Mr Chapman Posted November 28, 2012 Author Report Share Posted November 28, 2012 Får se om jeg får lånt sumoen til en eller annen i kveld, men de fleste skal vel bruke den selv går jeg ut i fra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Er det slik at du kun får sett én kamp kl fire på lørdager? Jepp, tror ikke jeg får tilgang på webtjenesten onsdager, kun evt lørdag og kun pl2 og 3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Det er kun de som har fiber med Altibox som får sett denne kampen på tven, resten må bruke sumo. For parabolkunder så funker webtjenesten kun lørdager klokka 1600, og da får man se kampene som skulle ha vært vist på tv2pl2 og tv2pl3. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Det er kun de som har fiber med Altibox som får sett denne kampen på tven, resten må bruke sumo. Lucky me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud Benken: Mannone, Jenkinson, Gibbs, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Gervinho Betyr dette Cazorla på kant eller er det Ramsey igjen? Wenger spådde noen overraskelser på prematch intervju. Gibbs på benken eller Ramsey på kant er vel kanskje ikke noe å hoppe i taket for? Utrolig hyggelig med Rosicky på benken igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 1 Wojciech Szczesny 3 Bacary Sagna 4 Per Mertesacker 6 Laurent Koscielny 5 Thomas Vermaelen 14 Theo Walcott 8 Mikel Arteta 19 Santi Cazorla 10 Jack Wilshere 9 Lukas Podolski 12 Olivier Giroud Ser greit nok ut, skjønner ikke helt hvorfor Gibbs er ute igjen. Men ellers ok. Godt å ikke se Ramsey i oppstillinga Dette var vglive. mulig det er feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 1 Wojciech Szczesny 3 Bacary Sagna 4 Per Mertesacker 6 Laurent Koscielny 5 Thomas Vermaelen 14 Theo Walcott 8 Mikel Arteta 19 Santi Cazorla 10 Jack Wilshere 9 Lukas Podolski 12 Olivier Giroud Ser greit nok ut, skjønner ikke helt hvorfor Gibbs er ute igjen. Men ellers ok. Godt å ikke se Ramsey i oppstillinga Dette var vglive. mulig det er feil? Foretrekker "ditt" lag. Så blir spennende å se. Forsåvidt greit å spare Gibbs, men hadde kanskje vært bedre å ha han i dag enn lørdag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud Benken: Mannone, Jenkinson, Gibbs, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Gervinho Betyr dette Cazorla på kant eller er det Ramsey igjen? Wenger spådde noen overraskelser på prematch intervju. Gibbs på benken eller Ramsey på kant er vel kanskje ikke noe å hoppe i taket for? Utrolig hyggelig med Rosicky på benken igjen! Poldi? BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Team in full: Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Giroud Visstnok offisielt... Bekymret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Hvis VGLIVE er korrekt nå er ramsey ute av laget. Ikke på benken engang Har wenger begynnt å skjønne det at han må spille med spillere i form? Samme VGLIVE mener arsjawin også er ute av laget. Det er skuffene for meg iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Arsenal.com melder at Gibbs og Ox både starter og er på benken. Ny måte for Wenger å tjene penger på: kline unge talenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Seriøst: Ramsey igjen fra start. Hva faen feiler det Wenger? Ingen Walcott heller, men han har i det minste ikke tatt med Podolski fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Podolski er syk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parlour Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Podolski er visstnok syk. Walcott starter står det på Arsenal.com sammen med Gibbs. Ser ut som Ramsey på kant da eller? Ikke noe imot Ramsey, men på kant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Arsenal.com melder at Gibbs og Ox både starter og er på benken. Ny måte for Wenger å tjene penger på: kline unge talenter. Kline de? Hva hjelper det annet enn å få støtte av de homofile? Lurer virkelig på hva det offisielle laget er nå. Ramsey er garantert med fra start, men tipper at det er Vermaelen for Gibbs fra start og Walcott for Chamberlain enten fra start eller på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Podolski har jo vært god selv om han har vært dårlig vil jeg si. Han har ikke fått support på venstre siden. Men alikevel puttet flere og assist de siste kampene. At Ramsey tydeligvis starter er horribelt! Rett og slett horribelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Szczesny, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud. Litt forvirring rundt laguttak men tippar dette er riktig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Podolski har jo vært god selv om han har vært dårlig vil jeg si. Han har ikke fått support på venstre siden. Men alikevel puttet flere og assist de siste kampene. At Ramsey tydeligvis starter er horribelt! Rett og slett horribelt. Podolski er strålende som regel de få gangene han bare får en sjanse/halvsjanse. Er allikevel en potensiell matchvinner så lenge han er på banen enten det er ute på venstre, høyre eller sentralt. Dog med han ute på kanten så blir det offensivt store deler som å spille med en meget hemmet venstreside. Når det kommer til Ramsey så syntes jeg det er horribelt å se han ute på kanten. At Cazorla ikke blir dyttet ut på venstre slik at Ramsey kan spille sentralt skjønner jeg bare ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Forøvrig så trur eg at Ramsey er god nok til å spele mot alle lag under topp 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 28, 2012 Author Report Share Posted November 28, 2012 Rosicky på benken i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Forøvrig så trur eg at Ramsey er god nok til å spele mot alle lag under topp 4. Personlig tror jeg ikke han hadde spilt fast for et eneste lag fra 12 plass og oppover.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Forøvrig så trur eg at Ramsey er god nok til å spele mot alle lag under topp 4. Merkelig nok har han hatt vane for å gjøre det relativt bra mot topplagene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunnersfan Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Gibbs på benk, Koz inn i forhold til tidligare post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Noen som har en svensk proxy her?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ramsey var jo en av våre bedre mot Villa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.