Jump to content

2012.09.18 Montpellier (B)


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Tror på en god start med seier i kveld. Montpellier vant ligaen i fjor fordi de andre topplagene rotet bort poeng mot de dårligere lagene. Montpellier vant sine kamper mot de svakere lagene, men var selv dårlige mot de beste. I år er de betydelig svekket og har fått en dårlig start.

Satser på seier og håper Giroud får en god opplevelse og scorer mål

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner i kveld uten å bli så altfor svette og jeg tror det blir en del endringer i laget også. Giroud må starte, gjerne Coquelin, Ramsey, Santos og Koscielny også. Hadde ikke vært meg i mot å gi Arshavin en sjanse også. Viktig å holde de gutta varme. Søndag er et stykke unna, men jeg tipper Wenger har mer enn et halvt øye på den matchen når han plukker laget for i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har ganske enkelt falt ut pga. at Cazorla, Podolski, Gervinho, Walcott, Oxlade-Chamberlain og Ramsey står foran han i den offensive rekken. Når han forrige sesong ved flere anledninger hadde slappe innhopp og ikke den samme effektiviteten som tidligere sesonger med tanke på målpoeng, så er det helt riktig å vrake han. Gikk vell rykter rundt han i sommer at han ønsket å være i London frem til januar pga. at han da har vært her i 6 år og vil få muligheten til å søke statsborgerskap.

Link to comment
Share on other sites

Rett det 49 unbeaten sier.

 

Er bare å se på troppen til kampen i kveld, så skjønner man hvorfor Arshavin blir utelatt.

 

Kan skjønne hvorfor han blir utelatt mtp. hvordan han har prestert for Arsenal den siste sesongen, men Coquelin og Ramsey er begge spillere som trives litt dypere og pdd. mener jeg at Arshavin er den klart beste erstatteren for Cazorla. Det er ikke dumt å ha "erstatteren" hans klar og litt matchfit i tilfelle Cazorla er utilgjengelig syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

For meg er både Podolski og Oxlade-Chamberlain, samt Rosicky når han blir skadefri, foran Arshavin i den offensive midtbanerollen. Spesielt siden vi nå har gitt slipp på Song og er mer avhengig av at hele laget jobber defensivt som en enhet og ikke kan ha en spiller som sluntrer unna i midtsirkelen. Hadde det vært snakk om den Arshavin vi kjøpte i topp fysisk form etter det strålende EM-sluttspillet han hadde, så ville han vært en åpenbar erstatter for Cazorla, men nå som han har latt kroppen "forfalle" mener jeg Wenger handler riktig ved å sette han ut at troppen.

Link to comment
Share on other sites

Gikk vell rykter rundt han i sommer at han ønsket å være i London frem til januar pga. at han da har vært her i 6 år og vil få muligheten til å søke statsborgerskap.

 

Han har ikke vært i Arsenal i 6 år. Dette ville betydd at han ble hentet i januar 2007, som ikke er tilfelle. Han ble hentet i januar 2009, og vil da ha vært i Arsenal i 4 år når vi kommer til januar,

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner i kveld uten å bli så altfor svette og jeg tror det blir en del endringer i laget også. Giroud må starte, gjerne Coquelin, Ramsey, Santos og Koscielny også. Hadde ikke vært meg i mot å gi Arshavin en sjanse også. Viktig å holde de gutta varme. Søndag er et stykke unna, men jeg tipper Wenger har mer enn et halvt øye på den matchen når han plukker laget for i kveld.

Vi har et godt nok lag til å få den starten vi ønsker oss i CL.

Borteseier i første kamp vil roe meg i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Angående Arshavin: Etter EM i 2008 hadde jeg virkelig ikke trodd at han skulle sitte på benken for Arsenal i 2012. Ikke bare på benken, men på bakerste rad også.

 

Og hvilke eksepsjonelle tilbud har du som Viasat ansatt å dele med oss Ben Elfen?

 

Jeg har hørt at han kan skaffe gratis Viasat-klistremerker for de som signerer 5-års-avtaler.

Link to comment
Share on other sites

Angående Arshavin: Etter EM i 2008 hadde jeg virkelig ikke trodd at han skulle sitte på benken for Arsenal i 2012. Ikke bare på benken, men på bakerste rad også.

 

 

 

Jeg har hørt at han kan skaffe gratis Viasat-klistremerker for de som signerer 5-års-avtaler.

 

Synes det er synd at Arshavin ikke får sjansen til å spille (i mine øyne) sin beste posisjon, bak spissen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...