Jump to content

2012.11.28 Everton B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Forskjellen på Arsenal og Barcelona: Barcelona triller og triller til motstanderen gjør feil. Arsenal triller og triller til de gjør feil

 

For å ikke snakke om innsatsen Barcelona spillerene legger ned også.

 

F.eks. mot Everton i kveld: Hvis bare Arsenal spillerene hadde vist like mye innsats og iver som Everton spillerene tror jeg dette hadde vært en grei match i vårt favør..

Link to comment
Share on other sites

Svak omgang fra oss, men sinnsykt tempo i kampen. Bare et tidsspørsmål før vi ligger under dessverre.

Man kan vel ikke håpe på at vi skal heve oss i andre heller. Vi pleier vanligvis å kjøre to nok så like omganger prestasjonsmessig

Link to comment
Share on other sites

Tja 1-1 til pause. Morsom kamp! Syns Everton virker flere hakk hvassere. De er også mye mer agressive når de mister ball, og Arsenalspillerne får ikke fred. Hvorfor spiller ikke vi mer sånn? Om kampbildet ikke endrer seg etter pause tror jeg Everton vinner idag. For en spiller Fellaini er, forresten! Ramsey med en god assist, tilbake til samme gamle etter det. Utrolig mange feilpasninger idag også.

Link to comment
Share on other sites

Skremmende 1 omgang. Litt hell og dyktighet fra walcott. Ellers bare naivt og katastrofalt spill etter utligningen. Frem til den har vi nogenlunde kontroll, men hadde balltap som var utilgivelige da også.

 

Det som skjer senere er nesten uvirkelig. Vi spiller jo som lilleputter mtp balltap i midten eller i forsvar.

Link to comment
Share on other sites

Det er faen med herved erklært, Wenger has lost it...Hvordan i alle dager er det mulig å la Ramsey spille igjen og igjen....Han burde vært dumpet for flere år siden. Med tanke på hvor mye han ødlegger så er han faen med i klasse med jeffers, diawara og park hva angår bomkjøp...Så sinnsykt kjipt at han ikke havna i manure i stede...

 

Ellers, akkurat med det samme gamle, trille helt til vi mister ballen umotiver, vi er heldige som ikke ligger under med bårde ett og to mål her...dette er en tapt kamp

Link to comment
Share on other sites

Vi har spilt 1 minutt med god fotball så langt denne omgangen. Heldigvis var det nok til å gi oss et mål, men ellers har det vært elendig.

 

Elsker hvordan Ramsey tilsynelatende elsker å gi bort ballen til motstanderne, men det har vel ikke så mye å si så lenge han har en målgivende såvidt jeg har skjønt. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har spilt 1 minutt med god fotball så langt denne omgangen. Heldigvis var det nok til å gi oss et mål, men ellers har det vært elendig.

 

Elsker hvordan Ramsey tilsynelatende elsker å gi bort ballen til motstanderne, men det har vel ikke så mye å si så lenge han har en målgivende såvidt jeg har skjønt. :)

 

Skulle jo bare mangle att han klarer å gi fra seg ballen videre der etter grunnarbeidet Theo gjør! Må le om den ene touchen han gjør kan rettferdiggjøre att han kommer til å spille ræva resten av kampen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...