Jump to content

2011.02.12 Wolverhampton Wanderers H


Mikl02

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 05:18 PM) 217130[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Van Persie har hvertfall 10 mål i ligaen bare i 2011. Så 10 ;)

På hvor mange kamper????

Gutten er ON FIRE, barca watch out :D

 

10 mål og 5 assists i Premier League på 14 kamper. 9 mål på de siste 5 kampene i ligaen.

 

Rett og slett sinnsykt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 05:25 PM) 217133[/snapback]

10 mål og 5 assists i Premier League på 14 kamper. 9 mål på de siste 5 kampene i ligaen.

 

Rett og slett sinnsykt.

 

 

Vi får bare be om at det ikke var alvorlig med kneet der, Arshavin har også vært kanonbra i dag, Koscielny fortsetter å overbevise, Wilshere gjør meg rett og slett i kjempehumør om dagen :D

Vi merker nesten ikke at Nasri, årets spiller i PL er borte jo, skal anyway bli helt greit å få tilbake både ham og Vermaelen etterhvert nå.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 05:25 PM) 217133[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

10 mål og 5 assists i Premier League på 14 kamper. 9 mål på de siste 5 kampene i ligaen.

 

Rett og slett sinnsykt.

Vi får bare be om at det ikke var alvorlig med kneet der, Arshavin har også vært kanonbra i dag, Koscielny fortsetter å overbevise, Wilshere gjør meg rett og slett i kjempehumør om dagen :D

Vi merker nesten ikke at Nasri, årets spiller i PL er borte jo, skal anyway bli helt greit å få tilbake både ham og Vermaelen etterhvert nå.

 

Tviler på det. Wenger så ikke bekymret ut og van Persie var jo på banen i flere minutter til før han ble tatt av. Syntes Arshavin var god, men pdd. så er det klasseforskjell på Nasri og Arshavin og Nasri ville vel i et par situasjoner avsluttet bedre enn hva russeren har gjort ;)

 

Wilshere var sinnsyk i dag. Burde hatt et par assists eller ha skutt selv, men samarbeidet hans og alt annet er klasse. Blir artig å se han mot Barcelona på onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Vi merker klart at Nasri er borte, men at Arshavin begynner å finne tilbake gjør savnet mindre enn Manure sitt ville vært om Nani ble skadet.

 

 

Arshavin var meget bra, meget meget bra, jobber som en hest, med slike bevegelser og kombinasjoner som dette laget har trengs faktisk ikke årets spiller i PL i dag, og det betyr faktisk at samtlige spillere gjør en kanonkamp, til tross for at vi sløser, Bendtner har ikke dagen....

Link to comment
Share on other sites

Bendtner var da slettes ikke svak idag, mener at innbytterne alle kom inn og gjorde det akseptabelt.

 

 

Veldig bra at du er fornøyd ;)

 

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 05:45 PM) 217136[/snapback]

Tviler på det. Wenger så ikke bekymret ut og van Persie var jo på banen i flere minutter til før han ble tatt av. Syntes Arshavin var god, men pdd. så er det klasseforskjell på Nasri og Arshavin og Nasri ville vel i et par situasjoner avsluttet bedre enn hva russeren har gjort :D

 

Wilshere var sinnsyk i dag. Burde hatt et par assists eller ha skutt selv, men samarbeidet hans og alt annet er klasse. Blir artig å se han mot Barcelona på onsdag!

 

 

Gleder meg til kampen på onsdag som barna mine gjør til julaften B)

Link to comment
Share on other sites

Lenge siden jeg har sett Arsenal brenne så sykt mange sjangser, Theo burde værfall hatt 2 mål i dag.

 

Selv om vi vinner 2-0 så var det jævla mye rot å tull når vi skal sette så klare målsjangser.

 

Var nesten redd Wolves skulle gjør 1-1 det hadde vært typisk Arsenal.

 

Godt vi henger med etter Man Utd nå som City helt er ute av gullkampen.

 

Er Chelsea som jeg ser på det lage som vi må ha hjelp av for å klare liga gulle, siden de har Man Utd over 2 kamper.

 

Godt Arsenal ikke fikk noen nye skader :D

Link to comment
Share on other sites

Mye positivt og litt negativt.

Det negative er den "vanlige" sløsingen med sjanser foran mål. I dag var det ikke ett problem for å få med seg poengene, men VI må bli litt mer effektive foran mål.

 

Wilshere er MOM for meg i dag.

 

Walcott har ett stort potensiale hvis han bare kan få mer kontroll over "sistesparket", han har en del å gå på både når der gjelder innlegg og skudd mot mål.

Arshavin har hatt en stor fremgang i det siste, men mangler fremdeles det "ørlille" ekstra.

Det er mye håp for laget fremover, men vi er meget sårbare for skader så derfor er jeg litt tvilende på at vi tar PL, men at vi vil være med å gi ManU en reell kamp er jeg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

A good day at the office. Ingen svake punkter, men vi MÅ putte mer. Man of the match: Robin van Persie.

 

 

Vi putter 2, holder i massevis det så lenge vi er så kyniske bakover på banen som vi er :D , ser flere klandrer oss for at vi ikke putter mere, det er en styrke å skape så vanvittig med sjanser som vi gjør.

