drylt ned, skuffende, men vi trengte det!

 

Tror vi ser tegn til frustrasjon. Han har vel filmet 2 ganger så langt i sin Arsenal karriere og begge to har vært de par siste kampene. Ellers har jeg ikke sett han falle lett eller noe lignende før faktisk.. og det er temmelig sjokkerende mtp. at han er spansk og har spilt hele sin karriere i La Liga. :P

Link to comment
Share on other sites

Perfekt timet av Gervinho.

 

Faktisk ja. De få gangene han faktisk gjør det riktig så gjør han det veldig riktig. Dessverre gikk den uten for fra Wilshere som forøvrig har vært veldig veldig god i dag syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...