Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ikke 70 min ennå. Må følge manus. Gerv snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Endelig en sjanse, i det minste. Bra heading av Giroud - og bra legg av Walcott. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Heldigvis er ikke Everton like presise i pasningene sine nå. Begynner å kjenne kjøret de også, kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Herlighet hvor jeg savner Song. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Wenger er strålende fornøyd med 1-1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ingen bytte enda heller... taktisk geni denne Wenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 1-1 er seier for wenger. Snart er top 6 ett trofé Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Mulig jeg er i overkant optimistisk her nå, men synes vi endelig har begynt å styre spillet litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Når en spiller ikke presterer på noe vis, hvorfor skal han da få spille kamp etter kamp? Det er det nok kun mannen i soveposen som vet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Skal vist være noen rykter om at Ramsey har vært god på en trening denne uka, og til og med scoret. Noen skal vist også ha det til at Sagna har slått ett innlegg som var over bakken selv etter ti meter... Kveldens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ingen bytte enda heller... taktisk geni denne Wenger Han gjorde tidlig grep denne kampen da han byttet ut en skadet koscielny. Usedvanlig tidlig bytte tiø å være Wenger. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Ingen bytte enda heller... taktisk geni denne Wenger Nå har vi jo endelig tatt over spillet litt, da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjafs Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 WENGER OUT!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Nå har vi jo endelig tatt over spillet litt, da. Jeg burde visst at jeg ikke skulle skrevet det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Nå har vi jo endelig tatt over spillet litt, da. Alt er relativt. Etter å ha vært elendig i 70 minutter - så skal det at man endelig får ca 50% possession igjen forsvare det at det ikke er gjort bytter? pliiiiiiz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 God stall vi har hvis ingen kan byttes inn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Alt er relativt. Etter å ha vært elendig i 70 minutter - så skal det at man endelig får ca 50% possession igjen forsvare det at det ikke er gjort bytter? pliiiiiiz Vel - jeg synes ikke det er det rette tidspunktet å gjøre bytter når vi endelig har fått litt flyt. Det var alt jeg mente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Haha, det er bytte. Ikke akuratt mannen som skal vinne for oss, kanskje noen innlegg? Ramsey ut da ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Tror dere Giorud klarer å trikse til10? Herre for en teknikk Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Minner veldig om noe vi så på midten av 90-tallet dette... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Fyfaen så dårlige vi er.-.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Fyfaen så dårlige vi er.-.- Vi er ubeseira på 5 kamper hvis vi bare klarer å holde på dette poenget!!! The future is so bright, i gotta hide behind a brickwall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Syns vi har klart oss bra eg! Ingen som reiser til Goodison og berre plukker poeng. Uavgjort er absolutt brukbart for vår del! Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Om stallen er så svak, at ingen kan komme inn å forandre kampbildet, er det ikke håp. Om mennen som styrer ikke klarer å se det, må det inn en ny i hans posisjon! Jenkinson er i Roberto Carlos-klasse i forhold til Sagna, når det gjeldet innlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Nå kommer Coq for Cazorla. Nå har jeg trua på at vi berger poenget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.