Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

Ifølge talkSPORT er Gervinho i en dra-kamp mellom Arsenal og Tottenham.

 

Helt klart en spiller jeg vil takke ja til hvis ryktet stemmer. Kan spille på kantene samt som spiss og har på 54 ligakamper for Lille 25 mål. Ville tilført fart, teknikk, uforutsigbarhet og mål til et Arsenal lag som trenger alt av dette.

 

Fakta om Gervinho:

Fullt navn: Gervais shane Yao Kouassi

Født: 27 mai, 1987 i Anyama i Elfenbenskysten.

Høyde: Ca. 180 cm.

Posisjoner: Ving/Spiss

 

Tidligere klubber: Kamper. (mål i parentes)

Beveren: 61 (14)

Le Mans: 59 (8)

Lille: 54 (25)

 

 

Kanskje ikke den stjernespissen vi har ønsket, men bortsett fra at han er afrikansk (ACN) er jeg meget positiv til et kjøp av Gervinho. Forøvrig har Wenger lenge vært en beundrer av Gervinho og var vel linket til oss allerede så tidlig som i 2008 eller 2009 før han dro til Lille.

 

Metro melder forøvrig at Gervinho kun er interessert i klubber som vil spille Champions League neste sesong. Noe som effektivt vil føre til at Tottenham dropper ut av kampen. Foreløpig er dette kun et rykte og Metro er ikke kjent for å ha de mest troverdige kildene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

"I have a contract with Lille until 2012 and I am happy here. Playing in the Champions League is a big attraction for me.

But I also have other offers and I have spoken with the club. I will decide my future after the final game."

 

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...-chase-gervinho?

 

Dette er noe Gervinho har uttalt om saken. Her sier han jo: "I have spoken with the club". Her snakker han jo om en klubb. Hvis man itillegg legger til tidligere uttalelser om at han vil dra til en klubb som skal spille i CL, så tror jeg muligheten for at det er oss han prater om, kan være ganske stor(skal ikke glemme at City også skal være interessert)

Link to comment
Share on other sites

"I have a contract with Lille until 2012 and I am happy here. Playing in the Champions League is a big attraction for me.

But I also have other offers and I have spoken with the club. I will decide my future after the final game."

 

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...-chase-gervinho?

 

Dette er noe Gervinho har uttalt om saken. Her sier han jo: "I have spoken with the club". Her snakker han jo om en klubb. Hvis man itillegg legger til tidligere uttalelser om at han vil dra til en klubb som skal spille i CL, så tror jeg muligheten for at det er oss han prater om, kan være ganske stor(skal ikke glemme at City også skal være interessert)

 

Uten å ha trykket på linken så forstår jeg det slik at han snakker om Lille.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

"I have a contract with Lille until 2012 and I am happy here. Playing in the Champions League is a big attraction for me.

But I also have other offers and I have spoken with the club. I will decide my future after the final game."

 

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...-chase-gervinho?

 

Dette er noe Gervinho har uttalt om saken. Her sier han jo: "I have spoken with the club". Her snakker han jo om en klubb. Hvis man itillegg legger til tidligere uttalelser om at han vil dra til en klubb som skal spille i CL, så tror jeg muligheten for at det er oss han prater om, kan være ganske stor(skal ikke glemme at City også skal være interessert)

"I've spoken with the club" kan også bety at han har snakket med Lille om muligheten for å dra.

 

Jeg tviler ikke på at Gervinho har de fysiske ferdighetene som skal til for å styrke angrepsrekka vår. Det jeg er nysgjerrig på er om han har vinnervilje, mental styrke og evne til å dra med seg lagkameratene sine i striden. Det er slike spillere jeg vil ha inn i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Uten å ha trykket på linken så forstår jeg det slik at han snakker om Lille.

 

BE

 

Er nok mest sannsynligvis det ja, men klarer ikke å se at Lille vil beholde Gervinho mtp. at han vil kunne gå gratis neste sesong. Regner med de heller tar £9-10M for Gervinho denne sommeren fremfor det scenarioet.

Link to comment
Share on other sites

Selv om mine tolkningsevner, kanskje ikke er helt gode :D, så står vi fortatt igjen med enten oss eller city. Tottenham og Liverpool er jo uaktuelle grunnet, null CL spill til neste år.

