Jump to content

2012.09.18 Montpellier (B)


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Så var Jenks borte igjen og Per alene mot halve Montpellier.

 

Syntes ikke det var Jenkinson sin feil der. Arsenal mister ballen etter å ha gjenvunnet den og Jenkinson er på vei for å doble opp på høyrekanten. Slik sett når man er i ubalanse og man får en rask kontring. Jenkinson jobbet hardt det sekundet han så at Arsenal mistet ballen for å prøve å komme seg tilbake i korrekt posisjon.

 

Forøvrig tror jeg nesten at Giroud må bli tatt av da vi er lite dynamiske og Giroud ikke helt har klart å finne seg tilrette i dag heller. Chamberlain eller Walcott inn og Gervinho opp på "topp" tror jeg kan være gull verdt nå.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi prøve å holde litt på ballen igjen så vi slipper trykket mot eget mål hele tiden. Har helt glemt hvordan å forsvare seg som et lag igjen og blir alt for mye rom til Cabella, Belhanda og co til å leke i. Vanskelig å si hvem man bør bytte ut siden det er hele laget nærmest som leverer under par, men kanskje et bytte Giroud ut og Ramsey inn. Så får Gervinho opp på topp, Cazorla på kant og Ramsey i midten.

Link to comment
Share on other sites

 

Syntes ikke det var Jenkinson sin feil der. Arsenal mister ballen etter å ha gjenvunnet den og Jenkinson er på vei for å doble opp på høyrekanten. Slik sett når man er i ubalanse og man får en rask kontring. Jenkinson jobbet hardt det sekundet han så at Arsenal mistet ballen for å prøve å komme seg tilbake i korrekt posisjon.

 

Forøvrig tror jeg nesten at Giroud må bli tatt av da vi er lite dynamiske og Giroud ikke helt har klart å finne seg tilrette i dag heller. Chamberlain eller Walcott inn og Gervinho opp på "topp" tror jeg kan være gull verdt nå.

 

Joda, men det er nå grenser for hvor langt frem han skal. Han er back, ikke ving. Unødvendig i en periode der vi trenger full fokus mer enn noe. Minus i min bok, men bevares han gjør stort sett jobben sin meget bra. Det er disse "øyeblikkene".

 

Giroud, vet ikke helt. Normalt sett ja, men det ville jo være den ultimate nedtur for han.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Chamberlain for Giroud (som ser helt borte ut nå) og Ramsey eller Coquelin for Diaby.

Det er vanskelig å klage på Giroud for manglende effektivitet foran mål siden han får lite å jobbe med, men den defensive jobben han gjør som førsteforsvarer er helt fraværende og gir Montpellier god tid til å spille seg ut bakfra.

 

Og ser man det, jeg tippet riktig på Giroud ut og Ramsey inn.

Link to comment
Share on other sites

Det er vanskelig å klage på Giroud for manglende effektivitet foran mål siden han får lite å jobbe med, men den defensive jobben han gjør som førsteforsvarer er helt fraværende og gir Montpellier god tid til å spille seg ut bakfra.

 

Og ser man det, jeg tippet riktig på Giroud ut og Ramsey inn.

 

Tenkte på at han så helt kjørt ut. Jobbet godt som førsteforsvarer i førsteomgang, men i andreomgang så virket han bare sliten og klarte ikke å opprettholde presset. Effektivitet foran mål er som sagt vanskelig å si noe på da han ikke har hatt en eneste sjanse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...