Jump to content

Do you want a Sugar Daddy ?


Sir John

Hvis Kroenke skulle selge .....  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Mange sarte sjeler her inne for øyeblikket.

 

Det kan ein vel trygt kalle ei forenkling. Saka har fleire sider ved seg enn som så. Ein del av oss meiner at anonym hets og sjikane ikkje er greit i det heile tatt, og nokon vil til og med meine det er feigt. Kven ville kalle Fàbregas ei f***e ansikt til ansikt? Ingen. Slikt kjennest mykje tryggare i anonymitetens slør. Hadde eg vore han, ville eg da også blitt rasande etter å ha brukt halve karriera på Arsenal.

 

Ein annan ting er at hets mot til dømes svarte og jødar (heilt rettmessig) vert slått ned på på forumet. Når det gjeld kvinnehets er det derimot fritt fram for alle som lystar. Dei fleste trekkjer på skuldrene, og dei få som tek til motmæle vert sett på som ekstrème! Lengre er me ikkje komne i 2012, og det er berre heilt tragisk. Dersom nedsetjande og negative uttrykk som f***e og h**e skal fyke rundt øyrene på ein her på forumet, bør nokon og ein kvar gå ein runde med seg sjølv om sitt kvinnesyn. Verkeleg.

Link to comment
Share on other sites

 

Det kan ein vel trygt kalle ei forenkling. Saka har fleire sider ved seg enn som så. Ein del av oss meiner at anonym hets og sjikane ikkje er greit i det heile tatt, og nokon vil til og med meine det er feigt. Kven ville kalle Fàbregas ei f***e ansikt til ansikt? Ingen. Slikt kjennest mykje tryggare i anonymitetens slør. Hadde eg vore han, ville eg da også blitt rasande etter å ha brukt halve karriera på Arsenal.

 

Ein annan ting er at hets mot til dømes svarte og jødar (heilt rettmessig) vert slått ned på på forumet. Når det gjeld kvinnehets er det derimot fritt fram for alle som lystar. Dei fleste trekkjer på skuldrene, og dei få som tek til motmæle vert sett på som ekstrème! Lengre er me ikkje komne i 2012, og det er berre heilt tragisk. Dersom nedsetjande og negative uttrykk som f***e og h**e skal fyke rundt øyrene på ein her på forumet, bør nokon og ein kvar gå ein runde med seg sjølv om sitt kvinnesyn. Verkeleg.

Jeg syns det er merkverdig at du trekker inn likestillingsdebatten inn i det som opprinnelig var en debatt om banning. Jeg syns du presenterer en "problematikk" på relativt tynt grunnlag. De nevnte skjellsord har jeg sett svært sjeldent (og jeg leser mye her) men andre banneord som kallenavnet til gamle Erik og hans hjemsted forekommer mer hyppig, men allikevel så sjeldent at jeg ikke anser det som noe problem. Det at de to eksemplene som har blitt hauset opp og ut av dimensjoner tilfeldigvis er litt kvinnediskriminerende er mer enn tilfeldighet enn ett tegn på nedlatende holdninger til kvinner tror nå jeg. På det feltet er vi faktisk nest best i verden:

 

http://www.aftenposten.no/okonomi/utland/article3853241.ece#.T2KzuBHdlMk

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha svermet litt på TV-forumet, så kom jeg over en kommentar jeg likte i en av kamptrådene deres. "Ingen banning i kirkerommet, takk" . Det kom riktig nok fra en stakkars Tottenham-fan, men dog.

 

Forøvrig, om noen av dere trenger litt glede i hverdagen - ta en titt på kamptråden mellom Arsenal-Tottenham på TV-forumet. God lesning!

Link to comment
Share on other sites

 

Det kan ein vel trygt kalle ei forenkling. Saka har fleire sider ved seg enn som så. Ein del av oss meiner at anonym hets og sjikane ikkje er greit i det heile tatt, og nokon vil til og med meine det er feigt. Kven ville kalle Fàbregas ei f***e ansikt til ansikt? Ingen. Slikt kjennest mykje tryggare i anonymitetens slør. Hadde eg vore han, ville eg da også blitt rasande etter å ha brukt halve karriera på Arsenal.

 

Ein annan ting er at hets mot til dømes svarte og jødar (heilt rettmessig) vert slått ned på på forumet. Når det gjeld kvinnehets er det derimot fritt fram for alle som lystar. Dei fleste trekkjer på skuldrene, og dei få som tek til motmæle vert sett på som ekstrème! Lengre er me ikkje komne i 2012, og det er berre heilt tragisk. Dersom nedsetjande og negative uttrykk som f***e og h**e skal fyke rundt øyrene på ein her på forumet, bør nokon og ein kvar gå ein runde med seg sjølv om sitt kvinnesyn. Verkeleg.

 

Hvis dette plutselig er en debatt om kvinnesyn er du virkelig på ville veier. Om en kaller noen for cunt som har skjedd så lenge forumet omtrent har eksistert uten at f.eks du har reagert. Da blir det jaggu meg tåpelig å reagere på at noen sier f....e.

La oss diskutere fotball dette begynner å bli latterlig etterhvert nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis dette plutselig er en debatt om kvinnesyn er du virkelig på ville veier. Om en kaller noen for cunt som har skjedd så lenge forumet omtrent har eksistert uten at f.eks du har reagert. Da blir det jaggu meg tåpelig å reagere på at noen sier f....e.

La oss diskutere fotball dette begynner å bli latterlig etterhvert nå.

 

No er det slik at eg gav uttrykk for mitt syn under "c**t"-debatten for ei tid attende om du hugsar den. Det er ikkje slik at eg hiv meg over tastaturet kvar gong eg får auge på eit stygt ord. Så akkurat her føler eg at du bommar solid. Om du meiner at påtale av kvinnediskriminerande uttrykk er latterleg og ikkje noko å bråke med, tek eg det til etterretning. For min del er dette beslekta emner, og eg har da heller ikkje nemnt uttrykket bannskap i denne tråden.

 

@Verminator 5: Eg forstår det du seier, men for min del er det så enkelt at enten aksepterer ein forhold som rasisme og kvinnediskriminering, elller så gjer ein det ikkje. Kall det naivt eller kva du vil.

 

 

 

Til slutt vil eg berre ha sagt at det ikkje er noko mål for mi deltaking på forumet å såre folk. Så i den grad mitt engasjement har gått over styr, og i den grad nokon kjenner seg trakka på: Unnskyld til alle !!

Link to comment
Share on other sites

 

Til slutt vil eg berre ha sagt at det ikkje er noko mål for mi deltaking på forumet å såre folk. Så i den grad mitt engasjement har gått over styr, og i den grad nokon kjenner seg trakka på: Unnskyld til alle !!

 

Non offense taken fra denne kanten ihvertfall! Kun artig med litt opphetede debatter. :)

Link to comment
Share on other sites

@ Atald: At Zuckerberg ikke var det beste dømet har eg for lengst erkjent. Du får lese tråden ei gong til. :) Mitt poeng var berre å få fram at ein kan ikkje på generelt grunnlag mistenkje alle forretningsmenn for å være kriminelle.

Jeg siterte et innlegg lenge før du erkjente det, og av uviss grunn fikk jeg ikke med meg at det var flere innlegg der. Tror jeg åpnet tråden i fane en god stund før jeg leste den uten å oppdatere den i mellomtiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...