Vel, Lille har jo CL plass nå, så det er kanskje mer attraktivt å bli (Noe det ser ut som om Hazard velger).

Link to comment
Share on other sites

Vel, Lille har jo CL plass nå, så det er kanskje mer attraktivt å bli (Noe det ser ut som om Hazard velger).

Agenten hans må være i ekstase. Ett år igjen av kontrakten, Lille i CL og sikkert villig til å legge mye på bordet for å forlenge. Store klubber i Engalnd linket. Den mannen sovner med et stort smil og Eurotegn i øynene :D

Link to comment
Share on other sites

Svært skuffet om vi fortsatt skal kjøpe sånne halvveis gode spillere!

NEI NEI NEi

 

Du har jo faktisk sagt du ville ha spillere som har fart, teknikk og tørr å utfordre. Gervinho er en slik spiller og han er langt ifra halvveis god. Han er faktisk... GOD :o

Link to comment
Share on other sites

Svært skuffet om vi fortsatt skal kjøpe sånne halvveis gode spillere!

NEI NEI NEi

 

Så Gervinho er halveis god spiller? Å putte 15 mål som ving, pluss ferdigheter som er fantastiske. Jeg hadde blitt veldig godt fornøyd med et kjøp av Gervinho. En spillertype som passer perfekt inn i arsenal. Og det er ikke uten grunn han er linka til de fleste toppklubber i England(Tottenham, Liverpool, Arsenal).

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal kun være villig til å signerer Gervinho, om Arshavin drar i sommer.

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premie...nho-for-arsenal?

 

Arshavin blir, det har han sagt selv. Men han kan uansett kjøpe Gervinho, for om Cesc drar, så skal Arshavin flyttes inn i en mer sentral rolle, og Gervinho overtar vingen.

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke helt å se hvorfor det skal avhenge av at Arshavin drar hvis Gervinho skal komme inn. Såfremt Wenger allerede har planer om å få inn en annen kantspiller (Hazard). Og uansett så er Gervinho langt langt bedre på kantene enn Arshavin er.

 

Har også hørt at selv om Arshavin faktisk har uttalt at han ikke har noen planer om å forlate Arsenal at klubben faktisk er villige til å lytte til bud og hvis det riktige budet kommer inn så blir han solgt. Noe rundt £12-15M visstnok.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 28 2011, 02:38 PM) 225820[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Klarer ikke helt å se hvorfor det skal avhenge av at Arshavin drar hvis Gervinho skal komme inn

 

Nei det burde ikke avhenge av det, men det gjør det nok. Han nekter plent å gå i minus denne Wenger

 

Vi burde beholde russeren, men hvis valget står mellom de to håper jeg på Gervinho

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 24 2011, 08:01 PM) 225410[/snapback]

Du har jo faktisk sagt du ville ha spillere som har fart, teknikk og tørr å utfordre. Gervinho er en slik spiller og han er langt ifra halvveis god. Han er faktisk... GOD ;)

Han var svært elendig i VM, og har ikke imponert i kamper hvor han har spilt mot kvalitetlag...

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 28 2011, 02:38 PM) 225820[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Klarer ikke helt å se hvorfor det skal avhenge av at Arshavin drar hvis Gervinho skal komme inn

Nei det burde ikke avhenge av det, men det gjør det nok. Han nekter plent å gå i minus denne Wenger

 

Vi burde beholde russeren, men hvis valget står mellom de to håper jeg på Gervinho

 

For min del så kan vi gjerne kjøpe Gervinho og selge Arshavin, men da må det komme inn en ny spiller som kan spille på kanten. Kanskje det er derfor det spekuleres i om at Arshavin må gå mtp. Ricky Alvarez?

 

Det er temmelig tvilsomt at Arshavin faktisk får "centrestage" enten i Cesc-rollen eller som hengende spiss og på kanten er han så godt som ubrukelig for tida. Kunne kanskje vært like greit hvis vi fikk inn en spiller som faktisk trivdes skikkelig ute på kanten fremfor russeren er nå hvertfall tankegangen min ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...