Mot barca kommer vi til å score på nesten alle sjanser, som mot newcie i førsteomg ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi putter 2, holder i massevis det, ser flere klandrer oss for at vi ikke putter mere, det er en styrke å skape så vanvittig med sjanser som vi gjør.

Mot barca kommer vi til å score på nesten alle sjanser, som mot newcie i førsteomg :D

Nå er det ikke meningen å starte en "krangel" her, og jeg er enig i at det er en styrke å skape mange sjanser, men jeg mener oppriktig at det er en svakhet å "brenne" så mange sjanser som det Arsenal ofte gjør. I dag var det ikke viktig, men det kan lett komme kamper der vi har mange sjanser, men ingen uttelling og da er det ikke store styrken i mange sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke meningen å starte en "krangel" her, og jeg er enig i at det er en styrke å skape mange sjanser, men jeg mener oppriktig at det er en svakhet å "brenne" så mange sjanser som det Arsenal ofte gjør. I dag var det ikke viktig, men det kan lett komme kamper der vi har mange sjanser, men ingen uttelling og da er det ikke store styrken i mange sjanser.

 

 

Flott at vi ikke skal krangle, fotball er som livet ellers, det går alltid an å se ting på to forskjellige måter, enten en svakhet at vi brenner mange sjanser eller en styrke at vi skaper mange sjanser, poenget er at dette forandrer seg fra kamp til kamp, mot newcie scora vi på omtrent alt vi hadde i første omg, det kommer vi til å gjøre også mot barca :D

Vi har sammen med scumchester utd scoret desidert mest denne sesongen, altså ikke noe problem.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det ikke meningen å starte en "krangel" her, og jeg er enig i at det er en styrke å skape mange sjanser, men jeg mener oppriktig at det er en svakhet å "brenne" så mange sjanser som det Arsenal ofte gjør. I dag var det ikke viktig, men det kan lett komme kamper der vi har mange sjanser, men ingen uttelling og da er det ikke store styrken i mange sjanser.

 

 

Minner også om at utd ikke skapte noen sjanser omtrent mot det samme laget forrige helg :D

Link to comment
Share on other sites

For en klassespiller vi har i Wilshere! I dag var det virkelig gøy med spill mot et mål stort sett gjennom hele kampen!

Ineffektiven blir etter mitt syn bare en parentes, da vi likevel har full kontroll og seieren aldri er truet.. Også utrolig deilig å se at DJ fortsetter sin gode form og at VP ikke ble skadet... Satt med en klump i halsen, da det så ut som han holdt seg til kneet, men heldigvis gikk det bra!

 

Jeg er forøvrig langt mer optimistisk vedrørende Barcelona i år, sammenlignet med fjoråret!

Link to comment
Share on other sites

Strålende fornøyd med gutta i dag, slapp vel ikke Wolves til noenting og skapte bøttevis av sjanser. Gidder ikke irritere meg over antall misbrukte sjanser, regner med at vi setter de på onsdag ;-)

Idag vil jeg trekke fram Arshavin som virkelig var på hugget, mye involvert, skapende og mener jeg så endel defensiv jobbing også, ser man det....

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra gjennomført kamp. Wilshere er min MoM. Han satte Fabregas i skyggen idag. Walcott skal selvsagt ha minst 2 gåller idag, men er jo på hugget gjennom hele kampen og må få godkjent.

 

Var VP offside på 2-0 målet? Kommentatorene brukte vel halve 2 omg på å diskutere det.

 

Han stod i offside når pasningen ble slått mot Walcott og kom seg tilbake onside når Walcott slo pasningen så han var da ikke i offside og mtp. at han holdt igjen løpet for å komme seg onside så fikk han ei heller ingen fordel ved å stå i offside i utgangspunktet..

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 13 2011, 12:05 AM) 217183[/snapback]

Han stod i offside når pasningen ble slått mot Walcott og kom seg tilbake onside når Walcott slo pasningen så han var da ikke i offside og mtp. at han holdt igjen løpet for å komme seg onside så fikk han ei heller ingen fordel ved å stå i offside i utgangspunktet..

 

 

Kan ikke forstå at det skal være grunnlag for diskusjon rundt den situasjonen, van Persie kan være en kilometer i offside hele kampen så lenge han kommer seg onside i det ballen blir slått i retning av ham, hva med disse som helt bevisst går i offside på frisparksituasjoner fra siden for så å komme onside akkurat i det frisparket blir slått?

Det som er avgjørende er altså om spilleren er i offside eller onside i det øyeblikk ballen blir slått i retning av mottakeren, og ikke i situasjonene før ballen blir slått.

100% soleklart riktig avgjørelse av linjemannen i går, det skulle jaggu tatt seg ut om VI hadde hatt FORDEL av en dommeravgjørelse nå i innspurten når det er scumchester utd vi kjemper mot, kommer nok aldri til å skje :closed:

Jeg synes gårsdagens kamp var en bekreftelse på at vi ikke lar oss affisere lenger av slike bisarre kamper som vi hadde mot newcie, det var til de grader unntaket og ikke regelen når det gjelder dagens Arsenal-mannskap, gårsdagens kamp er regelen ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...