Jump to content

Ian Wright


Sir John

Recommended Posts

Snodig kommentar om så stemmer. Ser at det er The Sun som kommer med dette.

 

Jo visst er Chelsea gode inneværende sesong, men gode har jaggu Arsenal vært over mange år. Men det er kanskje pengene som igjen er det mest avgjørende?

 

Ellers er Ian Wright Wright Wright er flott fyr!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Dette kan bare ikke stemme. Videre kan dette få konsekvenser ang. et evt kjøp av SWP. Om IW legger inn go`ord om Arsenal så er vel sjansen stor for at han heller velger Arsenal enn Chelsea. Men dette tror jeg er typisk piss fra "t`sun" :D

Link to comment
Share on other sites

Tror vi skal ta dette med en solid klype salt. The Sun er ikke kjent for å være 100% pålitelige.

Skulle det derimot vise seg å være tatt fra munnen til tidenes toppscorer i vår klubb så synes jeg det er utrolig synd.

Viser hvor mye makt den jævla russeren har fått.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Men dette vekker minner folkens,herlig på første scoringa når traktor drakta sitter på :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z4p6MC3Rk_s

 

Fantastisk spiller!

 

Kunne absolutt hatt en spiler av hans kaliber i dagens Arsenal-tropp. Klippet viser hvordan Ian Wright lar målene renne inn, fra alle mulige vinkler.

 

Flott klipp!

Link to comment
Share on other sites

Fikk ubekreftede meldinger i helgen om at Ian dukker opp i Florø i sommer. Ian Wright og Liam Brady skal visst nok være med på Canal+ laget som kommer til Florø under den årlige fotballfestivalen: http://www.fotballflora.no/

Siden jeg er fra Florø, har jeg vert der de siste årene, selv om det har vert for det meste gamle Pool og Manure spillere der (Michael Thomas har vert der de 3 siste årene) Absolut vert å ta turen for dem som har anledning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Forutsatt at han er rett sitert, snakk om å dra sitt eget ettermæle ned i søla! Uansett hvor riktig det skulle være rasjonelt sett, så kan man ikke bare sope de følelsesmessige aspektene under teppet på denne måten. Da undervurderer man, eller mangler forståelse for hvordan supportere tenker og føler. Dette handler om respekt mer enn noe annet.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vel Ian Wright sin egen kolonne i The Sun som jeg er en fast leser av. Hadde en ikke visst at Wright var en former Gunner ville en aldri trodd det.

Ian Wright har hatt mange rare utsagn bla med at han forstod det hvis Thierry gikk til United.

Mye av respekten min for Ian Wright har mer el mindre forsvunnet.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er uklokt at man provoserer så til de grader en klubb og en supportergjeng som har gitt så mye tilbake. Kan ligge spesielle grunner bak, hva vet vi. Kanskje noe med at vi ikke signerte SWP å gjøre.

 

Når det gjaldt SWP saken så sa godeste Ian at han hadde valgt Chelsea framfor både Arsenal og ManU. Så må ha skjedd noe før det igjen evt. Han har mista min respekt hvorfor han kommer med disse utalesene er også rart. Vill han bare provosere eller prøver han å komme med gode råd? :P

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er uklokt at man provoserer så til de grader en klubb og en supportergjeng som har gitt så mye tilbake. Kan ligge spesielle grunner bak, hva vet vi. Kanskje noe med at vi ikke signerte SWP å gjøre.

 

Når det gjaldt SWP saken så sa godeste Ian at han hadde valgt Chelsea framfor både Arsenal og ManU. Så må ha skjedd noe før det igjen evt. Han har mista min respekt hvorfor han kommer med disse utalesene er også rart. Vill han bare provosere eller prøver han å komme med gode råd? :P

Mulig Ian ikke støtter Wenger sin talent politikk.Han har jo flere ganger bemerket at klubben burde signere flere "stjerne".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...