Jump to content

2012.11.28 Everton B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Ramsey var jo en av våre bedre mot Villa.

 

Syntes ikke det sier så mye når laget vårt var ræva. Ramsey har kvaliteter, men går mye i veien for andre. Bruker mange touch, spiller mye støttepasninger og er ganske enkelt håpløs foran mål. Defensivt har han som Santos særdeles dårlig defensiv forståelse, men som offensiv midtbane (som pdd. er hans beste posisjon til tross for at jeg mener hans posisjon i fremtiden burde være dypere) er ikke dette så relevant. Han løper mye og vil alltid ha ballen til tross for at ting veldig ofte ikke går hans vei. Det er meget positivt, men pdd. så er han ikke god nok og burde få lov til å utvikle seg i en annen klubb gjennom et lån syntes jeg.

 

Ellers er det temmelig latterlig at Rosicky som ikke er i nærheten av å være skikkelig matchfit er på benken foran Arshavin som er den eneste spilleren vi som regel har på benken som kan komme inn og endre kampbildet..

Link to comment
Share on other sites

Arshavin må være skadet, det kan det ikke være noen tvil om.

 

Forøvrig: Enig med mye av det du skriver, syns heller han ikke er noen fantastisk fotballspiller pdd, men syns det var det er helt greit at han går inn for en Podolski som jeg tror har godt av et pust i bakken.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Stefan B! Jeg hadde startet med Arshavin foran Ramsey 9 av 10 ganger. Ramsey eier ikke kvaliteter til å jobbe bakover i banen. Får for for guds skyld håpe han starter på; vingen eller foran Arteta og Wilshere . Podolski opplever det samme problemet som Arshavin har gjort under Wenger,blir brukt i feil posisjon alt for ofte.

Link to comment
Share on other sites

Personlig syntes jeg det er en skandale at han blir prioritert foran Arshavin eller Coquelin for den saks skyld. Særlig når han er så varierende i prestasjonene og som regel har vært alt annet enn imponerende..

 

Men, Ramsey sentralt offensivt er ikke så dumt. Da er han som regel hvertfall et uroelement, men ute på kanten er jeg ikke noe fan av han i Premier League kamper. Hvordan Cazorla ikke blir dyttet ut på venstre og Ramsey inn sentralt er for meg bare en gåte.

Link to comment
Share on other sites

ASSIST FOR RÆVDÅRLIGE RAMSEY

 

Artig at du ikke nevner når Ramsey mister ballen på 16 meteren minutter senere og gjentatte ganger senere. Igjen så var det et Ramsey balltap som første til en mulighet for Everton. Sagna sitt ble det skjebnesvagre, men yet again så var Ramsey involvert.

 

Ellers var Ramsey sin assist ikke dårlig den. Sier ikke at han ikke har pasningsfot.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...